Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Η ITB Berlin παρουσιάζει νέα ψηφιακή πλατφόρμα B2B για το 2021

Τατιάνα Ρόκου - 24 Νοέμβριος 2020, 11:55

Η ITB Berlin NOW θα είναι αποκλειστικά εκδήλωση B2B με διάρκεια τεσσάρων ημερών, από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021, από τις 10 π.μ. έως τις 6 μ.μ. (CET).


Από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου το πάνθεον του διεθνούς ταξιδιωτικού κλάδου B2B θα συναντηθεί στην ITB Berlin NOW, μια νέα εικονική πλατφόρμα με κύρια στοιχεία τη δικτύωση, τις ειδήσεις, τος επιχειρήσεις και το περιεχόμενο.

Σε αυτήν την εποχή της πανδημίας του COVID-19, η ITB Berlin, το κορυφαίο ταξιδιωτικό γεγονός στον κόσμο θα διεξάγει ως μια εντελώς εικονική εκδήλωση το 2021 την ITB Berlin NOW - “The Digital Meet-up for the Travel Industry”. Η ITB Berlin NOW θα είναι αποκλειστικά εκδήλωση B2B με διάρκεια τεσσάρων ημερών, από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021, από τις 10 π.μ. έως τις 6 μ.μ. (CET).

Αυτό το παγκόσμιο, εικονικό γεγονός στοχεύει την κοινότητα B2B και συγκεκριμένα εκθέτες, εμπορικούς επισκέπτες και buyers από κάθε τμήμα της διεθνούς τουριστικής αλυσίδας, καθώς και δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς bloggers. Η ITB Berlin NOW θα ανοίξει τις εικονικές της πύλες στις αρχές Φεβρουαρίου 2021. Οι επαγγελματίες του ταξιδιού θα μπορούν τότε να δημιουργήσουν το προφίλ τους και να εξοικειωθούν με τις λειτουργίες της. Κατά τη διάρκεια της φάσης της live εκδήλωσης, όλοι οι συμμετέχοντες θα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν τις πολλές υπηρεσίες της, όπως πραγματοποίηση επαφών, προφίλ εκθετών, περιεχόμενα συνεδρίων και ειδήσεις πυο αφορούν στον κλάδο. Μετά την εκδήλωση, οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να επισκέπτονται την πλατφόρμα έως τις 31 Μαΐου 2021. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ολόκληρο το περιεχόμενο θα παραμείνει διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, το ITB Berlin Convention θα πραγματοποιηθεί ως παράλληλη, εικονική εκδήλωση και θα προσκαλέσει εμπειρογνώμονες υψηλού προφίλ για να συζητήσουν τα τελευταία θέματα της τουριστικής βιομηχανίας.

“Η πανδημία του κορανοϊού έδωσε μεγάλη ώθηση στην ψηφιοποίηση της βιομηχανίας εμπορικών εκθέσεων”, δήλωσε ο David Ruetz, επικεφαλής της ITB Berlin. “Η ITB Berlin NOW θα είναι ένας πολύ συναρπαστικός διαδικτυακός κόμβος για την πραγματοποίηση επιτυχημένων επιχειρηματικών επαφών, την καλλιέργεια υφιστάμενων αλλά και νέων σχέσεων, και ένα μέρος για να αλληλεπιδράσει κανείς και να εμπνευσθεί. Το 2021, η ITB Berlin θα δείξει και πάλι πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει μια πλατφόρμα, όπου η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να ενωθεί, ακόμα κι αν είναι σε μια εντελώς εικονική μορφή. Μακροπρόθεσμα, η παγκόσμια κορυφαία εμπορική έκθεση θα προσλάβει έναν υβριδικό χαρακτήρα, συνδυάζοντας φόρμες τόσο σε πραγματικό επίπεδο όσο και εικονικό. Για το 2021 αποφασίσαμε να προσφέρουμε στους επαγγελματίες του τουρισμού μια εξαιρετική, εντελώς εικονική εκδήλωση. Πολλοί σημαντικοί εκθέτες έχουν ήδη δείξει έντονο ενδιαφέρον για τις επιλογές που προσφέρονται με τον τρόπο αυτό”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top