Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Η Ε. Βάρνα μιλά για τις Β2Β πωλήσεις των ξενοδοχείων στο Hotel Marketing Masterclass

Τατιάνα Ρόκου - 24 Νοέμβριος 2020, 16:23

Η κα Βάρνα θα αναλύσει στην παρέμβασή της τις ευκαιρίες που έχουν τόσο τα ξενοδοχεία πόλης όσο και τα παραθεριστικά ξενοδοχεία να εξασφαλίσουν κρατήσεις μέσω των καναλιών χονδρικής πώλησης όπως είναι τα bedbanks και τα τουριστικά γραφεία.


Για τις ευκαιρίες αύξησης των πωλήσεων χονδρικής (Β2Β) θα μιλήσει στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass η κα Έλλη Βάρνα, εμπορική διευθύντρια της MTS City Breaks. Το διαδικτυακό αυτό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 25 και 26 Νοεμβρίου 2020 και θα έχει ως κύριο εισηγητή τον κ. Δημήτρη Κούτουλα.

Με βάση την πολυετή της εμπειρία στις wholesale πωλήσεις των ξενοδοχείων, η κα Βάρνα θα αναλύσει στην παρέμβασή της τις ευκαιρίες που έχουν τόσο τα ξενοδοχεία πόλης όσο και τα παραθεριστικά ξενοδοχεία να εξασφαλίσουν κρατήσεις μέσω των καναλιών χονδρικής πώλησης όπως είναι τα bedbanks και τα τουριστικά γραφεία. Θα επισημάνει συχνά λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στη συνεργασία τους με αυτά τα κανάλια και θα δώσει πρακτικές συμβουλές για την καλύτερη αξιοποίηση αυτής της πελατειακής δεξαμενής.

Η κα Βάρνα γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, είναι πτυχιούχος της σχολής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το University of Surrey στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Έζησε και εργάστηκε για 10 χρόνια στο Λονδίνο, δουλεύοντας μεταξύ άλλων στον ξενοδοχειακό όμιλο της Radisson Edwardian Hotels. Επίσης εργάστηκε στην Eviivo και ανέπτυξε το ταξιδιωτικό κομμάτι της Groupon Getaways UK. Από το 2016 έως και σήμερα είναι η εμπορική διευθύντρια της MTS City Breaks, του μεγαλύτερου ελληνικού wholesaler που ανήκει στον όμιλο Marine Tours.

“Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη συμμετοχή της κ. Βάρνα, ενός εμπειρότατου στελέχους με άριστη γνώση των καναλιών χονδρικής πώλησης”, τόνισε ο κ. Κούτουλας. “Παρ‘ότι στο Masterclass δίνουμε πρωτίστως έμφαση στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων στα ξενοδοχεία, με την παρέμβασή της κ. Βάρνα ολοκληρώνεται η εικόνα της ξενοδοχειακής αγοράς. Θα μας δώσει χρήσιμες συμβουλές για το πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις Β2Β πωλήσεις εξασφαλίζοντας πρόσθετες πωλήσεις αλλά και διαφυλάσσοντας την τιμολογιακή μας πολιτική”.

Το Hotel Marketing Masterclass, με διοργανώτρια την Travel Media Applications, αποτελεί ένα εντατικό σεμινάριο που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων κάθε άλλης μορφής και καλύπτει ζητήματα αιχμής του σύγχρονου ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο ξενοδοχειακό branding, στα επιμέρους εργαλεία του online marketing, καθώς και στο “Direct-Booking Octagon”, μια μεθοδολογία οκτώ σημείων για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις φιλοξενίας να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα κανάλια διανομής.

Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Αναλυτική περιγραφή για το σεμινάριο και οδηγίες για την εγγραφή σε αυτό παρατίθενται εδώ.

Το Δεκέμβριο θα πραγματοποιηθούν δύο ακόμη Masterclasses με τον κ. Κούτουλα. Στις 9 και 10 Δεκεμβρίου διοργανώνεται το Hotel Quality Masterclass, ενώ στις 16 και 17 Δεκεμβρίου ακολουθεί το Hotel Spa Masterclass.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top