Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σιδηρόδρομος

Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πελοπόννησο

Τατιάνα Ρόκου - 26 Νοέμβριος 2020, 09:23

Σημαντικές εξελίξεις στον σιδηρόδρομο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου κατά την σύσκεψη του περιφερειάρχη κ. Π. Νίκα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θ. Κοτταρά. Επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Αργος – Ναύπλιο.


Ευρεία σύσκεψη για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Νοεμβρίου, στην Τρίπολη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Θανάσης Κοτταράς παρέδωσε στον περιφερειάρχη κ. Παναγιώτη Νίκα την ολοκληρωμένη μελέτη για την οριστική παρέμβαση, ανακατασκευή, συντήρηση και ασφάλεια της γραμμής Κόρινθος – Αργος – Ναύπλιο, η οποία προγραμματίζεται να επαναλειτουργήσει.

Στη σύσκεψη, στην οποία μετείχαν μέσω τηλεδιάσκεψης αντιπεριφερειάρχες και σύμβουλοι από τις Π.Ε. Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας και Μεσσηνίας, έγινε γνωστό, μεταξύ άλλων, ότι για την υπόθεση αυτή η περιφέρεια θα διαθέσει πίστωση 15 εκατ. ευρώ, προκειμένου η επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Αργος – Ναύπλιο να γίνει όσο το δυνατό συντομότερα.



Ήδη προχωρούν οι διαδικασίες για την προετοιμασία της δημοπράτησης του έργου.

Η μελέτη, ανάμεσα στα άλλα, προβλέπει τη δημιουργία άνω των 80 ισόπεδων αυτόματων διαβάσεων, επιτηρούμενων από ηλεκτρονικά μέσα, καθώς και την κατασκευή νέου σταθμού στο Χιλιομόδι.

Ο χρόνος που θα καλύπτεται η απόσταση Κόρινθος – Ναύπλιο εκτιμάται σε 1 ώρα και 5 λεπτά, κάτι που κρίνεται ικανοποιητικά ανταγωνστικό.

Εξάλλου, στη σύσκεψη εξετάστηκε και το θέμα της επαναλειτουργίας και του υπόλοιπου τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής, από το Αργος μέχρι την Καλαμάτα, καθώς και η δυνατότητα που θα παρέχει για τη διασύνδεση των ΒΙΠΕ Τρίπολης, Μεγαλόπολης, Μελιγαλά και Σπερχογείας -ενώ στο πλαίσιο της προς εκπόνηση μελέτης αξιοποίησης θα εκτιμηθεί και η δυνατότητα σύνδεσης και του λιμανιού της Καλαμάτας.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά στο τμήμα της γραμμής από το Αργος (Ανδρίτσα) μέχρι την Καλαμάτα, θα γίνουν δύο μελέτες, α) μία οικονομοτεχνικού χαρακτήρα μελέτη αξιοποίησης που θα χρηματοδοτήσει η Περιφέρεια και β) μία τεχνική που θα εκπονήσει ο ΟΣΕ.

“Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η ανακατασκευή της γραμμής μέχρι την Καλαμάτα, όπως και στο τμήμα Ασπρόχωμα – Μεσσήνη” σημείωσε ο περιφερειάρχης, επισημαίνοντας ότι “το τρένο θα ξανασφυρίξει στην Πελοπόννησο, με πιστώσεις και από την Περιφέρεια”.

|
Share |
Σχετικά θέματα:
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top