Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Τονωτική 'ένεση' στις πωλήσεις ταξιδιωτικών πακέτων το εμβόλιο για τον COVID-19

Τατιάνα Ρόκου - 30 Νοέμβριος 2020, 13:48

Χαρακτηριστικά, ο ΟΤΑ Opodo σημείωσε αύξηση κατά 22% την εβδομάδα μετά την ανακοίνωση του εμβολίου (9 Νοεμβρίου - 15 Νοεμβρίου) σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα και οι αναζητήσεις ήταν αυξημένες κατά 18% την ημέρα της ανακοίνωσης της Pfizer στις 9 Νοεμβρίου, σε σύγκριση με την προηγούμενη ημέρα.


Τα βρετανικά τουριστικά γραφεία αναφέρουν ότι τα νέα για 90% αποτελεσματικότητα των εμβολίων COVID-19 στις δοκιμές, αποτέλεσαν την τονωτική ‘ένεση’ που χρειάζονται για ενίσχυση των κρατήσεων.

Η Kelly Cookes, διευθύντρια Leisure στην Advantage Travel Partnerships είπε: “Από τότε που έγινε η ανακοίνωση της Pfizer και της Biontech, ότι το εμβόλιό τους αποδείχθηκε 90% αποτελεσματικό στις 9 Νοεμβρίου, είδαμε αύξηση των κρατήσεων από τα μέλη μας στην Αγγλία κατά 23%. Αναμφίβολα, αυτά τα καλά νέα, σε συνδυασμό με τις ειδήσεις που ακολούθησαν σχετικά με την αποτελεσματικότητα του εμβολίου Oxford/AstraZeneca, καθώς και η ανακοίνωση αυτήν την εβδομάδα σχετικά με τη μείωση των μέτρων καραντίνας σε πέντε ημέρες τον Δεκέμβριο βοήθησαν να ενισχυθεί η εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι κρατήσεις για αναχωρήσεις στο υπόλοιπο του 2020 ήταν ελάχιστες. Αυτό που προκαλεί έκπληξη είναι ότι οι κρατήσεις με αναχωρήσεις το 2021 κατανέμονται ομοιόμορφα καθ’όλη τη διάρκεια του έτους.

Οι αναχωρήσεις το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2021 συγκρίνονται προς το παρόν ευνοϊκά με τις παραδοσιακές ημερομηνίες ταξιδιού τηνπερίοδο αιχμής, δηλαδή από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2021. Ενώ είμαστε προσεκτικοί σχετικά με την αναμονή της ανεκμετάλλευτης ζήτησης, αυτά τα στοιχεία αρχίζουν να δείχνουν κάποια θετικά ίχνη ανάκαμψης. Είναι σαφές ότι το βρετανικό κοινό θέλουν να ξεφύγει νωρίτερα μέσα στο έτος και όχι αργότερα”.

Ο ΟΤΑ Opodo σημείωσε αύξηση κατά 22% την εβδομάδα μετά την ανακοίνωση του εμβολίου (9 Νοεμβρίου - 15 Νοεμβρίου) σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα και οι αναζητήσεις ήταν αυξημένες κατά 18% την ημέρα της ανακοίνωσης της Pfizer στις 9 Νοεμβρίου, σε σύγκριση με την προηγούμενη ημέρα.

Η Not Just Travel είχε αύξηση 62% στις κρατήσεις αυτήν την εβδομάδα, καθώς η θετικότητα γύρω από τις δοκιμές εμβολίων, τα Χριστούγεννα και η Black Friday ενισχύουν τις πωλήσεις. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι ΗΠΑ είναι ο προορισμός με τις περισσότερες κρατήσεις, ακολουθούμενοι από τα Κανάρια Νησιά, το Ντουμπάι, τη Λαπωνία και τις Μαλδίβες. Οι συνιδρυτές του Τ.Ο., Steve Witt και Paul Harrison είπαν: “Έχουμε δει μια τεράστια αύξηση στις κρατήσεις αυτήν την εβδομάδα - υπήρξε μια αύξηση της θετικής στάσης του κοινού. Βλέπουμε σίγουρα την εμπιστοσύνη των πελατών σε υψηλά επίπεδα, καθώς βγαίνουν τα καλά νέα σχετικά με τις δοκιμές των εμβολίων. Και είμαστε βέβαιοι ότι ο ενθουσιασμός για τα Χριστούγεννα και τις μεγάλες προσφορές της Black Friday και της Cyber Monday μόνο αυξάνει αυτό το θετικό συναίσθημα και την άνοδο. Οι επιτυχίες που έχουν τα εμβόλια στο στάδιο της κλινικής δοκιμής βοηθούν πραγματικά στο να δώσουν στους ανθρώπους την αυτοπεποίθηση να κάνουν ένα διάλειμμα για το 2021 ή το 2022. Στην πραγματικότητα, αυτό που πιστεύουμε ότι βλέπουμε είναι την τουριστική σεζόν να ξεκινά νωρίς”.

Η Edwina Lonsdale, διευθύνουσα σύμβουλος του ταξιδιωτικού γραφείου Mundy Cruising, που εξειδεικεύεται σε μικρές κρουαζιέρες, ανέφερε ότι “τα νέα για τα εμβόλια αποτέλεσαν μεγαλύτερη ώθηση στην καταναλωτική εμπιστοσύνη απο ό,τι τα τεστ”, προσθέτοντας ότι οι πελάτες δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μόλις το εμβόλιο είναι διαθέσιμο. Και πρόσθεσε: “Γνωρίζουμε ότι ένα εμβόλιο θα χρειαστεί χρόνο για την εξάπλωση και τη δράση του, γι’αυτό οι γραμμές κρουαζιέρας πιέζουν με λεπτομερή και εξαντλητικά σχέδια, ώστε να διασφαλίσουν ότι η πλεύση μετά τον COVID θα είναι ασφαλέστερη από ποτέ. Παρ‘όλα αυτά, οι πρόσφατες καλές ειδήσεις έδωσαν σαφώς στους πελάτες μας μια πολύ απαραίτητη ώθηση, με τις κρατήσεις να αυξάνονται σημαντικά από τις ανακοινώσεις εμβολίων από την Pfizer/BioNTech, τη Moderna και τώρα την Oxford/AstraZeneca”.

Ο διευθυντής Επιχειρήσεων της Air Transat, Adrian Keating, δήλωσε: “Τα εμβόλια βοήθησαν στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης. Αυτό μπορεί να το δει κανείς στην τιμή των μετοχών των αεροπορικών εταιρειών σε όλο τον κόσμο - και αυτό βοηθά στην καταναλωτική ζήτηση”.

Η Jo Rzymowska, Vice President και Managing Director UK & Ireland & Asia της Celebrity Cruises, δήλωσε: “Τις τελευταίες εβδομάδες, οι θετικές ειδήσεις έχουν προσφέρει στον κλάδο ένα πολύ ευπρόσδεκτο φως στο τέλος της σήραγγας και έχουμε παρατηρήσει μια πραγματική αύξηση στην αισιοδοξία και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Στην Celebrity Cruises και σε όλα τα εμπορικά σήματα της Royal Caribbean Group, έχουμε εργαστεί σκληρά για την υγιή επιστροφή μας στην υπηρεσία, θέτοντας την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του πληρώματός μας σε πρώτο πλάνο και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους επισκέπτες μας την επόμενη χρονιά”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top