Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΑμερικανοί και Ρώσοι είναι οι πρώτοι που θα ταξιδέψουν ξανά στην Ευρώπη
Τάσεις

Αμερικανοί και Ρώσοι είναι οι πρώτοι που θα ταξιδέψουν ξανά στην Ευρώπη

Η τελευταία έρευνα της Global Blue δείχνει ότι το 66% των διεθνών αγοραστών είναι διατεθειμένοι να ταξιδέψουν τον επόμενο μήνα, εάν περιοριστούν τα μέτρα στα σύνορα, σε σχέση με το 50% τον Ιούνιο. Οι 'ελίτ' και οι 'frequent' ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν σύντομα, με το 72% να εκφράζει την επιθυμία να ταξιδέψει τον επόμενο μήνα.

Με βάση την τελευταία τριμηνιαία έκθεση του “Observatory” τους διεθνούς παρόχου tax free αγορών, Global Blue, οι διεθνείς αγοραστές είναι όλο και πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο 2020 σε 16.000 διεθνείς αγοραστές από χώρες με τη μεγαλύτερη καταναλωτική δαπάνη (Κίνα, Νοτιοανατολική Ασία1, Μέση Ανατολή2, Ρωσία και ΗΠΑ), το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν έτοιμοι να ταξιδέψουν μόλις αρθούν οι περιορισμοί στα σύνορα, σε σχέση με το 60% τον Ιούλιο 2020 και το 50% τον Ιούνιο 2020.

Ελίτ και Frequent ταξιδιώτες εκφράζουν μεγαλύτερη τάση να ταξιδέψουν σύντομα
Για δεύτερο συνεχές τρίμηνο, οι ελίτ3 και οι frequent4 διεθνείς αγοραστές έχουν εκφράσει ισχυρότερη επιθυμία για ταξίδια, με το 72% να δηλώνει ότι θα ταξιδέψουν όταν οι καραντίνες αρθούν, μία αύξηση 5 μονάδων σε σχέση με τον Ιούλιο.

Η τάση αυξάνεται σε 73% για τους ελίτ και frequent αγοραστές από την Κίνα, 92% από χώρες της Μέσης Ανατολής και σχεδόν 100% από τη Ρωσία. Αυτό αποτελεί μια καλή προοπτική για τους εμπόρους των καταστημάτων που στοχεύουν να προσελκύσουν αυτές τις εθνικότητες αγοραστών.

Η καταναλωτική δαπάνη στην Ασία μπορεί να ανακάμψει ταχύτερα από ταξιδιώτες της Κίνας και της ΝΑ Ασίας
Οι ασιατικοί προορισμοί μπορούν να έχουν ταχύτερη ανάκαμψη της καταναλωτικής δαπάνης από ταξιδιώτες της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας, χάρη των περιορισμένων κρουσμάτων COVID-19 στην περιοχή και τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Το 50% των Κινέζων αγοραστών και το 66% των αγοραστών από την Νοτιοανατολική Ασία πιστεύουν ότι οι ασιατικοί προορισμοί είναι πιο ασφαλείς για επίσκεψη, σε σύγκριση με μόλις 15% και 25% αντίστοιχα για την Ευρώπη
Τα περιοριστικά μέτρα στα σύνορα χαλαρώνουν λόγω των νέων αμοιβαίων ταξιδιωτικών συμφωνιών. Ταξιδιώτες αναψυχής από την ηπειρωτική Κίνα και το Χονγκ Κονγκ μπορούν σήμερα να επισκεφθούν τη Σιγκαπούρη χωρίς καραντίνα5.

Η πρόθεση των Κινέζων αγοραστών να ταξιδέψουν περιφερειακά εντός της Ασίας θα μπορούσε να ενισχυθεί περεταίρω λόγω και της ανάκαμψης των εσωτερικών αεροπορικών πτήσεων στην Κίνα, η οποία έχει επιστρέψει από τον Αύγουστο του 2020 στα επίπεδα του 20196.

Αμερικανοί και Ρώσοι αγοραστές είναι πιθανό να επισκεφτούν πρώτοι την Ευρώπη
Αντίθετα, η διεθνής ανάκαμψη αγορών της Ευρώπης είναι πιθανό να τροφοδοτηθεί αρχικά από Αμερικανούς και Ρώσους αγοραστές.

Το 65% των Αμερικανών αγοραστών δηλώνουν ότι αισθάνονται ασφαλείς να επισκεφτούν ευρωπαϊκούς προορισμούς όταν οι συνοριακοί περιορισμοί χαλαρώσουν, καθώς η επιθυμία των Αμερικανών να ταξιδέψει παραμένει υψηλή. Αυτό αποδεικνύεται από το επίπεδο των αφίξεων στη Λατινική Αμερική – κυρίως στο Μεξικό – από τις ΗΠΑ, οι οποίες, χάρη στους ήπιους συνοριακούς περιορισμούς, έφθασαν σχεδόν το 80% των επιπέδων του 2019 την περίοδο του Οκτωβρίου7.

Το 50% των Ρώσων αγοραστών αισθάνονται ασφαλείς να επισκεφθούν την Ευρώπη. Μάλιστα, η επιθυμία των Ρώσων αγοραστών να επισκεφθούν ευρωπαϊκούς προορισμούς αποτυπώνεται από την αύξηση των αεροπορικών κρατήσεων προς την Τουρκία κατά +5,2% σε ετήσια βάση στις αρχές Αυγούστου 20208, αμέσως μετά τη θέσπιση του “τουριστικού διαδρόμου” Τουρκίας-Ρωσίας.

Ο Mathieu Grac, VP Intelligence της Global Blue δήλωσε: “Είναι ιδιαίτερα αισιόδοξο να βλέπουμε την ισχυρή επιθυμία των διεθνών αγοραστών να ταξιδέψουν. Αν και βρισκόμαστε ακόμη εν μέσω της κρίσης COVID-19, ελπίζουμε ότι τα ευρήματα αυτής της έρευνας σε συνδυασμό με την είδηση του αποτελεσματικού εμβολίου και το άνοιγμα των τουριστικών διαδρόμων – ιδιαίτερα στον Ασιατικό Ειρηνικό – σηματοδοτούν μια υγιή επανεκκίνηση της διεθνούς εμπορικής βιομηχανίας το 2021. Με τους ελίτ και frequent ταξιδιώτες να επιστρέφουν πρώτοι στα καταστήματα, είναι σημαντικό, οι έμποροι λιανικής να είναι έτοιμοι να καλωσορίσουν αυτούς τους πολύτιμους αγοραστές έχοντας ικανοποιήσει μια σειρά από ανάγκες που έχουν προκύψει από την πανδημία. Η ενσωμάτωση ψηφιακών λύσεων έκδοσης Tax Free αποδείξεων, η περιορισμένη κοινωνική επαφή και η υψηλού επιπέδου υγιεινή αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας”.

1. Καμπότζη, Ινδονησία, Μαλαισία, Μιανμάρ, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ
2. Σαουδική Αραβία, Κουβέιτ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ
3. Elite shoppers: Διεθνείς ταξιδιώτες που δαπανούν σε αγορές περισσότερα από 40.000 ευρώ τους τελευταίους 24 μήνες
4. Frequent shoppers: Διεθνείς ταξιδιώτες που πραγματοποιούν περισσότερα από τρία ταξίδια τους τελευταίους 24 μήνες
5 Πηγή: CNBC and South China Morning Post
6 Πηγή: Forward Keys 2020
7. Πηγή: Forward Keys 2020
8 Πηγή: Forward Keys 2020

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024