Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Διακοπή λειτουργίας του Alpine Elements Ltd, με πελάτες και στην Ελλάδα

Τατιάνα Ρόκου - 10 Δεκέμβριος 2020, 09:24

Το Alpine Elements είχε περίπου 1.000 προστατευμένες υπό ATOL κρατήσεις και ειδικευόταν σε πακέτα χειμερινού τουρισμού και σκι στη Γαλλία, την Αυστρία και την Ελλάδα.


Το ταξιδιωτικό γραφείο Alpine Elements Ltd, με έδρα το Wimbledon της Βρετανίας, διέκοψε την επιχειρηματική του λειτουργία στις 8 Δεκεμβρίου 2020. Η εταιρεία διαπραγματευόταν εμπορικά και υπό το σήμα Elements Services London Ltd.

Το Alpine Elements έχει περίπου 1.000 προστατευμένες υπό ATOL κρατήσεις και ειδικευόταν σε πακέτα χειμερικού τουρισμού και σκι στη Γαλλία, την Αυστρία και την Ελλάδα.

Αυτήν τη στιγμή και λόγω των ταξιδιωτικών απαγορεύσεων δεν υπάρχουν πελάτες της εταιρείας εκτός Ην. Βασιλείου με κρατήσεις προστατευμένες από την ATOL με την Alpine Elements Ltd.

Υπάρχει ένας αριθμός καταναλωτών των οποίων οι κρατήσεις ακυρώθηκαν από την Alpine Elements ως αποτέλεσμα κυβερνητικών οδηγιών ή ακυρώσεων πτήσεων. Οι καταναλωτές που έχουν αποδεχτεί έγκυρες πιστωτικές σημειώσεις επιστροφής χρημάτων ή τους οφείλονται επιστροφές χρημάτων λόγω ακύρωσης της προστατευμένης από ATOL κράτησής τους θα μπορούν να υποβάλουν αξίωση στην ATOL μέσω της διαδικτυακής της πύλης.

Για όσους, με προστασία ATOL, πρόκειται να ταξιδέψουν μετά τις 8 Δεκεμβρίου 2020, τα εισιτήρια πτήσεων ενδέχεται να εξακολουθούν να ισχύουν, αλλά αυτό πρέπει να επιβεβαιωθεί από την αεροπορική εταιρεία.

Εάν επιλέξουν να ταξιδέψουν, οι καταναλωτές ενδέχεται να κληθούν να πληρώσουν ξανά για υπηρεσίες αντικατάστασης των αρχικών πακέτων διακοπών. Ωστόσο, εφόσον οι υπηρεσίες καλύπτονται από την ATOL, δικαιούνται να υποβάλουν αξίωση για επιστροφή χρημάτων. Οι υπηρεσίες αντικατάστασης μπορεί να περιλαμβάνουν διαμονή, μεταφορές ή άλλες υπηρεσίες, αλλά οι καταναλωτές θα πρέπει να επιβεβαιώσουν τι περιλαμβανόταν στις οργανωμένες διακοπές στο πιστοποιητικό ATOL ή στα έγγραφα κράτησης.

Εάν οι καταναλωτές επιλέξουν να μην ταξιδέψουν ή τα εισιτήρια πτήσης τους δεν είναι έγκυρα, θα μπορούν να υποβάλουν αξίωση αποζημίωσης.

Εκπρόσωπος της ATOL δήλωσε: “Αυτή είναι μια ιδιαίτερα θλιβερή μέρα για τους πελάτες και τους υπαλλήλους της Alpine Elements και εκτιμούμε ότι όσοι έχουν κρατήσεις θα ανησυχούν πολύ. Ωστόσο, το σύστημα ATOL υπάρχει για ακριβώς αυτό το είδος κατάστασης και κάνουμε ρυθμίσεις έτσι ώστε όλοι οι πελάτες που προστατεύονται από ATOL να μπορούν να υποβάλουν αξίωση αποζημίωσης, είτε πρόκειται για ταξίδια είτε για αποδεκτές πιστωτικές σημειώσεις επιστροφής χρημάτων για ακυρωμένες κρατήσεις”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top