Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsTUI: Αύξηση 3% στις κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021, η Ελλάδα ισχυρό 'χαρτί' της εταιρείας
TOs

TUI: Αύξηση 3% στις κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021, η Ελλάδα ισχυρό 'χαρτί' της εταιρείας

Το 50% του προγράμματος της TUI για τον Μάιο του 2021 έχει ήδη καλυφθεί από κρατήσεις. Για το καλοκαίρι του 2021 προβλέπεται αύξηση μέσων τιμών κατά 14%, με τις κρατήσεις κατά 3% υψηλότερες από ό,τι για το καλοκαίρι του 2019.

Η TUI προετοιμάζεται εντατικά για ένα νέο ξεκίνημα το 2021 μετά την κρίση του COVID-19 το 2020. Η πανδημία δεν τελείωσε, αλλά για η εταιρεία θεωρεί ότι υπάρχει “φως στο τέλος της σήραγγας” και οι προοπτικές για τον τουρισμό και την ίδια είναι καλές. Η ζήτηση για ταξίδια διακοπών υπάρχει -οι καταναλωτές σε όλες τις ηλικιακές ομάδες λένε ότι το ταξίδι είναι μια από τις πιο χαμένες δραστηριότητες για αυτούς κατά τη διάρκεια της χρονιάς της πανδημίας. Το 2021 θα είναι έτος μετάβασης για τον τουρισμό και το 2022 αναμένεται να επιστρέψει στα επίπεδα πριν από την κρίση του COVID-19.

Οι συνολικές κρατήσεις σε όλες τις αγορές για τον χειμώνα 2020-21 είναι προς το παρόν κατά 82% χαμηλότερες από ό,τι το προηγούμενο έτος, αναλογικά περίπου με τη μειωμένη χωρητικότητα. Οι μέσες τιμές είναι κατά 4% υψηλότερες. Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021 είναι κατά 3% υψηλότερες από ό,τι για το καλοκαίρι του 2019. Οι μέσες τιμές για το πρόγραμμα του καλοκαιριού 2021 είναι επί του παρόντος κατά 14% υψηλότερες από ό,τι για το 2020.

Ο Όμιλος εισήγαγε μέτρα μείωσης κόστους και χρηματοδότησης σε πρώιμο στάδιο. Εκτός από την εξασφάλιση πρόσθετης ρευστότητας, ξεκίνησαν εκτεταμένες δράσεις μείωσης του κόστους, ενώ ο μακροπρόθεσμος στόχος της μείωσης του ετήσιου κόστους αυξήθηκε από τα 300 εκατομμύρια στα 400 εκατ. ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου TUI, Fritz Joussen, δήλωσε, μεταξύ άλλων: “Τα άμεσα μέτρα για τη μείωση του κόστους και την εξασφάλιση ρευστότητας είναι σημαντικά για τον Όμιλο. Αποτελούν μια σταθερή βάση για το μέλλον. Η TUI ήταν σε τέλεια ‘υγεία’ πριν από την κρίση και θέλουμε να επιστρέψουμε στην προηγούμενη ακμή μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η αγορά είναι ανέπαφη, το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι ανθεκτικό στο μέλλον και η ζήτηση των πελατών υπάρχει. Τα ταξίδια για διακοπές παραμένουν πολύ σχετικά για τους ανθρώπους. Είμαστε σε πολύ καλή θέση για να συνεχίσουμε τις επιχειρήσεις σε μεγαλύτερη κλίμακα μόλις αρθούν τα lockdown και ‘ανοίξουν’ οι προορισμοί. Το επιχειρηματικό μας μοντέλο με τους δικούς μας ταξιδιωτικούς πράκτορες, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, τα αεροσκάφη, τα ξενοδοχεία και τα πλοία κάτω από την ‘ομπρέλα’ TUI κάνουν την επανεκκίνηση δυνατή πολύ γρήγορα. Η προοπτική των επιτυχών εμβολιασμών από την αρχή του έτους μας κάνει να είμαστε σίγουροι. Όλοι οι δείκτες δείχνουν μια επιτυχημένη επανεκκίνηση του ταξιδιωτικού τομέα μόλις η πανδημία τελειώσει. Είμαστε προετοιμασμένοι για αυτό το νέο ξεκίνημα. Συνεχίζουμε με συνέπεια την αλλαγή που έχουμε ξεκινήσει, προκειμένου να είμαστε καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί μετά την κρίση”.

Σε όλους τους τομείς του Ομίλου, η πανδημία έχει επιταχύνει περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Όπου είναι προς το συμφέρον του πελάτη, οι υπηρεσίες θα ψηφιοποιηθούν ακόμη περισσότερο στο μέλλον. Ταυτόχρονα, η ψηφιοποίηση προσφέρει σημαντικές δυνατότητες αποδοτικότητας και μείωσης του κόστους, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα του οποίου ήδη ξεκίνησε από την άνοιξη του 2020.

Οι πρώτοι πέντε μήνες του οικονομικού έτους 2020 (Οκτώβριος 2019 – Φεβρουάριος 2020) ήταν επιτυχημένοι για την TUI, με ποσοστό κράτησης ρεκόρ +14% τον Ιανουάριο. Στα μέσα Μαρτίου, ο Όμιλος έπρεπε να διακόψει εντελώς όλες τις ταξιδιωτικές δραστηριότητες λόγω των παγκόσμιων ταξιδιωτικών προειδοποιήσεων. Η TUI μπόρεσε να αποφέρει νέα έσοδα μόνο όταν μπόρεσε να μεταφέρει τους πρώτους της πελάτες στη Μαγιόρκα στα μέσα Ιουνίου, σε πιλοτικό πρόγραμμα και με περιορισμένη επανάληψη των δραστηριοτήτων της από τον Ιούλιο και μετά. Η Ελλάδα ήταν ιδιαίτερα ισχυρή ως προορισμός διακοπών το 2020. Από το νέο ξεκίνημα το καλοκαίρι, η TUI διακίνησε με ασφάλεια για τις διακοπές τους περισσότερα από δύο εκατομμύρια άτομα.

Τα έσοδα ανήλθαν σε 7,9 δισ. ευρώ, μειωμένα κατά 58% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (18,9 δισ. ευρώ). Η πώληση της Hapag-Lloyd Cruises στην κοινοπραξία TUI Cruises, σε συνεργασία με τον Όμιλο Royal Caribbean, ξεκίνησε πριν από την κρίση. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε με επιτυχία το καλοκαίρι παρά το δύσκολο περιβάλλον της κρίσης. Τα έσοδα βελτίωσαν επιπλέον τη ρευστότητα του Ομίλου. Επιπλέον, η TUI είχε καταλήξει σε συμφωνία με την Boeing για να αντισταθμίσει τις συνέπειες της απαγόρευσης των πτήσεων με 737 MAX.

Η TUI έχει εξασφαλίσει ένα πακέτο χρηματοδότησης ύψους 1,8 δισ. ευρώ. Ο γερμανικός ΤΟ ανέφερε ότι χρειαζόταν την καταβολή μετρητών μετά από τους επιβαλλόμενους, αυξημένους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Το ποσό αυτό θα “γεφυρώσει το χάσμα” εάν η πανδημία επιμείνει και το 2021 και “παρέχει επαρκή αποθέματα ρευστότητας σε αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον της αγοράς”, σύμφωνα με την ανακοίνωση της TUI.

Λόγω των συνεχιζόμενων αυξημένων κρουσμάτων COVID-19 και των συνεπαγόμενων lockdown στις αγορές και μόνο λίγων διαθέσιμων ταξιδιωτικών “διαδρόμων”, η εταιρεία σημειώνει ότι δεν είναι δυνατόν σε αυτό το στάδιο να γίνει αξιόπιστη πρόβλεψη για την έκταση και την περίοδο της ταξιδιωτικής δραστηριότητας το 2021. Προς το παρόν, τα ταξίδια από τις πιο σημαντικές βασικές αγορές μπορούν να γίνουν ιδίως στα Κανάρια Νησιά, που αποτελούν ένα δημοφιλή χειμερινό προορισμό. Πραγματοποιούνται επίσης κρουαζιέρες γύρω από τα Κανάρια νησιά χωρίς άδεια για αποβίβαση στην ακτή.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024