Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚ. Μπακογιάννης: ‘Στόχος η Αθήνα να αποτελέσει ιδανικό τουριστικό προορισμό και κόμβο για επενδύσεις’
Επενδύσεις

Κ. Μπακογιάννης: ‘Στόχος η Αθήνα να αποτελέσει ιδανικό τουριστικό προορισμό και κόμβο για επενδύσεις’

Σχεδιάζεται για το 2021 και για το 2022 η διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων, με έμφαση στο 1ο 'This is Athens Innovation Summit' σε συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, ερευνητικά κέντρα, εμπορικά επιμελητήρια άλλων χωρών, αλλά και με φορείς του ιδιωτικού τομέα.

Τον στόχο να καταστεί η Αθήνα βιώσιμος, ασφαλής και προσβάσιμος προορισμός σε όλη τη διάρκεια του έτους, καθώς και τις παρεμβάσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση, ανέπτυξε ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας στη διαδικτυακή διάσκεψη “Destination Greece Communication in challenging times”, που συνδιοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και η Marketing Greece.

“Η πόλη αλλάζει και αναπτύσσεται, γίνεται μέρα με τη μέρα πιο ελκυστική για κατοίκους επισκέπτες, αλλά και επενδυτές”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Αθηναίων, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, ότι φιλοδοξία είναι “η Αθήνα εκτός από ιδανικό τουριστικό προορισμό, να αποτελέσει κόμβο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο για επενδύσεις και προσέλκυση ταλέντου”.

Για τον σκοπό αυτό, όπως είπε, σχεδιάζεται για το 2021 και για το 2022 η διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων, με έμφαση στο 1ο “This is Athens Innovation Summit” σε συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, ερευνητικά κέντρα, εμπορικά επιμελητήρια άλλων χωρών, αλλά και με φορείς του ιδιωτικού τομέα. Σε κάθε περίπτωση, στον σχεδιασμό λαμβάνονται υπόψη οι συνθήκες που θα διαμορφωθούν τα επόμενα δύο χρόνια.

“Η Αθήνα είναι ένα μέρος για να επισκεφθείς αλλά, πρωτίστως, ένα μέρος για να ζεις”, επισήμανε ο κ. Μπακογιάννης, προσθέτοντας ότι η επικοινωνιακή στρατηγική της δημοτικής αρχής περιλαμβάνει την ανάδειξη της έντονης κινητικότητας που καταγράφηκε τους τελευταίους μήνες από το δυναμικά αναπτυσσόμενο είδος ταξιδιωτικών, τους λεγόμενους “corona nomads”.

“Η Αθήνα υπήρξε από τις πόλεις, που βρέθηκε πολύ ψηλά στη λίστα επιλογών αυτής της σύγχρονης κατηγορίας ταξιδιωτών, με τους ίδιους τους corona nomads να υποστηρίζουν πως ακόμη και το lockdown είναι καλύτερο εδώ”, τόνισε ο κ. Μπακογιάννης.

Απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην πόλη, εστίασε στο μεγάλο πλέγμα παρεμβάσεων στις γειτονιές και το κέντρο της Αθήνας, συνολικού ύψους 240 εκατ. ευρώ. “Εκμεταλλευτήκαμε την ‘ανενεργή’ περίοδο για να εφαρμόσουμε ένα νέο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων στην Αθήνα, καλύπτοντας περισσότερους από 80 δρόμους. Ενισχύσαμε τον φωτισμό τους και φυτέψαμε περισσότερα δέντρα και φυτά για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης. Έχουμε επιδοθεί σε συστηματικές επιχειρήσεις αντι-γκράφιτι, αλλάζοντας την εικόνα σε μάρμαρα, τοίχους, στόρια, μεταλλικούς φράχτες και άλλες επιφάνειες”.

Ο δήμαρχος Αθηναίων μίλησε για τον πολύτιμο ψηφιακό οδηγό της πόλης, το “This is Athens”, έναν από τους βασικούς πυλώνες της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), ο οποίος από την πρώτη στιγμή της υγειονομικής κρίσης δημιούργησε ειδική ιστοσελίδα για τον COVID-19 με συνεχή ροή πληροφοριών για την εξέλιξη της πανδημίας στην πόλη. Στόχος είναι οι ταξιδιώτες να αισθάνονται ασφαλείς και το ενδιαφέρον των δυνητικών επισκεπτών της Αθήνας να διατηρείται ζωντανό.

Επίσης, στο πλαίσιο της στρατηγικής διαχείρισης του προορισμού, ανακοίνωσε την άμεση ανάπτυξη του Παρατηρητηρίου Βιώσιμου Τουρισμού, μέσω του οποίου για πρώτη φορά θα καταγράφονται τα επίσημα στοιχεία για την τουριστική οικονομία της πόλης. Με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλιστεί η παρουσία της Αθήνας στις παγκόσμιες κατατάξεις και στα reports του τουρισμού, αλλά και θα ενδυναμωθεί η συνεργασία με διεθνή δίκτυα για τη βέλτιστη προβολή της πόλης.

Αναφέρθηκε ακόμη στις πολυεπίπεδες δράσεις που αναπτύχθηκαν στη πόλη, κατά τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, στο πλαίσιο της κοινωνικής αλληλεγγύης, για τις οποίες μάλιστα, o Δήμος Αθηναίων απέσπασε τα εύσημα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024