Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
MICE

Meeting Planner’s Guide Vol.2 από το Thessaloniki Convention Bureau

Τατιάνα Ρόκου - 23 Δεκέμβριος 2020, 15:20

Ο οδηγός σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε, με στόχο αφενός να προωθήσει τη Θεσσαλονίκη στη διεθνή, ανταγωνιστική MICE αγορά και αφετέρου να αποτελέσει ένα από τα βασικά επαγγελματικά εργαλεία για την προώθηση της Βιομηχανίας των Συναντήσεων και κατ'επέκταση για την ενδυνάμωση της οικονομίας της περιοχής.


Το Thessaloniki Convention Bureau παρουσιάζει το πρώτο από τα νέα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργεί, το ανανεωμένο Thessaloniki Meeting Planner’s Guide. Πληροφορίες για τον προορισμό, για το Thessaloniki Convention Bureau και αναλυτική παρουσίαση όλων των μελών, περιλαμβάνονται σε ένα εύχρηστο οδηγό που θα διανέμεται ηλεκτρονικά στους επαγγελματίες της συνεδριακής αγοράς.

Ο οδηγός σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία και επιμέλεια του Thessaloniki Convention Bureau, με στόχο αφενός να προωθήσει τη Θεσσαλονίκη στη διεθνή, ανταγωνιστική MICE αγορά και αφετέρου να αποτελέσει ένα από τα βασικά επαγγελματικά εργαλεία για την προώθηση της Βιομηχανίας των Συναντήσεων και κατ‘επέκταση για την ενδυνάμωση της οικονομίας της περιοχής.

Τα μέλη του Thessaloniki Convention Bureau έχουν ειδική αναφορά στον οδηγό, προβάλλοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τόσο το πλήθος και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών τους, όσο και την τεχνογνωσία και επαγγελματισμό που έχει αναπτύξει ο προορισμός.

Το Τhessaloniki Meeting Planner’s Guide Vol. 2 περιλαμβάνει όλες εκείνες τις πληροφορίες, εικόνες και ταξιδιωτικές εμπειρίες που χρειάζεται ο πιθανός επισκέπτης της Θεσσαλονίκης. Εντυπωσιακές φωτογραφίες, σύγχρονη αισθητική και κείμενα με μοντέρνα και σύγχρονη γραφή αναδεικνύουν το “πρόσωπο” της πόλης.

“Το Thessaloniki Convention Bureau ανανεώνει τα υπάρχοντα ψηφιακά εργαλεία και προχωρά στο σχεδιασμό νέων ώστε να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στην επικοινωνία και προώθηση του προορισμού που θα πραγματοποιείται όπως φαίνεται αποκλειστικά διαδικτυακά και τους επόμενους μήνες. Πρώτο βήμα η επανέκδοση, για χρήση ηλεκτρονικά, του Meeting planners guide, που παρουσιάζει την πόλη, αλλά κυρίως και αναλυτικά τα μέλη του TCB, για τα οποία η ανάκαμψη της συνεδριακής δραστηριότητας έχει εξαιρετικά μεγάλη σημασία. Προχωρούμε στην επικοινωνία με προσεκτικά βήματα διότι πρέπει το μήνυμα να είναι ξεκάθαρο και να προβάλει τις ποιότητες και τις αξίες του προορισμού που ανταποκρίνονται στη σύγχρονη πραγματικότητα και αντανακλούν το προφίλ της πόλης που θέλουμε να προωθήσουμε. Στόχος μας είναι να δρομολογήσουμε στη συνέχεια τη στρατηγική και το πλάνο δράσεων για το δύσκολο και απαιτητικό 2021 που έχουμε μπροστά μας”, δήλωσε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Γιάννης Ασλάνης.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top