Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Τηλεδιάσκεψη ΠΟΞ - ΕΟΤ - Θ. Σκυλακάκη για το νέο στρατηγικό σχέδιο προβολής της χώρας στο εξωτερικό

Βίκυ Καραντζαβέλου - 14 Ιανουάριος 2021, 15:56

Ο ξενοδοχειακός κλάδος δίνει μάχη επιβίωσης μέσα σε δύσκολες συνθήκες και χρειάζεται να στηριχθεί στοχευμένα και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΞ.


Με συμμετοχή του αναπλ. υπουργού Οικονομικών κ. Θόδωρου Σκυλακάκη πραγματοποιήθηκε χθες διαδικτυακά το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, όπου έγινε αποτίμηση της κατάστασης που επικρατεί στον κλάδο ύστερα από σχεδόν ένα χρόνο πανδημίας και εξετάστηκαν τρόποι ώστε να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά οι προκλήσεις της νέας χρονιάς με εμπροσθοβαρή μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και αξιοποίηση των ευκαιριών που θα προκύψουν από το Ταμείο Ανάκαμψης.  

Πολύ θετική η άμεση ανταπόκριση του αρμόδιου υπουργού στην πρόσκλησή μας”, δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΞ κ. Γρηγόρης Τάσιος και τόνισε ότι ο διάλογος ανάμεσα στα δύο μέρη θα συνεχιστεί. “Ο ξενοδοχειακός κλάδος δίνει μάχη επιβίωσης μέσα σε δύσκολες συνθήκες και χρειάζεται να στηριχθεί στοχευμένα και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα. Πρέπει να παραμείνει υγιής το 2021 για να μπορέσει να προσφέρει όλα αυτά που διαχρονικά προσφέρει στην ελληνική οικονομία και κοινωνία”.

Και πρόσθεσε: ”Με τον υπουργό συζητήσαμε τα προβλήματα που απασχολούν ιδιαίτερα αυτήν τη στιγμή τα αστικού τύπου και τα ορεινού όγκου ξενοδοχεία. Είναι σημαντική για τον κλάδο η δέσμευσή του για εξάντληση όλων των δυνατοτήτων από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους ώστε, το ελληνικό ξενοδοχείο, να παραμείνει όρθιο και να αντιμετωπίσει την πρόκληση”.  

Επ‘ευκαιρία της διαδικτυακής συνάντησης, το Δ.Σ. της ΠΟΞ χαιρέτισε την πρωτοβουλία του πρωθυπουργού να προτείνει πιστοποιητικό εμβολιασμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων. Όπως σημείωσε ο κ. Τάσιος, “ο εμβολιασμός είναι το ‘κλειδί’ της φετινής τουριστικής σεζόν και μπορεί να ανοίξει πόρτες για ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού”.  

Ακολούθησε και δεύτερη τηλεδιάσκεψη, αυτή τη φορά μετά από πρόσκληση του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, όπου έγινε παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής του Οργανισμού για την προβολή της Ελλάδας διεθνώς σε βάθος τριετίας. Σε αυτήν πήραν μέρος 50 πρόεδροι ξενοδοχειακών ενώσεων – μελών της ΠΟΞ από όλη τη χώρα, αλλά και στελέχη εταιριών στρατηγικής επικοινωνίας (κ.κ. Θεόδωρος Κοτιώνης, Γιάννης Τσάκαλος). H συνεργασία της ΠΟΞ με τον κ. Φραγκάκη και τη Διοίκηση του ΕΟΤ είναι άψογη και όπως τονίστηκε, η χώρα μας εισέρχεται με τεχνοκρατικά κριτήρια στη μετά COVID εποχή, με στόχο να αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που κέρδισε ο ελληνικός τουρισμός από τη διαχείριση της πανδημίας και να αναδείξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top