Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Ο Όμιλος TUI επικεντρώνεται στην ανάπτυξη περιηγήσεων και δραστηριοτήτων

Τατιάνα Ρόκου - 15 Ιανουάριος 2021, 12:35

Πάνω από 170.000 εμπειρίες διατίθενται μέσω ενός μοναδικού συνδυασμού ψηφιακής πλατφόρμας και ιστότοπου. Η ανέπαφη ψηφιακή υπηρεσία προτιμάται από τους πελάτες και συνεχώς θα επεκτείνεται.


Η TUI ενισχύει τη δέσμευσή της για περιηγήσεις και δραστηριότητες σε όλα τα κανάλια διανομής της. Συνολικά, περισσότερες από 170.000 εκδρομές, δραστηριότητες, εισιτήρια και μεταφορές είναι πλέον διαθέσιμες σε συνεργάτες, ταξιδιωτικούς πράκτορες και πελάτες, σε περισσότερες από 140 χώρες.

“Η παγκόσμια αγορά Tours & Activities θα αρχίσει να ανακάμπτει ήδη από το 2021 και το προηγούμενο έτος-ρεκόρ του 2019 δε θα είναι τίποτα έως το 2023”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Musement, David Schelp. “Μέχρι τώρα η αγορά χαρακτηρίζεται από πλήθος μικρών, πολύ τοπικών προμηθευτών - μια μεγάλη μάρκα, όπως η TUI, μπορεί να παρέχει ασφάλεια και αξιοπιστία ως κοινή πλατφόρμα”.

“Χρησιμοποιήσαμε ενεργά τους τελευταίους μήνες για να βελτιστοποιήσουμε περαιτέρω τις εμπειρίες για πελάτες και συνεργάτες”, δήλωσε ο Alessandro Petazzi, διευθύνων σύμβουλος Ανάπτυξης της TUI Musement. “Έχουμε έναν σαφή στόχο: να κάνουμε περισσότερες επιλογές πιο εύκολα προσβάσιμες σε περισσότερα άτομα”. Οι εμπειρίες κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού είναι δημοφιλείς, αλλά τους τελευταίους μήνες σημειώθηκε επίσης αύξηση των κρατήσεων για δραστηριότητες στις πατρίδες ή τις περιοχές προέλευσης των πελατών.

“Μια άλλη τάση που βλέπουμε είναι η αυξανόμενη δημοτικότητα και η ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες μέσω των εφαρμογών και των ιστότοπών μας. Η ψηφιακή μας υπηρεσία έχει επεκταθεί με στοχευμένο τρόπο και είναι πλέον ένας από τους κύριους μοχλούς ικανοποίησης των πελατών, με την προσωπική, ψηφιακή υπηρεσία μέσω συνομιλίας να προτιμάται από τον πελάτη” προσθέτει ο Schelp.

Εκτός από την ψηφιακή υπηρεσία, οι ίδιες οι εμπειρίες έχουν επίσης προσαρμοστεί σύμφωνα με την τρέχουσα κατάσταση: το 85% όλων των εμπειριών μπορούν να ακυρωθούν δωρεάν έως και 24 ώρες πριν. Με τα πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας πάνω από τα ισχύοντα πρότυπα της αγοράς, μια γρήγορη επανεκκίνηση θα είναι δυνατή κατά τη διάρκεια του 2021, υποστηρίζει η TUI.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top