Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρώτο εβδομαδιαίο 100% Broadcasting

Τατιάνα Ρόκου - 19 Ιανουάριος 2021, 13:41

Κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εκπομπών του 100% Broadcasting διερευνήθηκαν ζητήματα και προέκυψαν αξιόλογα και χρήσιμα συμπεράσματα για τα ξενοδοχεία και την προετοιμασία τους για την επερχόμενη τουριστική σεζόν.


Ολοκληρώθηκε το πρώτο εβδομαδιαίο 100% Broadcasting, η Web TV που δημιούργησε το 100% Hotel Show, συστήνοντας στο κοινό τις τρεις εκπομπές με τις οποίες προσφέρει εξειδικευμένο ενημερωτικό περιεχόμενο στους επαγγελματίες του τουρισμού.

Το 100% Broadcasting, από την πρώτη ήδη εμφάνισή του, κατέθεσε το “στίγμα” του καλύπτοντας εξειδικευμένη θεματολογία και δημιουργική ανταλλαγή απόψεων, ενώ κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εκπομπών του, διερευνήθηκαν ζητήματα και προέκυψαν αξιόλογα και χρήσιμα συμπεράσματα για τα ξενοδοχεία και την προετοιμασία τους για την επερχόμενη τουριστική σεζόν.

Αναλυτικότερα:

100% Trends & Innovations
Το θέμα του πρώτου session ήταν “Πώς επηρεάζεται η αρχιτεκτονική και το design των χώρων φιλοξενίας από τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η πανδημία”, και φιλοξένησε τους κ.κ. Λουκά Μπομπότη (Bobotis+Bobotis Architects), Μαίρη Σφυράκη (ATN Constructions) και Βασίλη Καραβά (Airtec). Κατά τη διάρκειά του, δόθηκαν απαντήσεις στο γιατί πρέπει τα ξενοδοχεία να επενδύσουν σε μια ανακαίνιση και στο πψς μπορεί να γίνει αυτό, ιδιαίτερα εν μέσω των επιπτώσεων που δημιουργεί ο covid, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των επισκεπτών χωρίς να χαθεί η αίσθηση της φιλοξενίας και η χαρούμενη διάθεση που (πρέπει να) συνοδεύει τις διακοπές. Παράλληλα, αναφέρθηκαν οι νέες τάσεις που δημιουργεί η πανδημία στη μελέτη και τη σχεδίαση χώρων φιλοξενίας, ενώ μεταφέρθηκε και το κλίμα που επικρατεί στον κλάδο αυτήν τη στιγμή, σε ό,τι αφορά ανακαινίσεις και κατασκευές ξενοδοχείων.

100% Hospitality Person
Καλεσμένος στο δεύτερο session ήταν ο κ. Μιχάλης Τοανόγλου, καθηγητής Τουρισμού SIHOM στο Πανεπιστήμιο Woosong στη Nότια Κορέα. Η εκπομπή ασχολήθηκε με την πολυδιάστατη επαγγελματική του διαδρομή στον χώρο του τουρισμού (από στέλεχος και επιχειρηματίας της δράσης έως ακαδημαϊκός, ενώ ενδιάμεσα “έτρεξε” στην πράξη και DMO) και διερεύνησε τον ρόλο που αυτή διαδραμάτισε στις σημερινές του απόψεις για τρέχοντα ζητήματα που επηρεάζουν το εγχώριο τουριστικό προϊόν, όπως το (εξαιρετικά επίκαιρο) DMO (Destination Management Organization) και η τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα. Επίσης, ο κ. Τοανόγλου ανέλυσε την ιδέα πίσω από την ομάδα Flatod-19 (όντας ο ίδιος εκ των ιδρυτών της), και τις απόλυτα ρεαλιστικές, όσο και επίκαιρες προτάσεις της όσον αφορά τη διαχείριση προορισμών σε περιβάλλον COVID-19, ενώ στη συζήτηση παρενέβη και ο κ. Δημήτρης Βασιλείου, συνιδρυτής του Flatod-19.

100% Tourism Destinations
Οι οικοδεσπότες του τρίτου session, κ.κ. Δημήτρης Αντωνάκος (Demand Fairs & Media) και Δημήτρης Βασιλείου (Flatod-19) υποδέχθηκαν την πρόεδρο του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, η οποία περιέγραψε όσα έχουν ήδη γίνει και όσα σχεδιάζονται για τον
ελληνικό τουρισμό και τη διαχείριση προορισμών, τονίζοντας την ανάγκη για προετοιμασία του κλάδου για τη νέα χρονιά με θετική ματιά, καθώς και τον πρόεδρο της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιο, που αναφέρθηκε στα πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν στον κλάδο της ξενοδοχίας λόγω του COVID-19 και στο πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν, ενώ ενημέρωσε το κοινό για τις σκέψεις της κυβέρνησης που αφορούν την εξειδικευμένη εκπαίδευση του προσωπικού ξενοδοχείων. Παρέμβαση έκανε ο αντιπρόεδρος του European Hotel Managers Association κ. Παναγιώτης Αλμυράντης, ο οποίος περιέγραψε τον παλμό της ευρωπαϊκής τουριστικής αγοράς για το 2021 παρέχοντας εξειδικευμένες πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία, όσον αφορά στα δεδομένα, τις προβλέψεις, καθώς και τις προθέσεις των τουριστών, ενώ η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την εκ νέου παρουσία του κ. Τοανόγλου, ο οποίος ανέλυσε την άποψή του σχετικά με την ανάγκη βελτίωσης του τουριστικού μοντέλου, με βάση την (πλούσια) εγχώρια, αλλά και διεθνή εμπειρία του.

Το 100% Broadcasting θα προβάλλεται κάθε εβδομάδα live στο zoom και στα social media της Demand Fairs & Media, διοργανώτριας εταιρείας και του 100% Hotel Show, με σταθερό το session 100% Tourism Destinations, ενώ τα 100% Trends & Innovations και 100% Hospitality Person θα εναλλάσσονται, σε δεκαπενθήμερη βάση. Την επόμενη Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου, θα εφαρμοστεί η οριστική δομή του προγράμματος, με το session 100% Hospitality Person και 100% Tourism Destinations.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top