Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-Διατροφή'Ορίζοντες 3', με εστίαση στο Marketing Storytelling και το Branding
Τουρισμός και επιχειρηματικότητα

'Ορίζοντες 3', με εστίαση στο Marketing Storytelling και το Branding

Οι 'Ορίζοντες 3', που θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021 και ώρες 12:00-14:00 (ώρα Ελλάδας), θα επικεντρωθούν σε θέματα Marketing Storytelling και Branding.

Το συντονισμό του πάνελ στην 3η κατά σειρά διαδικτυακή συζήτηση “Ορίζοντες 3” στις 23 Ιανουαρίου, θα έχουν ο καθηγητής Δημήτρης Μπούχαλης και η κα Βίκυ Καραντζαβέλου. Οι συμμετέχοντες, οι οποίoi και θα εξετάσουν μια σειρά ζητημάτων αναφορικά με το Marketing Storytelling ικαι το Branding, είναι:

  • Kαθηγήτρια Κλεοπάτρα Βελούτσου Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης, Σκωτία
  • Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece
  • Μάγια Τσόκλη, ταξιδιωτικός δημοσιογράφος
  • Σοφία Παναγιωτάκη CEO AT PR MEDIACO & NEEDaFIXER
  • Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Μάρκετινγκ του Αερολιμένα Αθηνών
  • Δημοσθένης Μπρούσαλης, γενικός διευθυντής DASC Branding
  • Θεόδωρος Κουμέλης, Travel Daily News Ταϊλάνδη

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021, 12:00-14:00 ώρα Ελλάδας LIVE ON https://www.facebook.com/groups/TDNgr

Οι “Ορίζοντες” είναι μια πρωτοβουλία του καθηγητή Δημήτρη Μπούχαλη με το TravelDailyNews Network. Ο καθηγητής Δημήτριος Μπούχαλης είναι ειδικός στρατηγικής διοίκησης και μάρκετινγκ με εξειδίκευση στην εφαρμογή της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών στις βιομηχανίες τουρισμού, ταξιδίων, φιλοξενίας και αναψυχής. Είναι διευθυντής του εργαστηρίου ηλεκτρονικού τουρισμού (eTourism Lab) και αναπλ. διευθυντής του Διεθνούς Κέντρου για την Έρευνα Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Πανεπιστήμιο Bournemouth της Αγγλίας. Το ερευνητικό του έργο είναι ευρέως γνωστό, με πάνω από 47.000 ετεροαναφορές παγκοσμίως, με H index 91. Βρίσκεται στην 1η θέση ετεροαναφορών για διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, 2η θέση για τουρισμό, 18η για στρατηγική και 30η για μάρκετινγκ στο Google Scholar.

Οι “Ορίζοντες” καλούν τους τουριστικούς ανθρώπους και τους τουριστικούς φορείς σε ανταλλαγή απόψεων μέσω τακτικών online συναντήσεων με θέματα:

  • Τη στρατηγική και ανταγωνιστικότητα
  • Το σχεδιασμό και προγραμματισμό
  • Το marketing και το branding
  • Την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση
  • Τη διανομή και την στρατηγική καναλιών επικοινωνίας και πωλήσεων
  • Τη διοίκηση μικρών τουριστικών μονάδων με καινοτομικές στρατηγικές
  • Τη διοίκηση προσωπικού και ενδυνάμωση
  • Την αειφορία και τις περιβαλλοντικές στρατηγικές
  • Τη διαχείριση τουριστικών προορισμών
Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024