Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προσθέτει στο branding της πόλης ένα νέο βίντεο

Τατιάνα Ρόκου - 28 Ιανουάριος 2021, 12:51

Η φιλοσοφία της Θεσσαλονίκης απεικονίζεται με έναν εύσχημο και σύγχρονο τρόπο και συνθέτει το 'Many Stories One Heart'.


Motion tracking και οπτικά εφέ, εισάγουν γραφικά και τρισδιάστατα μοντέλα στο νέο διαφημιστικό σποτάκι από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης που δημιουργήθηκε με στόχο την αύξηση αναγνωσιμότητας του branding της πόλης.

Η φιλοσοφία της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης γεμάτη ιστορίες που αιωρούνται στο χρόνο και συνθέτουν ένα πλούσιο μωσαϊκό πολιτισμού, ιστορίας, γεύσης και εμπειριών απεικονίζεται με έναν εύσχημο και σύγχρονο τρόπο και συνθέτει το “Many Stories One Heart”.

Από τις πρώτες μέρες προώθησης σε πάνω από 10 χώρες – αγορές στόχους η απήχηση του video είναι μεγάλη. Ήδη η αύξηση ενδιαφέροντος σχετικά με την πόλη στα social media και την επίσημη ιστοσελίδα της πόλης thessaloniki.travel είναι αισθητή.

Η πόλη προχωρά μπροστά και πρωταγωνιστεί στην ψηφιακή προβολή. Γι’αυτόν το λόγο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης επιλέγει την στρατηγική του μάρκετινγκ περιεχομένου, δημιουργώντας οπτικοακουστικό υλικό υψηλής ποιότητας, που μπορεί να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά στη διάχυση του μηνύματος.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top