Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Soren Hartmann (Der Touristik): 'Οι πελάτες θα ερωτευθούν για μια ακόμη φορά την Ελλάδα'

Τατιάνα Ρόκου - 01 Μάρτιος 2021, 10:48

Ο διευθύνων σύμβουλος του Τ.Ο. Der Touristik, σε διαδικτυακή συζήτηση της Eurobank για τις προοπτικές και ευκαιρίες στον τουρισμό μετά την πανδημία, είπε ότι οι πελάτες θα θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα το 2021, αλλά διαφορετικά και αργότερα σε σχέση με πριν.


Οι προοπτικές ανάκαμψης του τουρισμού σε Ελλάδα και Κύπρο και οι μεγάλες προκλήσεις, με τις οποίες θα βρεθεί αντιμέτωπος ο κλάδος σε ένα, διαφοροποιημένο, νέο περιβάλλον μετά την πανδημία, αναλύθηκαν την Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021, σε διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε η Διοίκηση της Eurobank με θέμα “Εκτιμήσεις & Παγκόσμιες Τάσεις στον Τουρισμό – Focus σε Ελλάδα και Κύπρο”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας, πραγματοποίησε χαιρετισμό, στην έναρξη της εκδήλωσης, σημειώνοντας πως η Eurobank έχει κατακτήσει τη θέση της ως Τράπεζα του Τουρισμού στην Ελλάδα, επιδιώκοντας μόνιμα να είναι μια χρήσιμη τράπεζα για τους πελάτες της, να ανοίγει δρόμους και να δημιουργεί ευκαιρίες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων και ενημέρωσης, τόσο με τους αρμόδιους φορείς όσο και με έμπειρα στελέχη της εγχώριας και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τοποθετήθηκαν η κα Βασιλική Μαυροκέφαλου, Director Market Mgt Lodging του Ομίλου Expedia, ο Soren Hartmann, διευθύνων σύμβουλος της Der Touristik, o πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος και ο αναπλ. διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου. Στην εκδήλωση συμμετείχε η Διοίκηση της Τράπεζας και ειδικότερα ο πρόεδρος της Eurobank, κ. Γιώργος Ζανιάς, οι αναπλ. διευθύνοντες σύμβουλοι, κ.κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος και Σταύρος Ιωάννου και ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Κύπρου, κ. Μιχάλης Λούης, καθώς επίσης και πολλά ακόμα στελέχη του Ομίλου.



Στη διαδικτυακή συζήτηση, που παρακολούθησαν εκπρόσωποι περισσοτέρων από 200 επιχειρήσεις με δραστηριοποίηση σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και στελέχη θεσμικών φορέων από το χώρο του τουρισμού, οι ομιλητές αντήλλαξαν απόψεις για το κρίσιμο θέμα της επιστροφής της τουριστικής βιομηχανίας σε συνθήκες κανονικότητας και τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που θα αντιμετωπίσει ο κλάδος στην μεταπανδημική περίοδο. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσίαση μελέτης του επικεφαλής Οικονομολόγου του Ομίλου Eurobank, κ. Τάσου Αναστασάτου, με θέμα “Η παγκόσμια, ελληνική και κυπριακή οικονομία το 2021, Προοπτικές για τον Τουρισμό”, με τον κ. Αναστασάτο να σημειώνει: “Η παγκόσμια οικονομία ανακάμπτει με τη βοήθεια των εμβολιασμών και της υποστηρικτικής δημοσιονομικής και νομισματικής πολιτικής. Ο τουρισμός και τα ταξίδια θα παρουσιάσουν πιο σταδιακή ανάκαμψη, με τον εσωτερικό και τον μη αεροπορικό τουρισμό πρώτους χρονικά. Στην ελληνική οικονομία, τα lockdowns μεταθέτουν τη δυναμική ανάκαμψης για το 2022. Για τον ελληνικό τουρισμό, τα σενάρια για έσοδα και αφίξεις τη φετινή χρονιά είναι συνάρτηση της εξέλιξης της πανδημίας, πάντως πλήρης ανάκτηση των επιπέδων του 2019 αναμένεται από το 2024”.

Στις προκλήσεις της επόμενης ημέρας αναφέρθηκε η κα Μαυροκέφαλου: “Πιστεύουμε στην ανοικοδόμηση ενός βιώσιμου, ευέλικτου, ανθεκτικού και χωρίς αποκλεισμούς, παγκόσμιου ταξιδιωτικού οικοσυστήματος. Αποστολή μας είναι να τροφοδοτήσουμε τα παγκόσμια ταξίδια για όλους, παντού. Από την έμπνευση έως την ολοκλήρωση του ταξιδιού, ο Όμιλος Expedia αξιοποιεί τη δύναμη και την κλίμακα των δεδομένων για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους. Η πλατφόρμα μας συγκεντρώνει εκατομμύρια ακίνητα, δισεκατομμύρια θέσεις κρατήσεων αεροπορικών εταιρειών και χιλιάδες ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κρουαζιέρες και δραστηριότητες”.

Αισιοδοξία για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της Der Touristik, υπογραμμίζοντας: “Οι πελάτες θα ερωτευθούν για μια ακόμη φορά την Ελλάδα και θα θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα το 2021, αλλά διαφορετικά και αργότερα σε σχέση με πριν από την πανδημία. Νέες ανταγωνιστικές συνθήκες και διαφορετικά είδη πληρωμών απαιτούν νέες συνεργασίες, μεγαλύτερη ευελιξία, καθώς και εφευρετικότητα”.

Έμφαση στην ανάγκη στοχευμένης στρατηγικής για την επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμού έδωσε ο κ. Ρέτσος, που μεταξύ άλλων σημείωσε: “Πρέπει να αξιολογήσουμε τις αλλαγές που γίνονται ως απόρροια της κρίσης σε δύο επίπεδα. Μακροπρόθεσμα, ο μετασχηματισμός του τουρισμού προς μια βιώσιμη κατεύθυνση και προς την ψηφιοποίηση, θέματα τα οποία ήδη συζητούσαμε πριν από την πανδημία, τώρα είναι πιο επικείμενα από ποτέ. Σε αυτήν την κατεύθυνση, είναι ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε προϊόντα και υπηρεσίες και ταυτόχρονα να επενδύσουμε σε υποδομές και τη διαχείριση προορισμών. Βραχυπρόθεσμα, απαιτείται ένα ξεκάθαρο πλάνο για το άνοιγμα της αγοράς με σαφείς προϋποθέσεις εισόδου στη χώρα, διμερής συμφωνίες μεταξύ κρατών, στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές και αναθεώρηση πρωτοκόλλων λειτουργίας. Η χώρα μας και το brand της Ελλάδας είναι στις πρώτες επιλογές των ταξιδιωτών, κάτι που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε με τις κατάλληλες προϋποθέσεις”.

Συνοψίζοντας τα συμπεράσματα της συζήτησης, ο αναπλ. διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Eurobank για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού, υπογραμμίζοντας: “Η ιστορική κρίση που προκάλεσε η πανδημία στην παγκόσμια οικονομία αναμφίβολα επηρεάζει σοβαρά τον ελληνικό τουρισμό. Η Eurobank ανταποκρίθηκε από την πρώτη στιγμή, εξασφαλίζοντας ρευστότητα με όλα τα απαραίτητα κεφάλαια κίνησης για τους ενήμερους πελάτες της, σχεδίασε και έθεσε σε εφαρμογή πακέτο μέτρων στήριξης 750 εκατ. ευρώ, με ειδική στόχευση στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο, υλοποιώντας τη δέσμευσή της στον κλάδο, ανεξαρτήτως των αντίξοων συνθηκών. Η επόμενη, καλύτερη μέρα, έρχεται για τη βιώσιμη τουριστική επιχειρηματική κοινότητα και η Eurobank θα στηρίξει την επιταχυνόμενη ανάκαμψη στον κλάδο, δικαιώνοντας στην πράξη το ρόλο της ως η Τράπεζα του Τουρισμού και της Ανάπτυξης”.




Στιγμιότυπο από τη διαδικτυακή συζήτηση. Ο κ. Φωκίων Καραβίας, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank στο κεντρικό πλάνο και όπως εικονίζονται κατά σειρά στο κάτω μέρος της φωτογραφίας, ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, αναπλ. διευθύνων σύμβουλος & Group Chief Transformation Officer της Eurobank, ο κ. Σταύρος Ιωάννου, αναπλ. διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, o Soren Hartmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Der Touristik, o κ. Τάσος Αναστασάτος, επικεφαλής οικονομολόγος του Ομίλου Eurobank, η κα Βασιλική Μαυροκέφαλου, Director Market Mgt Lodging του Ομίλου Expedia, ο κ. Μιχάλης Λούης, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Κύπρου και ο κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου, αναπλ. διευθύνων σύμβουλος της Eurobank.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top