Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι ταξιδιώτες πρόθυμοι να κλείσουν ένα ταξίδι τώρα, ακόμα κι αν το ακυρώσουν στο μέλλον

Τατιάνα Ρόκου - 10 Μάρτιος 2021, 10:19

Το 65% των ερωτηθέντων σε έρευνα της American Express δήλωσε ότι δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν έως ότου αυτοί και οι οικογένειές τους έχουν κάνει το εμβόλιο COVID-19.


Η American Express παρουσίασε την έρευνα “American Express Travel: Global Travel Trends Report”, η οποία παρέχει μια μοναδική ματιά στο αίσθημα των καταναλωτών προς τα ταξίδια, σχεδόν ένα χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας του COVID-19.

Η έκθεση, βασισμένη σε έρευνα πεδίου σε επτά διεθνείς αγορές και δεδομένα κράτησης από την American Express Travel, δίνει πληροφορίες για το πως οι καταναλωτές ανυπομονούν να ταξιδέψουν ξανά, τη νέα ταξιδιωτική νοοτροπία και τα ταξίδια με σκοπό.

Ορισμένα από τα συμπεράσματα περιλαμβάνουν:

  • Ισχυρή, αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια: Το 87% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ο προγραμματισμός ενός ταξιδιού στο μέλλον τους δίνει προσδοκία για κάτι.
  • Έτοιμοι για άμεση κράτηση: Το 63% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αποθηκεύουν τους πόντους της πιστωτικής τους κάρτας, ώστε να μπορούν να κάνουν διακοπές όταν αισθανθούν άνετα για να ταξιδέψουν ξανά και το 56% είπε ότι τα ταξίδια τους λείπουν τόσο πολύ, ώστε είναι πρόθυμοι να κλείσουν ένα ταξίδι τώρα, ακόμα κι αν ίσως χρειαστεί να το ακυρώσουν στο μέλλον.
  • Αύξηση των ‘Digital Nomads’: Το 54% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η ελευθερία και η ευελιξία του να μπορούν να ζουν και να εργάζονται ενώ ταξιδεύουν στον κόσμο είναι πιο ελκυστική τώρα από ό,τι πριν την πανδημία.
  • Προτεραιότητα στην ασφάλεια: Το 65% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν έως ότου αυτοί και οι οικογένειές τους έχουν κάνει το εμβόλιο COVID-19.
  • Η ιδιωτικότητα είναι η νέα, απόλυτη πολυτέλεια: το 75% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι οι εμπειρίες που προσφέρουν απόλυτη προστασία της ιδιωτικής ζωής γίνονται ένα βασικό περιζήτητο χαρακτηριστικό των πολυτελών ταξιδιών.
  • Αύξηση στα αειφόρα ταξίδια: 68% των καταναλωτών συμφωνούν ότι προσπαθούν να γνωρίζουν καλύτερα τις φιλικές προς την αειφορία ταξιδιωτικές μάρκες, ώστε να τις υποστηρίξουν.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top