Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Θαλάσσιος τουρισμός

3+5 προτάσεις του Μ. Κόνσολα για τη στήριξη του yachting και του θαλάσσιου τουρισμού

Βίκυ Καραντζαβέλου - 19 Μάρτιος 2021, 14:04

Αλλαγή και επικαιροποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, παροχή ρευστότητας στις επιχειρήσεις με την επιστρεπτέα προκαταβολή 7 και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού με μείωση του τέλους πλοίων αναψυχής και ημερόπλοιων για τους μήνες Ιούνιο έως Οκτώβριο.


“Χρειάζεται ολοκληρωμένος σχεδιασμός για την ανάπτυξη του yachting στη μετά COVID εποχή, αλλά πριν, θα πρέπει να υπάρξει ουσιαστική στήριξη για επιχειρήσεις και εργαζόμενους που δραστηριοποιούνται στον θαλάσσιο τουρισμό, προκειμένου να επιβιώσουν σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία”, επεσήμανε ο βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας στην τηλεδιάσκεψη που διοργάνωσε η εταιρεία BoatsAdvisor© - Hub Events με θέμα: “Το Yachting στην μετά COVID-19 εποχή”.
Ο κ. Κόνσολας κατέθεσε τρεις προτάσεις για το παρόν και τη στήριξη του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα μας, που περιλαμβάνουν:
1ον. Αλλαγή και επικαιροποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, συμμετοχή και των ανθρώπων του yachting, προκειμένου να είναι ρεαλιστικά.

2ov. Παροχή ρευστότητας στις επιχειρήσεις με την επιστρεπτέα προκαταβολή 7, αλλά και με την αύξηση των πόρων του Ταμείου Εγγυοδοσίας για τη χορήγηση δανείων.

3ον. Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού με μείωση του τέλους πλοίων αναψυχής και ημερόπλοιων για τους μήνες Ιούνιο έως Οκτώβριο.Παράλληλα, ο κ. Κόνσολας κατέθεσε και 5 προτάσεις για την επόμενη μέρα. Συγκεκριμένα πρότεινε:
  1. Ενίσχυση των υποδομών. Οι μαρίνες δεν πρέπει να είναι απλά χώροι ελλιμενισμού, αλλά χώροι που θα προσφέρουν ποιοτική φιλοξενία και ξεχωριστές υπηρεσίες. Η αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης στον τουρισμό, πρέπει να περιλαμβάνει χρηματοδότηση για την κατασκευή νέων μαρίνων και έργων αναβάθμισης υπηρεσιών στις υπάρχουσες μαρίνες.
  2. Ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων yachting, με την ανάπτυξη ηλεκτρονικών συναλλαγών από ναυλοσύμφωνα έως οικονομικές συναλλαγές και διοικητικές διαδικασίες ελέγχου ακόμα και μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο. Με αυτό τον τρόπο θα αντιμετωπιστεί η γραφειοκρατία, θα σταματήσουν οι ουρές στα λιμεναρχεία και η ταλαιπωρία των επισκεπτών μας.
  3. Λειτουργία του ηλεκτρονικού μητρώου σκαφών. Με τη λειτουργία του η ανανέωση επαγγελματικών αδειών θα γίνεται αυτόματα, θα ελεγχθούν οι παράνομες ναυλώσεις, θα υπάρχει ηλεκτρονική καταγραφή όσων επιβαίνουν σε ένα σκάφος.
  4. Ποιοτική αναβάθμιση του στόλου των σκαφών αναψυχής των εταιρειών yachting, με τη διαμόρφωση χρηματοδοτικού προγράμματος μέσα από το ΕΣΠΑ για την ανακαίνιση, τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση τουριστικών σκαφών.
  5. Εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού των επιχειρήσεων yachting αλλά και των μαρινών, με ειδικά προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης δεξιοτήτων με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Είναι πολύ σημαντικό το ανθρώπινο δυναμικό να αποτελεί μεγάλο και συγκριτικό πλεονέκτημα για το ελληνικό yachting.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top