Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & Προβολή'This is Arcadia', η νέα καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας για τον τουρισμό με τη στήριξη του ΕΟΤ
Προώθηση προορισμού

'This is Arcadia', η νέα καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας για τον τουρισμό με τη στήριξη του ΕΟΤ

Η τουριστική καμπάνια περιλαμβάνει: 4λεπτη διαφημιστική ταινία, εκδηλώσεις για την παρουσίαση της διαφημιστικής ταινίας στην Τρίπολη, την Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδος, προώθηση στα Social Media, προώθηση στον ηλεκτρονικό Τύπο, συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού σε Ελλάδα και εξωτερικ, Fam Trips, γαστρονομικά φεστιβάλ και προώθηση της ταινίας στην ομογένεια.

Χθες παρουσιάστηκε, για πρώτη φορά, σε διαδικτυακή παρουσίαση η διαφημιστική ταινία “This is Arcadia”, που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Αρκαδίας τη Δευτέρα 12 Απριλίου.

Τις εργασίες της εκδήλωσης “άνοιξε” ο υπουργός Τουρισμού, κ. Θεοχάρης Χάρης, ο οποίος λόγω υποχρεώσεων, που προέκυψαν τελευταία στιγμή δεν κατάφερε να παρευρεθεί και απέστειλε βιντεοσκοπημένο μήνυμα στο οποίο επιβράβευσε την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και μίλησε για τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού στην καμπάνια του επιμελητηρίου, καθώς και για τον προγραμματισμό του Υπουργείου Τουρισμού για το 2021.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής, αφού ευχαρίστησε τους ομιλητές αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας που ξεκινά σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο: “Σε μια περίοδο που η συνεισφορά του τουρισμού στην οικονομία μας είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία, πρέπει με ταχύτατους ρυθμούς να διαμορφώσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα φιλικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον, που θα εξασφαλίζει σταθερότητα και θα ενισχύει κάθε πρωτοβουλία με αναπτυξιακές προοπτικές”.

Στη διάρκεια του χαιρετισμού του ο κ. Τρουπής μίλησε για τη φιλοσοφία του brand name “Arcadia”. “Είναι γνωστό ότι το brand name Arcadia αποτελεί ένα εξόχως ισχυρό τοπόσημο στη δυτική ιστορία,  είναι διεθνώς αναγνωρίσιμο και το συναντάμε σε τομείς κοινωνικής, επιχειρηματικής και οικονομικής δραστηριότητας όπου το έχουν οικειοποιηθεί και εμείς τους ευχαριστούμε για τη διαφήμιση” είπε χαρακτηριστικά.

Τις εργασίες της εκδήλωσης χαιρέτισαν ο υφυπουργός Εξωτερικών κ. Κώστας Βλάσης, ο πρώην υπουργός Εξωτερικών, πρώην υπουργός Αμύνης και τ. Επίτροπος Μετανάστευσης Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο αναπλ. γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Κώστας Ζήκος, που εκπροσώπησε τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, οι βουλευτές Αρκαδίας κ.κ. Γιώργος Παπαηλίου και Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, o αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας κ. Χρήστος Λαμπρόπουλος, η θεματική αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Άννα Καλογεροπούλου και ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και πρόεδρος Ξενοδόχων Αρκαδίας κ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος.

Κύριος άξονας της συζήτησης των ομιλητών ήταν η ενδυνάμωση του τουρισμού στην Αρκαδία, ενώ δεν παρέλειψαν να συγχαρούν το Επιμελητήριο τόσο για την πρωτοβουλία όσο και για την “υψηλής αισθητικής” ταινία, όπως την χαρακτήρισαν καθώς και την πλήρη στήριξή τους σε αυτό το εγχείρημα.

Αξίζει να τονιστεί ότι στη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Βλάσης διαβεβαίωσε ότι θα συνδράμει στην προώθηση της καμπάνιας στην ομογένεια και ο κ. Ζήκος, φανερά ικανοποιημένος από το εγχείρημα του Επιμελητηρίου, “είναι από τις μοναδικές περιπτώσεις Επιμελητηρίων της χώρας, που σε αυτή τη δύσκολη εποχή αποφασίζει να αναπτύξει αυτή την πρωτοβουλία στο πλαίσιο των προσπαθειών της χώρας να ξαναβγεί στην αγορά” όπως επεσήμανε, δεσμεύτηκε την προβολή της ταινίας στο application του ΕΟΤ και στο νέο portal.

Ο πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Σαμπράκος παρουσίασε τις ξενοδοχειακές υποδομές και καταλύματα της Αρκαδίας, ενώ ο υπεύθυνος Συμβουλευτικής Επιχειρήσεων του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Μπουρτσουκλής αναφέρθηκε στο concept της ταινίας.

Σημειώνεται ότι στο αρκαδικό portfolio τουριστικών προϊόντων εντοπίζονται σχεδόν όλοι οι κύριοι τομείς της τουριστικής βιομηχανίας όπως: Περιηγητικός, Ευεξίας, Ενναλακτικός, Αναρριχητικός, Υπαίθριος, Αθλητικός, Γαστρονομικός, Αρχαιολογικός, Πολιτιστικός, Θρησκευτικός, Παραθεριστικός.

Με τα παραπάνω τουριστικά προϊόντα να εδραιώνουν την Αρκαδία στη συνείδηση των επισκεπτών ως προορισμό που διαθέτει τα πάντα, είναι σημαντικό να δοθεί έμφαση στην προσφορά των εμπειριών και όχι μόνο στις ενδιάμεσες υπηρεσίες, δίνοντάς τους μια μοναδική και αυθεντική ταυτότητα.

Ο  σχεδιασμός για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με επίκεντρο την τουριστική ανάπτυξη, καθ’ότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν:

Για τη δεδομένη στιγμή η τουριστική καμπάνια περιλαμβάνει:

  • 4λεπτη διαφημιστική ταινία
  • Εκδηλώσεις για την παρουσίαση της διαφημιστικής ταινίας στην Τρίπολη, πάντα με τη συνεργασία των Δήμων και των φορέων τουρισμού, στην Αθήνα και  σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδος
  • Προώθηση στα Social Media
  • Προώθηση στον ηλεκτρονικό Τύπο
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού σε Ελλάδα και εξωτερικό
  • Fam Trips
  • Γαστρονομικά Φεστιβάλ
  • Η προώθηση της ταινίας σε όλη την ομογένεια

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024