Δυναμικό ξεκίνημα για τη Nelios στο α’ τετράμηνο του 2021 διευρύνοντας το δίκτυο των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων. Ενδεικτικά ορισμένες από τις νέες προσθήκες στο portfolio της εταιρείας είναι:
Το Giannoulis Hotels & Resorts στα Χανιά.
Παράλληλα με τις νέες προσθήκες, η Nelios προχωρά στην περαιτέρω ανάπτυξη και αρκετών υφιστάμενων συνεργασιών, όπως:
“Από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα παρατηρούμε μία αύξηση της τάξης του 45% στα incoming leads σε σχέση με το 2019” δηλώνει η κα Λίνα Καστρίτη, Chief Commercial Officer της Nelios, και συνεχίζει λέγοντας πως “πρόκειται για την ισχυρότερη ζήτηση στην ιστορία της εταιρείας”. “Είναι πολύ θετικό ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους βελτιώνοντας τη διαδικτυακή τους εικόνα. Τα δίκτυα διανομής και πωλήσεων δε θα είναι ποτέ πια ίδια, αλλάζουν ταχύτατα και η επόμενη μέρα έχει ως κοινό παρονομαστή το διαδίκτυο” δηλώνει ο κ. Σερίφης Δημήτρης, CEO της εταιρείας.
Η Nelios κατέχει ηγετική θέση στην Ελλάδα ως το πλέον επιτυχημένο Digital Marketing Agency για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Αποστολή της είναι η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, βελτιώνοντας την κερδοφορία των ελληνικών ξενοδοχείων μέσω της προσέλκυσης περισσότερων απευθείας κρατήσεων. Με παρουσία 13 και πλέον χρόνια στην ελληνική αγορά, διαθέτει πάνω από 350 ξενοδοχεία στο portfolio της και ετήσιο ρυθμό ανανέωσης των συμβολαίων της πάνω από 96%.
Στη φωτογραφία, το Olea All Suite Hotel στη Ζάκυνθο.