Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

#ChaniaInstaTakeover - To Instagram τουρισμού του Δήμου Χανίων στα χέρια των πολιτών

Τατιάνα Ρόκου - 15 Ιούνιος 2021, 09:35

Ξεκινώντας από την Παρασκευή 4 Ιουνίου ανά τακτά χρονικά διαστήματα το Instagram Τουρισμού @tourismchania του Δήμου “καταλαμβάνεται” από καθημερινούς ανθρώπους, ερασιτέχνες και επαγγελματίες του τουρισμού, της διαφήμισης, της φωτογραφίας και των τεχνών, που θα έχουν ως κοινά γνωρίσματα και χαρακτηριστικά την αγάπη και τον ενθουσιασμό τους για τα Χανιά.


Τα “κλειδιά” του λογαριασμού του στο Instagram δίνει στους Χανιώτες για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο, το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Χανίων, με σκοπό την αποτύπωση και την επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος του τόπου από τη μοναδική σκοπιά των ανθρώπων του. Στην ανακοίνωση αυτή προχώρησε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, κ. Γιάννης Γιαννακάκης. Όπως γνωστοποιήθηκε, ξεκινώντας από την Παρασκευή 4 Ιουνίου ανά τακτά χρονικά διαστήματα το Instagram Τουρισμού: @tourismchania του Δήμου “καταλαμβάνεται” από καθημερινούς ανθρώπους, ερασιτέχνες και επαγγελματίες του τουρισμού, της διαφήμισης, της φωτογραφίας και των τεχνών, που θα έχουν ως κοινά γνωρίσματα και χαρακτηριστικά την αγάπη και τον ενθουσιασμό τους για τα Χανιά, την έμπνευση στον λόγο και την ιδιαίτερη φωτογραφική ματιά.

“Στα Χανιά έχουμε επιλέξει να επενδύσουμε στο ψηφιακό μας περιβάλλον, έχουμε επενδύσει να εκσυγχρονιστούμε, κάνοντας σημαντική οικονομία κλίμακας. Μπορούμε πλέον να στοχεύσουμε απευθείας στον δυνητικό επισκέπτη των Χανίων, τη στιγμή που ξεκινάει να ονειρεύεται το ταξίδι του και όχι όταν έχει μπει στο αεροπλάνο και έχει φτάσει ήδη στα Χανιά”, τόνισε κατά την τοποθέτησή του ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, επισημαίνοντας ότι αξιοποιούνται τα ψηφιακά εργαλεία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, προβάλλοντας τις εικόνες, που η πόλη μας προσφέρει απλόχερα.

“Το Instagram το ‘καταλαμβάνουν’ για λίγο καιρό άνθρωποι, που αγαπούν την πόλη, που έχουν αποδείξει ότι μπορούν να μεταφέρουν ιστορίες, μέσω ψηφιακού περιεχομένου, και μπορούν να περιγράψουν τα Χανιά σε κάποιον, που βρίσκεται λίγο πιο μακριά. Αυτά τα κλειδιά του Instagram παραδίδουμε σε ανθρώπους, που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, που μεταφέρουν τη διαφορετική ματιά, σε ντόπιους ή ανθρώπους, που έγιναν κατ‘επιλογήν ντόπιοι”, πρόσθεσε ο κ. Γιαννακάκης, τονίζοντας ότι η εν λόγω προσπάθεια θα διαρκέσει, με την ελπίδα να εμπλακούν σε αυτή περισσότερες προσωπικότητες από τον καλλιτεχνικό κόσμο, καθώς και επαγγελματίες της πόλης, “άνθρωποι που με το χαμόγελο τους δίνουν πρόσωπο σε αυτό που λέμε τουρισμό στα Χανιά”, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Από την πλευρά του ο ειδικός συνεργάτης του Δήμου Χανίων σε θέματα τουρισμού, κ. Νίκος Αλεξάκης, τόνισε ότι δίνεται έμφαση στο ψηφιακό στοιχείο, δημιουργώντας ένα ψηφιακό σύστημα προβολής, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δίνεται και στον ανθρώπινο παράγοντα. “Σε αυτήν τη δράση συνδυάζουμε το ψηφιακό στοιχείο με τον ανθρώπινο παράγοντα, αφήνοντας τους ανθρώπους της πόλης να περιγράψουν τις ομορφιές των Χανίων μέσα από ιστορίες και εμπειρίες. Θεωρούμε ότι είναι μία φρέσκια ιδέα, όπως ακριβώς φρέσκος και ενδιαφέρον είναι και ο προορισμός μας”, ανέφερε ο κ. Αλεξάκης, διευκρινίζοντας ότι η δράση δεν αφορά μόνο σε φωτογραφίες, καθώς και στις ιστορίες, που τις συνοδεύουν (storytelling).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top