Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

28.000 απευθείας κρατήσεις από την ψηφιακή καμπάνια 2020 της Aegean Airlines με τον ΕΟΤ

Τατιάνα Ρόκου - 18 Ιούνιος 2021, 12:30

Η 6μηνη multi-channel ψηφιακή καμπάνια που ολοκληρώθηκε το 2020, συνδύασε μοναδικά την programmatic προβολή με Display, Video, Youtube και Social Media και έφερε 28.000 απευθείας κρατήσεις για την Aegean Airlines και την Ελλάδα.


Σε μία από τις δυσκολότερες χρονιές για τον ελληνικό τουρισμό, η εμπιστοσύνη που επέδειξε η Aegean Airlines και ο EOT στη Sojern, την οποία εκπροσωπεί επίσημα η Global Media σε Ελλάδα και Κύπρο, απέδωσε αποτελέσματα.

Η 6μηνη multi-channel ψηφιακή καμπάνια που ολοκληρώθηκε το 2020, συνδύασε μοναδικά την programmatic προβολή με Display, Video, Youtube και Social Media και έφερε 28.000 απευθείας κρατήσεις για την Aegean Airlines και την Ελλάδα. Η χρησιμοποίηση real-time traveller data σε συνδυασμό με machine learning και πρωτοποριακές μεθόδους ανάλυσης της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών σε πραγματικό χρόνο υπήρξαν καταλύτης στην τελική επιτυχία της καμπάνιας.



Η Global Media είναι ένα ανεξάρτητο Marketing Media House που προσφέρει εξελιγμένες υπηρεσίες Marketing στους πελάτες της σε Ελλάδα και Κύπρο τα τελευταία 20 χρόνια. Εκπροσωπώντας αποκλειστικά, παγκόσμια τεχνολογικά και όχι μόνο μέσα και πλατφόρμες, παρέχει προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες της. Τη Sojern εκπροσωπεί στην Ελλάδα και την Κύπρο αποκλειστικά η Global Media για όλες τις λύσεις που προσφέρει σε πελάτες είτε πρόκειται για ξενοδοχεία, αεροπορικές και προορισμούς.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top