Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνες

Οι κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου έχασαν πάνω από 35 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία

Τατιάνα Ρόκου - 21 Ιούλιος 2021, 11:19

Η συνολική αξία των κορυφαίων 50 πιο σπουδαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο έχει μειωθεί κατά το ένα τρίτο, καθώς ο τομέας επηρεάστηκε σημαντικά από την πανδημία COVID-19.


Η συνολική αξία των κορυφαίων 50 πιο σπουδαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο έχει μειωθεί κατά ένα τρίτο, μειούμενη από 108,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 σε 72,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Brand Finance Airlines 50 του 2021.
 
Κάθε χρόνο, η Brand Finance εξετάζει 5.000 από τις μεγαλύτερες μάρκες, αξιολογώντας τη δύναμή τους και ποσοτικοποιώντας την αξία τους και δημοσιεύει σχεδόν 100 αναφορές, κατατάσσοντας τες σε όλους τους τομείς και χώρες. 
 
Η Delta, η American Airlines και η United Airlines έχουν διατηρήσει τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατάταξη Brand Finance Airlines 50 του 2021.
 
Η Saudia κατέχει την υψηλότερη κατάταξη νεοεισερχόμενης  και βρίσκεται στην 39η ενώ έχουμε δύο ακόμη νεοεισερχόμενες την Jetstar και Avianca.
 
Τα brands των αεροπορικών εταιρειών επωφελήθηκαν από την αύξηση της φήμης και της εμπιστοσύνης, τους τελευταίους 12 μήνες. Η πρόκληση παραμένει να διατηρηθεί και να μεταφραστεί αυτό το «κεφάλαιο» σε ανάπτυξη καθώς ο τομέας ξεκινά μακρά πορεία προς την ανάκαμψη.
 
Η Aeroflot πετυχαίνει την ισχυρότερη θέση στον κλάδο με βαθμολογία αντοχής AAA.
 
Ο τομέας των αεροπορικών εταιρειών είναι ένας από τους πιο σοβαρά επηρεασμένους από την πανδημία COVID-19, με τα διεθνή ταξίδια να βρίσκονται σχεδόν σε ακινησία από τις αρχές του 2020. Με τις αεροπορικές εταιρείες να αναγκάζονται να προσγειώσουν σημαντικό αριθμό των στόλων τους και να μειώσουν τις πτήσεις σε ανησυχητικά χαμηλούς αριθμούς , οι αεροπορικές αντιμετωπίζουν εξαντλητικά ταμειακά αποθέματα και εξάρτηση από κρατική ή κυβερνητική υποστήριξη.
 
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) έχει προβλέψει ότι η βιομηχανία δεν θα πραγματοποιήσει πλήρη ανάκαμψη στα επίπεδα πριν από την πανδημία έως το 2023 ή το 2024. Σύμφωνα με την ανάλυση της Brand Finance, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους αναμένεται να κάνουν ταχύτερη ανάκαμψη από τις αεροπορικές εταιρείες προγραμματισμένων πτήσεων. Και οι δύο, ωστόσο, θα βασίζονται στη συνεχιζόμενη ταχεία και επιτυχημένη διάθεση εμβολιασμών παγκοσμίως, καθώς και στον αποτελεσματικό έλεγχο των νέων παραλλαγών που αναδύονται. Τα επαγγελματικά ταξίδια αναμένεται να σταματήσουν, ενώ τα ταξίδια αναψυχής είναι πιθανό να είναι ο κύριος μοχλός ανάκαμψης της βιομηχανίας.
 
Ο Savio D’Souza, διευθυντής αποτίμησης, Brand Finance, σχολίασε: «Όπως είχε προβλεφθεί, τα εμπορικά σήματα των αεροπορικών εταιρειών είχαν μια ταραχώδη πορεία από το ξέσπασμα της πανδημίας, με τις αξίες τους να πέφτουν κατακόρυφα. Με την ανάκαμψη που συνδέεται στενά με τα ποσοστά εμβολιασμού, πιθανότατα θα δούμε τις πτήσεις μικρών αποστάσεων να ανακάμπτουν γρηγορότερα σε σύγκριση με τα μακρινά ταξίδια. Οι αεροπορικές εταιρείες που καταφέρνουν να πετάξουν με επιτυχία στην οικονομική καταιγίδα της πανδημίας και να προστατεύσουν την φίρμα τους, είναι πιθανό να είναι πιο ανθεκτικές και να αποδίδουν καλύτερα καθώς επιστρέφουμε στην κανονικότητα.
 
Δεν υπάρχει κίνηση στην πρώτη τριάδα
 
Οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, Delta, American Airlines και United Airlines έχουν διατηρήσει τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατάταξη Brand Finance Airlines 50 του 2021. Με τις τρεις επωνυμίες να λειτουργούν στις ίδιες επιχειρηματικές συνθήκες καθ’ όλη την πανδημία στις ΗΠΑ, η αντίστοιχη αξία της επωνυμίας τους έχει σημειώσει παρόμοια πορεία, χάνοντας μεταξύ 38% και 40%. Τα εγχώρια ταξίδια στις ΗΠΑ έχουν ήδη αρχίσει να ανακάμπτουν σταθερά και κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών αναμένεται να ενισχυθούν περαιτέρω, επομένως η αξία της επωνυμίας τους το επόμενο έτος αναμένεται να βελτιωθεί.
 
Η πιο πολύτιμη επωνυμία του κλάδου, η Delta (αξίας 5,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ) εξασφάλισε ότι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες έχουν παραμείνει η πρώτη προτεραιότητα σε όλη την πανδημία και έχει αναγνωριστεί ως κορυφαία εταιρεία εξυπηρέτησης πελατών, επικοινωνιών και ευελιξίας - η τελευταία από τις οποίες είναι ζωτικής σημασίας στο αβέβαιο περιβάλλον COVID.
 
 easy jet

Τρεις νεοεισερχόμενοι
 
Υπάρχουν τρεις νεοεισερχόμενες στην κατάταξη φέτος: η Saudia (αξίας 506 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) στην 39η θέση, η Jetstar (αξίας 360 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) στη 49η και Avianca (αξίας 356 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) στην 50η.
 
Η υψηλότερη νεοεισερχόμενη, η Saudia, έχει ξεπεράσει την καταιγίδα που προκαλείται από τον COVID, και ανακατευθύνει τους πόρους της στην ισχυρή εγχώρια αγορά της. Το βασίλειο της  Σαουδικής Αραβίας πρόσφατα αποκάλυψε το όραμά του για τον τουρισμού με πάνω από 100 εκατομμύρια τουρίστες έως το 2030, αυξάνοντας τον αριθμό των προορισμών σε 250. 
 
Η Saudia σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά το μέγεθος του στόλου της για να πετύχει αυτήν την ανάπτυξη στην αγορά. Αυτή η αναμενόμενη εγχώρια ανάπτυξη και οι φιλοδοξίες του Vision 2030 καθιστούν τη Saudia ως μία σημαντική εταιρεία καθώς χτίζει τη δύναμη και την αξία ως διεθνές όνομα.
 
Η Aeroflot πετά ψηλά ως η ισχυρότερη
 
Σύμφωνα με το Brand Strength Index του Brand Finance, η Aeroflot (κάτω από 38% σε 1,0 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) είναι και πάλι η ισχυρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, με βαθμολογία BSI 89,5 στα 100 και αντίστοιχη βαθμολογία ισχύος AAA.
 
Η Aeroflot έκανε πρόσφατα αλλαγή στρατηγικής για να προσφέρει πιο αναβαθμισμένη κατηγορία ταξιδιού. Καθώς πολλές άλλες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να μειώσουν τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και να αναστείλουν τις παραδόσεις αεροσκαφών, η Aeroflot περιμένει αεροσκάφη νέας γενιάς για να αντικαταστήσει σταδιακά τον παλαιότερο στόλο της.
 
Ως μία από τις παλαιότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, ο εθνικός αερομεταφορέας της Ρωσίας έχει καταδείξει σαφώς ότι παρά τα μειωμένα αεροπορικά ταξίδια, εξακολουθεί να έχει ισχυρή παρουσία στο μυαλό των καταναλωτών, με τη φήμη του να βελτιώνεται από 84,0 σε 90,0 στα 100 φέτος, σύμφωνα Παγκόσμιο Monitor Equity Brand της Brand Finance.
 
Ο Savio D’Souza, διευθυντής αποτίμησης, Brand Finance, σχολίασε: “Για άλλη μια φορά, η Aeroflot έχει ανακηρυχθεί η ισχυρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο. Η ισχυρή και τεράστια κληρονομιά της αεροπορικής εταιρείας, σε συνδυασμό με τη συνεχή προσπάθειά της να καινοτομεί και να βελτιώνει τη στρατηγική της, να τη διατηρεί σε σταθερή θέση στην παγκόσμια αγορά αεροπορικών εταιρειών όταν οι διεθνείς περιορισμοί ταξιδιού χαλαρώσουν.”


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top