Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Η Alitalia σε 'Έκτακτη Διαχείριση', σταματά να πουλά εισιτήρια από σήμερα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 25 Αύγουστος 2021, 11:55

Το ιταλικό Υπουργείο Οικονομικής Ανάπτυξης εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων και, κατά συνέπεια, να προχωρήσει στη διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων της από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων.


Μετά τη διαδικασία πώλησης του αεροπορικού τμήματος (Aviation) της Alitalia - Società Aerea Italiana Spa, σε έκτακτη διαχείριση, στην πλήρως δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, το Υπουργείο Οικονομικής Ανάπτυξης της χώρας εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων από τα μεσάνυχτα της 25ης Αυγούστου 2021 και, κατά συνέπεια, να προχωρήσει στη διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων της από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων.

Ως αποτέλεσμα, η Alitalia προσφέρει στους επιβάτες που έχουν εισιτήριο Alitalia (055) για πτήσεις που έχουν αγοραστεί σε όλες τις αγορές της Alitalia:

  • έως και όχι μετά τις 24 Αυγούστου 2021
  • με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021
  • από/προς οποιονδήποτε προορισμό/προέλευση παγκοσμίως

Για όσες έχουν ακυρωθεί, υπάρχουν οι παρακάτω μορφές βοήθειας και επιστροφής χρημάτων:

  • αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή αναδρομή - ή τροποποίηση του δρομολογίου για τον αρχικό προορισμό ή επιστροφή στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού) χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης, έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής)
  • αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για ταξίδια έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο.

Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο:

  • για εισιτήρια στην Ιταλία, για προορισμούς που βρίσκονται στην Ιταλία,
  • για εισιτήρια που είναι διεθνή, για προορισμούς που είναι διεθνείς.

Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για ανασχεδιασχμό της πτήσης τους, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, της τιμής στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή της υπολειπόμενης αξίας του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί. Το αίτημα θα γίνει αποδεκτό και θα καθοριστεί το συντομότερο δυνατό, σύμφωνα με τον Κανονισμό EC261/2004.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top