Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Η Emirates μετέφερε πάνω από 15 εκατ. επιβάτες το 2020 εφαρμόζοντας ανέπαφη τεχνολογία ασφάλειας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Σεπτέμβριος 2021, 09:33

Η Emirates γίνεται η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία το 2020 μεταφέροντας πάνω από 15 εκατ. επιβάτες. Σε αυτό βοηθούν οι καινοτομίες στο αεροδρόμιο της που διευκολύνουν την ασφαλή επανέναρξη των ταξιδιών και ενισχύουν περαιτέρω την εμπειρία των πελατών.


Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών ταξιδιών Ιουλίου και Αυγούστου, η Emirates εξυπηρέτησε σχεδόν 1,2 εκατομμύρια πελάτες στο κέντρο της, έναντι 402.000 πελατών την ίδια περίοδο το 2020, αναδεικνύοντας την ασφαλή και ομαλή επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών από και προς το Ντουμπάι. Στην πραγματικότητα, το 2020, η Emirates ήταν η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρεία που μετέφερε πάνω από 15,8 εκατομμύρια επιβάτες, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της IATA World Air Transport 2021.
 
Από τότε που το Ντουμπάι άνοιξε ξανά για διεθνείς επισκέπτες, η Emirates επέστρεψε σταδιακά το δίκτυο και τα δρομολόγια πτήσεων από λίγες πόλεις τον Ιούλιο του 2020 σε περισσότερους από 120 προορισμούς σήμερα, ενώ περισσότερες πτήσεις θα πραγματοποιηθούν σε πάνω από 20 δρομολόγια της Emirates μέχρι τον Οκτώβριο.
 
Πάντα με στόχο την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία, ιδιαίτερα σε μια ταραγμένη περίοδο για διεθνή ταξίδια, η Emirates συνέχισε να παρέχει καινοτόμες νέες υπηρεσίες πελατών, να διασφαλίζει την υγεία και την ασφάλεια των πελατών και των υπαλλήλων της και να παρέχει τις πιο ενημερωμένες ταξιδιωτικές πληροφορίες για τους πελάτες της. Αυτές οι επενδύσεις τους τελευταίους 12 μήνες επέτρεψαν στην Emirates να διευκολύνει την επανέναρξη των ταξιδιών, ενισχύοντας παράλληλα την εμπειρία των πελατών της.
 
Το 2019, η Emirates άρχισε να δοκιμάζει και να εφαρμόζει βιομετρική τεχνολογία σε διάφορα σημεία επαφής ταξιδιών πελατών στο αεροδρόμιο. Τον περασμένο χρόνο, η αεροπορική εταιρεία παρακολούθησε γρήγορα την ανάπτυξη της βιομετρικής τεχνολογίας της και σήμερα, η Emirates διαθέτει πάνω από 30 βιομετρικές κάμερες σε ενεργό λειτουργία στον κόμβο του αεροδρομίου του Ντουμπάι, συμπεριλαμβανομένων των πάγκων check-in, στις εισόδους των σαλονιών της Πρώτης και της Business Class και σε επιλεγμένες πύλες επιβίβασης.
 
Από την εφαρμογή, πάνω από 58.000 πελάτες χρησιμοποίησαν αυτήν τη βολική, ανέπαφη και ασφαλή επιλογή επαλήθευσης για πρόσβαση στο Emirates Lounge και περισσότεροι από 380.000 πελάτες χρησιμοποίησαν βιομετρικές πύλες για να επιβιβαστούν στην πτήση τους.
 
Η Emirates έχει μια ανοδική τάση στους πελάτες που επιλέγουν να χρησιμοποιούν τα βιομετρικά κανάλια της από την πανδημία και σχεδιάζει να επεκτείνει τον αριθμό των πύλων επιβίβασης εξοπλισμένων με βιομετρικούς σαρωτές. Η αεροπορική εταιρεία έχει επίσης συνεργαστεί στενά με τους φορείς του αεροδρομίου του Ντουμπάι, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας μετανάστευσης (GDRFA) για την επανενεργοποίηση των Smart Gates που επιτρέπουν στους επιλέξιμους ταξιδιώτες να ταξιδεύουν μέσω ελέγχου διαβατηρίων κατά την άφιξη και την αναχώρηση μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, χρησιμοποιώντας νέα τεχνολογία ανέπαφων επικοινωνιών.
 
Επιτρέποντας στους πελάτες να κάνουν check-in, να λάβουν την κάρτα επιβίβασής τους, να επιλέξουν θέσεις επί του σκάφους και να αφήσουν τις αποσκευές τους, τα νέα περίπτερα self-service check-in και αποσκευών της Emirates χρησιμοποιούτναι συνεχώς από την εισαγωγή τους, τον Σεπτέμβριο του 2020. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, πάνω από 568.000 πελάτες χρησιμοποίησαν αυτή τη βολική υπηρεσία που τους επέτρεψε να παραλείψουν τις ουρές στο γκισέ, να χαλαρώσουν στο αεροδρόμιο και να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Μετά τη θετική υποδοχή των πελατών, η Emirates θα παρουσιάσει 6 επιπλέον περίπτερα self-service check-in και αποσκευές στον τερματικό χώρο της πρώτης και της Business Class αυτόν τον μήνα.
 
Η Emirates υπήρξε επίσης ένας πρόδρομος στην υιοθέτηση ψηφιακών λύσεων επαλήθευσης για ταξίδια, από την υιοθέτηση του IATA Travel Pass έως τη συνεργασία με τις υγειονομικές αρχές των ΗΑΕ για να επιτρέψουν απρόσκοπτους ψηφιακούς ελέγχους για την ταξιδιωτική τεκμηρίωση COVID-19. Αυτά τα έργα αποφέρουν πολλαπλά οφέλη από καλύτερες εμπειρίες πελατών στη μειωμένη χρήση χαρτιού και βελτιωμένη αποδοτικότητα και αξιοπιστία στους ελέγχους ταξιδιωτικών εγγράφων. Η Emirates ήταν μία από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που εγγράφηκε στο Travel Pass της IATA τον Απρίλιο και σήμερα προσφέρει αυτή την ευκολία στους πελάτες που πετούν μεταξύ Ντουμπάι και 10 πόλεων, με σχέδια για επέκταση της υπηρεσίας σε όλο το δίκτυό της καθώς η IATA συνεχίζει να επεκτείνεται και να εξασφαλίζει τους παρόχους υπηρεσιών σε περισσότερα αγορές. Μέχρι τον Οκτώβριο, η αεροπορική εταιρεία θα είχε επεκτείνει την εφαρμογή του IATA Travel Pass για πελάτες σε όλους τους προορισμούς της.
 
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Emirates είχε στενή συνεργασία με τις αρχές για να διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια όλων των ταξιδιωτών και των εργαζομένων στο αεροδρόμιο, ακόμη και όταν τα πρωτόκολλα υγείας εξελίσσονται συνεχώς σε όλο τον κόσμο.
 
Ακόμη και πριν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακηρύξει επίσημα τον COVID-19 πανδημία, η Emirates είχε ήδη εφαρμόσει ενισχυμένα πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης σε όλα τα σημεία επαφής των πελατών της και εγκατέστησε προστατευτικές ασπίδες σε όλους τους πάγκους check-in ενώ εφάρμοσε και φυσική απόσταση σε όλους τους χώρους.
 
Όλα τα πρωτόκολλα βιοασφάλειας αναθεωρούνται και ενημερώνονται συνεχώς σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες ιατρικές οδηγίες. Η Emirates αξιοποίησε επίσης τη συνεργασία της με το πρόγραμμα επώασης καινοτομίας Aviation X-lab των ΗΑΕ για πιλοτικές δοκιμές καθαρισμού με ρομπότ στα σαλόνια της στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Αυτά τα ρομπότ χρησιμοποιούν ειδική τεχνολογία για να εξαλείψουν τους περισσότερους ιούς και να εξασφαλίσουν ένα πιο υγιές περιβάλλον.
 
Εκτός από μια από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που παρουσίασε ΜΑΠ (εξοπλισμό ατομικής προστασίας) για τους υπαλλήλους της στην πρώτη γραμμή τον Φεβρουάριο του 2020, όταν έγιναν διαθέσιμα τα εμβόλια COVID-19, η Emirates υλοποίησε μια καμπάνια σε όλη την εταιρεία για να ενθαρρύνει τους εργαζόμενους να προστατεύσουν τον εαυτό τους και τους άλλους σε μια προσπάθεια που είχε ως αποτέλεσμα πάνω από το 95% όλων των εργαζομένων να είναι πλήρως εμβολιασμένοι.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top