Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Η εξαγορά του Apple Leisure Group από τη Hyatt ενισχύει το πολυτελές της χαρτοφυλάκιο και την εναρμονίζει με την αύξηση της ζήτησης πολυτελών ταξιδίων

Τατιάνα Ρόκου - 10 Σεπτέμβριος 2021, 10:01

Ο κορυφαίος αμερικανικός ξενοδοχειακός όμιλος Hyatt εξαγόρασε τον όμιλο Apple Leisure Group, έναντι 2,7 δισ. δολ., διευρύνοντας τις προσφορές του για πολυτελείς διακοπές. "Η ισχυρή ανάκαμψη των πολυτελών ταξιδιών, παράλληλα με τη γεωγραφική επέκταση του χαρτοφυλακίου της Hyatt, οδηγεί σε μελλοντικά κέρδη για την εταιρεία", σχολιάζει η GlobalData, εταιρεία ανάλυσης δεδομένων.


Η εξαγορά του ομίλου Apple Leisure Group από τον κορυφαίο αμερικανικό ξενοδοχειακό όμιλο Hyatt ενισχύει το πολυτελές χαρτοφυλάκιο της εταιρίας διευρύνοντας τις προσφορές του για πολυτελείς διακοπές. “Η ισχυρή ανάκαμψη των πολυτελών ταξιδιών, παράλληλα με τη γεωγραφική επέκταση του χαρτοφυλακίου της Hyatt, οδηγεί σε μελλοντικά κέρδη για την εταιρεία”, σχολιάζει η GlobalData, εταιρεία ανάλυσης δεδομένων.
 
Η Apple Leisure λειτουργεί 100 πολυτελή θέρετρα πολυτελείας υπό διάφορα εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων, αλλά χωρίς περιορισμό, των Sunscape Resorts & Spas παράλληλα με τα Secrets Resorts & Spas. Αυτή η προσθήκη θα αυξήσει σε μεγάλο βαθμό το χαρτοφυλάκιο πολυτελείας της Hyatt, το οποίο έχει ήδη επικεντρωθεί σε αυτήν την αγορά.
 
Η Johanna Bonhill-Smith, αναλυτής Ταξιδιών & Τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: “Η ανάκαμψη των πολυτελών ταξιδιών φαίνεται πολλά υποσχόμενη. Οι προβλέψεις της GlobalData υποδηλώνουν ότι οι διανυκτερεύσεις δωματίων για πολυτελή ξενοδοχεία (σε 60 μεγάλες αγορές) θα έχουν μεγαλύτερη αύξηση από έτος σε έτος φθάνοντας το 69,7% το 2021 έναντι του προϋπολογισμένου 59%.”
 
Η μεγαλύτερη ανάκαμψη της κατηγορίας πολυτελείας αντικατοπτρίζει πιθανώς την αύξηση τόσο της ζήτησης όσο και της προσφοράς για πολυτελείς προσφορές το 2021 και είναι ένα ελπιδοφόρο σημάδι για το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο της Hyatt. Ο διπλασιασμός της προσφοράς πολυτελών θερέτρων της Hyatt θα συνδυαστεί καλά με την αυξημένη ζήτηση πολυτελών ταξιδιών αναψυχής κατά την περίοδο αποκατάστασης του COVID-19. Με τη ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια να παραμένει χαμηλή για το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα, αυτή η εξαγορά θα επιτρέψει στην Hyatt να ενισχύσει τη θέση της σε μια αγορά που αναμένεται να ανακάμψει γρηγορότερα”.
 
Η δημοσκόπηση της GlobalData διαπίστωσε ότι το 28% των παγκόσμιων ερωτηθέντων έχουν τώρα πολύ υψηλότερο (16%) ή ελαφρώς υψηλότερο (12%) προϋπολογισμό για διακοπές, δείχνοντας ότι υπάρχει σαφώς μια ομάδα καταναλωτών που θέλει να ξοδέψει επιπλέον στις επόμενες διακοπές της.
 
Για ορισμένους καταναλωτές, τα εθνικά lockdown και οι διεθνείς ταξιδιωτικοί περιορισμοί σήμαιναν περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Αυτό επέτρεψε την πραγματοποίηση εξοικονόμησης και οι προϋπολογισμοί ταξιδιού αυξήθηκαν για ορισμένους. Ως εκ τούτου, ορισμένοι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα, αναζητώντας διακοπές πολυτελείας και να σηματοδοτήσουν μια ειδική περίσταση στην επόμενη απόδραση τους.
 
Η Bonhill-Smith προσθέτει: “Οι πρόσφατες τάσεις στέγασης δείχνουν ότι οι ξενοδόχοι ήδη επεκτείνουν τα πολυτελή χαρτοφυλάκιά τους. Τον Αύγουστο του 2021 η InterContinental Hotel Group (IHG) ανακοίνωσε τα σχέδιά της να λανσάρει μια νέα μάρκα πολυτελών θέρετρων για να αυξήσει την ανάπτυξή της. Η Marriott έχει επίσης δηλώσει ότι σκοπεύει να αυξήσει την all-inclusive προσφορά θέρετρου της.”
 
Η Apple Leisure Group είναι ήδη ένας από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες για πακέτα διακοπών στις ΗΠΑ, το Μεξικό και την Καραϊβική. Αυτή η συμφωνία θα αυξήσει το ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο της Hyatt κατά 60%, εντείνοντας τον ανταγωνισμό με εταιρείες όπως οι Marriott, Hilton και IHG”.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top