Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Α. Τζιτζικώστας – Β. Κικίλιας: Κοινός στόχος η επίτευξη δωδεκάμηνου τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Σεπτέμβριος 2021, 09:33

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε συζητήθηκαν θέματα τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας, οι τουριστικές υποδομές και η συνεργασία Περιφέρειας και Υπουργείου με στόχο την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού και των εναλλακτικών μορφών.


Συνάντηση με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια είχε την Παρασκευή ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
 
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην έδρα της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, συζητήθηκαν θέματα τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας, οι τουριστικές υποδομές και η συνεργασία Περιφέρειας και Υπουργείου με στόχο την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού και των εναλλακτικών μορφών, αλλά και η επίτευξη δωδεκάμηνου τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία.
 
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κ. Τζιτζικώστας συνεχάρη τον κ. Κικίλια για τη νέα θέση του στην κυβέρνηση ως υπουργός Τουρισμού και τόνισε: “Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι πρώτη τα τελευταία χρόνια σε αφίξεις τουριστών στη χώρα. Επενδύουμε στον εναλλακτικό τουρισμό και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ώστε να επιτύχουμε επισκεψιμότητα δώδεκα μήνες το χρόνο, επειδή η Κεντρική Μακεδονία διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να το πετύχει. Συζητήσαμε το πώς θα μπορέσουμε το επόμενο διάστημα να προετοιμαστούμε κατάλληλα, ώστε να αρχίσουν οι δράσεις προβολής και η παρουσία της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλες τις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, για να προβάλλουμε την περιοχή μας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό για το 2022. Ταυτόχρονα συζητήσαμε για την επένδυση σε διάφορες μορφές τουρισμού, που μέχρι σήμερα δεν έχουν αξιοποιηθεί επαρκώς, όπως ο τουρισμός κρουαζιέρας, ο ιατρικός ή ο ιαματικός. Υπάρχει κλίμα συναντίληψης και καλής συνεργασίας με τον υπουργό. Τη νέα χρονιά, έχοντας αφήσει –ελπίζουμε- πίσω μας την πανδημία του κορονοϊού, θεωρούμε πως θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε και πάλι στα επίπεδα επισκεψιμότητας του 2019, πριν την πανδημία, διότι ο τουρισμός για εμάς στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της οικονομίας μας. Καλή πορεία του τουρισμού σημαίνει πολλές και καλές θέσεις εργασίας, σημαίνει αύξηση του τοπικού εισοδήματος. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι έτοιμη να παρουσιάσει στο τέλος του μήνα τη νέα καμπάνια προβολής της περιοχής, η οποία θα μας ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και στις τουριστικές δράσεις που θα υλοποιήσουμε”.
 
 
Αναφερόμενος στη θητεία του κ. Κικίλια στο Υπουργείο Υγείας στη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, ο περιφερειάρχης επισήμανε ότι “από την πρώτη στιγμή, όταν εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορονοϊού πανελλαδικά, στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Κικίλιας έσπευσε με όλο το μηχανισμό του Υπουργείου στην πόλη και χάρις στις γρήγορες και σωστές αποφάσεις που ελήφθησαν τότε μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε το πρώτο κύμα της πανδημίας. Σε όλη την πορεία της πανδημίας, ο Βασίλης Κικίλιας και το Υπουργείο ήταν κοντά μας και με καλή συνεργασία μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε τη δύσκολη κατάσταση”.
 
Από την πλευρά του ο νέος υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας υπογράμμισε: “Επειδή εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει κλισέ να λαμβάνονται οι αποφάσεις στην Αθήνα και να υλοποιούνται σε δεύτερο χρόνο στη Βόρεια Ελλάδα αποφάσισα να ξεκινήσω από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τη συνεργασία ως υπουργός Τουρισμού. Θα έχουμε μια πολύ ισχυρή συνεργασία με τον Απόστολο Τζιτζικώστα και με την Περιφέρεια σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν και την τουριστική εμπειρία στην περιοχή. Είναι προφανές ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι ένα home port και hub και ότι θα ενισχύσουμε το εγχείρημα της κρουαζιέρας που ξεκίνησε δειλά - δειλά ήδη. Επίσης ενισχυτικά στον τουρισμό θα λειτουργήσει η αναβάθμιση του αεροδρομίου, τα εξαιρετικά ξενοδοχεία και η δυνατότητα στους επισκέπτες να δοκιμάσουν τις ιδιαίτερες γεύσεις από την πρωτογενή παραγωγή της Μακεδονίας. Θα στηρίξουμε τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως είναι ο θρησκευτικός, ο γαστρονομικός και ο ιαματικός τουρισμός, καθώς και τους ‘Δρόμους του Κρασιού’. Είμαι πεπεισμένος ότι ο τουρισμός θα συνεχίσει να αυξάνεται, όχι μόνο σε ποσότητα, αλλά κυρίως σε ποιότητα και σε έσοδα προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας. Προφανώς δεν μιλάμε μόνο για το αμιγές κομμάτι των καλοκαιρινών προορισμών των 50 ή των 60 ημερών. Γι’ αυτό και αναγγέλλω ότι δια μέσω του ΕΟΤ και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα προσπαθήσουμε και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους να περάσουμε το μήνυμα σε όλες τις αγορές για τις εκπληκτικές ομορφιές της Μακεδονίας και τις συγκριτικά εξαιρετικές τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρει. Ενισχύοντας έτσι την κοινωνία και την οικονομία μας, καθώς και τους ανθρώπους της μέσης ελληνικής οικογένειας. Η ισχύς εν τη ενώσει λοιπόν κι εμείς έχουμε μάθει να παίζουμε ομαδικό παιχνίδι”.
 
 
Ο κ. Κικίλιας αναφερόμενος στη συνεργασία που είχε ως υπουργός Υγείας με τον περιφερειάρχη σημείωσε: “Όταν η γειτονική Ιταλία δοκιμαζόταν και εμείς εδώ στη Μακεδονία είχαμε το πρώτο κρούσμα, κάναμε στην Περιφέρεια την πρώτη κομβική συνάντηση, καθώς ο κόσμος ανέμενε να δει πως θα εξελιχθεί στη χώρα μας η πανδημία. Θέλω να ευχαριστήσω τον Απόστολο Τζιτζικώστα και στο πρόσωπό του όλη την Περιφέρεια γιατί και από τα περιφερειακά προγράμματα αλλά και με κάθε δυνατό τρόπο στήριξε ενεργά και έμπρακτα το ΕΚΑΒ και τα νοσοκομεία της περιοχής, τους υγειονομικούς και τους συμπολίτες μας στη Θεσσαλονίκη και σε ολόκληρη την Περιφέρεια”.
 
Στη συνάντηση συμμετείχαν η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυ Λοΐζου και ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.





|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top