Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Β. Κικίλιας: 'Η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα είναι ακόμα ενεργή'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 Οκτώβριος 2021, 12:24

Δύο οι καμπάνιες της χώρας φέτος: Μία τους Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο, σχετική με εναλλακτικούς προορισμούς, που ενδεχομένως δεν είναι brand τουριστικοί καλοκαιρινοί, και η δεύτερη μεγάλη καμπάνια Φεβρουάριο και Μάρτιο, όταν κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό της θερινής περιόδου.


“Ο ελληνικός τουρισμός δεν πάει στον αυτόματο πιλότο. Ούτε πέρυσι πήγε. Έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια εν μέσω πανδημίας και προφανώς είναι η κοινή συνισταμένη της προσπάθειας των ξενοδόχων, των μεταφορών, των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν γύρω-γύρω από τα τουριστικά επαγγέλματα, των αεροπορικών εταιρειών, των Tour Operators, του τρόπου που διαφημίζεται η χώρα προς το εξωτερικό, των επισκεπτών, του βιώσιμου τουριστικού προϊόντος”. Αυτά δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ.

“Έχω ανακοινώσει ότι θα κάνουμε δύο καμπάνιες φέτος”, είπε. “Μία θα είναι τώρα, Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο και θα έχει να κάνει με εναλλακτικούς προορισμούς, με προορισμούς που ενδεχομένως δεν είναι brand τουριστικοί καλοκαιρινοί, όπως και με το city brake με μεγάλες πόλεις, έτσι ώστε να στηρίξουμε και τα ξενοδοχεία τους τα οποία βλήθηκαν δύο χρόνια εν μέσω πανδημίας. Τα εποχικά καταλύματα είχαν πιο προνομιακούς όρους μέσα σε μία εξαιρετική θερινή περίοδο που διανύσαμε και που ακόμα είναι ενεργή, καθώς μέχρι 16 Νοεμβρίου έχουμε πτήσεις σε Κέρκυρα, σε Ρόδο, σε Κρήτη, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, έχουμε την κρουαζιέρα.

Η δεύτερη μεγάλη καμπάνια μας, Φεβρουάριο και Μάρτιο, όταν κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό της θερινής περιόδου. Στόχος μας είναι ένα ολιστικό σχέδιο μίας συνολικής πολιτικής που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου”.

“Υποδομές, crisis management, ψηφιοποίηση και εκπαίδευση, οι πυλώνες της πολιτικής μας για τον τουρισμό”
Ο υπουργός αναφέρθηκε στους τέσσερις πυλώνες της κυβερνητικής πολιτικής για τον τουρισμό: “Η υποστήριξη των υποδομών σε περιοχές και σε brand τέτοια, τα οποία ενδεχομένως κινδυνεύουν και πρέπει να υποστηριχθούν, με έναν βιώσιμο, οργανωμένο και δίκαιο τρόπο για να προστατεύσουμε τους κορυφαίους προορισμούς μας. Θα αναδείξουμε δευτερεύοντες προορισμούς με βάση τη στρατηγική μας. Είναι σαφές πλέον ότι τις ομορφιές της Ελλάδας είτε είναι θάλασσα, είτε είναι βουνό, είτε είναι εναλλακτικός τουρισμός, θρησκευτικός, γαστρονομικός, οινοτουρισμός, τις παρακολουθεί όλος ο κόσμος και εν δυνάμει θα ήθελε να έρθει εδώ.

Δεύτερη προτεραιότητα είναι η δημιουργία μίας task force crisis management. Ένας υπηρεσιακός μηχανισμός για οτιδήποτε έκτακτο προκύπτει στον τουρισμό. Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικονομία μας, πρέπει να μπορεί να ενεργοποιείται και να προασπίζει το τουριστικό προϊόν.

Τρίτος πυλώνας η ψηφιοποίηση. Ψηφιακός ΕΟΤ, με ψηφιακό χάρτη τουρισμού, ακόμα και με ψηφιακά ΚΕΠ τουρισμού.

Και ο τέταρτος έχει να κάνει με το upskilling και reskilling, δηλαδή την αναμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν, με τουριστική ακαδημία και πιο υψηλού επιπέδου και καλύτερα αμειβόμενα στελέχη”.

Ο κ. κικίλιας δήλωσε συγκρατημένα αισιόδοξος, “με την προϋπόθεση ότι όλοι θα κινηθούμε στην ίδια συνισταμένη προβολής του τουριστικού προϊόντος, με ποιοτικό τουρισμό, αναβαθμισμένο, με περισσότερα έσοδα και θέσεις εργασίας. Θα δώσουμε μάχη για αυτό. Θα παλέψουμε αυτούς τους μήνες. Η δουλειά ενός υπουργού Τουρισμού είναι τώρα, το φθινόπωρο και το χειμώνα”.

“Ο εμβολιασμός ενεργοποιεί την οικονομία και την κοινωνική ζωή”
Για την πορεία των εμβολιασμών, ο υπουργός ανέφερε: “Σε όλες τις χώρες του κόσμου, είναι κοινός τόπος ότι εκεί που προχωράει ο εμβολιασμός, φαίνεται αμέσως ότι ενεργοποιούνται η οικονομία, η κοινωνική ζωή, ο τρόπος με τον οποίον μπορούμε να κινούμαστε και αυτή είναι η προσπάθεια κάθε οργανωμένης Πολιτείας.

Δεν ήμουν ποτέ της άποψης να κουνάμε το δάχτυλο στην ελληνική κοινωνία. Όμως, οφείλουμε, και ο καθηγητής Τσιόδρας το έχει κάνει αυτό κατ’επανάληψη και πάντοτε με ένα μειλίχιο και ευγενή τρόπο, να μπορέσουμε να εξηγούμε σε όλους τους συμπολίτες μας με κατανοητό τρόπο, την ευεργετική δράση των εμβολίων, ώστε να ξεφύγουμε από αυτήν την πανδημία.

Δεν υπάρχει κανένας συμπολίτης με τον οποίον δεν μπορούμε να συνομιλήσουμε. Με όλους μπορούμε να συνομιλήσουμε και νομίζω ότι το αποδείξαμε αυτό εν μέσω της πανδημίας, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, ό,τι και να ψήφιζε, απ’ όπου και αν εκπορευόταν, ήρθε να συμμαχήσει για το υπέρτατο αγαθό που είναι η αξία της ανθρώπινης ζωής”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top