Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Skyscanner: Χαμηλές τιμές, ευέλικτους ναύλους και απευθείας πτήσεις ζητούν πλέον οι ταξιδιώτες

Κωνσταντίνα Τζιούπη - 13 Οκτώβριος 2021, 14:26

Η εμπιστοσύνη και η ψυχική ηρεμία είναι πρωταρχικής σημασίας - το 58% των ταξιδιωτών παγκοσμίως θέλουν μεγαλύτερη ευελιξία στα εισιτήρια.


Η παγκόσμια ταξιδιωτική πλατφόρμα Skyscanner δημοσίευσε νέα μελέτη, η οποία διερευνά πως εξελίσσονται οι τάσεις των ταξιδιωτών. Με τίτλο “Skyscanner Horizons - Αναδυόμενες ταξιδιωτικές συμπεριφορές καθώς ο κόσμος ‘ανοίγει’ ξανά”, η μελέτη αναλύει τα δεδομένα από 24.000 καταναλωτές σε 8 χώρες, καθώς και εκτεταμένα δεδομένα της διεθνούς αναζήτησης.

Τα βασικά ευρήματα της μελέτης είναι:

  • Οι προσφορές χαμηλών τιμών αποτελούν το κορυφαίο ταξιδιωτικό κίνητρο για την ενθάρρυνση του κόσμου ώστε να οργανώσει ένα ταξίδι
  • Η εμπιστοσύνη και η ψυχική ηρεμία είναι πρωταρχικής σημασίας - το 58% των ταξιδιωτών παγκοσμίως θέλουν μεγαλύτερη ευελιξία στα εισιτήρια
  • Οι Βραζιλιάνοι, οι Αμερικανοί και οι Αυστραλοί οι πρώτοι που θέλουν να ταξιδέψουν το 2022 και είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν νέα πράγματα
  • Οι κορυφαίες διεθνείς διαδρομές που δεν εξυπηρετούνται είναι ένας συνδυασμός προορισμών αναψυχής μεγάλων αποστάσεων και ταξιδιών για επίσκεψη σε φίλους/συγγενείς
  • Το Μάντσεστερ είναι το πλέον μη εξυπηρετούμενο διεθνές αεροδρόμιο - η ζήτηση των ταξιδιωτών για νέες απευθείας πτήσεις από εκεί είναι υψηλή
  • Το Μπαλί απoτελεί τον κορυφαίο μη εξυπηρετούμενο προορισμό στον κόσμο, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται στην λίστα επιθυμιών τους.

Ο Hugh Aitken, αντιπρόεδρος Πτήσεων στο Skyscanner σχολίασε: “Τα ευρήματά μας αποκαλύπτουν ότι για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών οι προσφορές χαμηλών τιμών παρέχουν το μεγαλύτερο κίνητρο για κρατήσεις. Ωστόσο, άλλοι παράγοντες και αποτελέσματα από τους τελευταίους 18 μήνες είναι επίσης άξιο να τονισθούν. Για παράδειγμα, η μεγαλύτερη ευελιξία στα εισιτήρια και η ταξιδιωτική ασφάλιση για COVID-19. Και τώρα πλέον δίνεται μεγάλη προσοχή στην εμπειρία κράτησης -και ιδιαίτερα στην εμπιστοσύνη και την εξυπηρέτηση”.

Όσον αφορά στην αναζήτηση πτήσεων, βλέπουμε αυξανόμενη ζήτηση για προορισμούς αναψυχής μεγάλων αποστάσεων και ταξιδιών με σκοπό την επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς, ορισμένα εκ των οποίων είναι προς το παρόν εφικτά μόνο μέσω έμμεσων δρομολογίων. Μέσα σε αυτήν τη ζήτηση, μπορεί να υπάρξει ευκαιρία -ειδικά όσον αφορά στα ταξίδια για επίσκεψη σε φίλους/συγγενείς- καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να επανασυνδεθούν με την οικογένειά τους μετά από παρατεταμένες χρονικές περιόδους που βρίσκονται χώρια και τα εταιρικά ταξίδια να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ανακάμψουν.

Σε γενικές γραμμές, τα αεροπορικά ταξίδια το 2022 θα φαίνονται πολύ διαφορετικά από το 2021, καθώς τόσο οι ταξιδιώτες όσο και οι ταξιδιωτικοί πάροχοι συνεχίζουν να προσαρμόζονται σε μια νέα πραγματικότητα και ο κόσμος αρχίζει να ανοίγει σταδιακά. Αλλά είμαι βέβαιος ότι μια πτυχή θα παραμείνει η ίδια - και αυτή είναι η επιθυμία των ανθρώπων να ταξιδεύουν”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top