Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Προβολή Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση τουρισμού της Γαλλίας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Οκτώβριος 2021, 15:22

Το 2019 οι αφίξεις από τη Γαλλία ήταν 39.784, το 2020 ήταν 22.020, ενώ για το 2021 αναμένεται να ξεπεράσουν τους 30.000 (στατιστικά από το Αεροδρόμιο 'Μακεδονία').


Μία δυναμική προβολή της Θεσσαλονίκης επιδίωξε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM Top Resa με την παρουσία της αντιπεριφερειάρχου Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και προέδρου του Οργανισμού κας Βούλας Πατουλίδου.

Στοχεύοντας στην περαιτέρω αύξηση των Γάλλων Τουριστών και την ενίσχυση της επισκεψιμότητας στη Θεσσαλονίκη, η κα Πατουλίδου πραγματοποίησε μία σειρά σημαντικών επαφών με στελέχη της γαλλικής τουριστικής αγοράς και εκπροσώπους φορέων από τον κλάδο του τουρισμού.

Κύριο ζητούμενο των επαφών ήταν η επέκταση της τουριστικής περιόδου και η μεγαλύτερη διάχυση των επισκεπτών στους χειμερινούς μήνες, που η Θεσσαλονίκη μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους Γάλλους ταξιδιώτες.

Στο πλαίσιο των συναντήσεων που είχε η κα Πατουλίδου ήταν αυτή με τον υπεύθυνο της Transavia για την ΝA Ευρώπη, Matthieu Doucet, όπου συζητήθηκε η αύξηση των πτήσεων για την επερχόμενη θερινή περίοδο από 2 σε 4 πτήσεις καθώς και η επιμήκυνση της περιόδου των πτήσεων αυτών.

Η κα Πατουλίδου επεσήμανε πως “οι άριστες σχέσεις των δύο χωρών αποτυπώνονται και στον τουρισμό. Το πρώτο οκτάμηνο του 2021 η Γαλλία βρίσκεται στην 7η θέση με 14.593 διανυκτερεύσεις.

Είναι από τις χώρες που έδειξαν αυξητική τάση. Στόχος μας είναι πριν κλείσει η χρονιά να ανέβει στον πίνακα των εθνικοτήτων που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη. Η πόλη μας με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει, μπορεί να προσελκύσει του Γάλλους τουρίστες κατά την περίοδο των σχολικών τους διακοπών”.

Στην ατζέντα των επαφών της προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με εξειδικευμένους tour operators συζητήθηκε η προβολή του προορισμού σε μεγάλες πλατφόρμες ταξιδιωτικού περιεχομένου, καθώς και στα social media αυτών.

Την αποστολή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης συνόδευσαν Έλληνες Τour Operators, τουριστικοί πράκτορες και η ομάδα του Mediterranean Palace Hotel.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε για πολλοστή φορά στην Top Resa ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ, με προκαθορισμένα ραντεβού με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τη Γαλλία και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Ο Γάλλος τουρίστας, σύμφωνα με το προφίλ του, είναι περιηγητής, δεν συμβιβάζεται μόνο με το “ήλιος - θάλασσα”, αναζητά πλήθος εναλλακτικών μορφών τουρισμού, με λίγα λόγια ταιριάζει με όσα μπορεί να προσφέρει η Χαλκιδική όλες τις εποχές του χρόνου.

Ο διευθυντής του Οργανισμού κ. Γιώργος Μπρουτζάς πραγματοποίησε συναντήσεις με εκπροσώπους και στελέχη της Transavia, όπου αναλύθηκε η σημαντική συμφωνία που ανακοίνωσε και ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας για αύξηση κατά 50% σε σύγκριση με το 2019, των αεροπορικών θέσεων με προορισμό την Ελλάδα και κατ’επέκταση και για το Αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης που αφορά στη Χαλκιδική, ενώ συζητήθηκε επίσης η δυνατότητα επέκτασης των δρομολογίων της εταιρείας καθ’όλη τη διάρκεια του έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2019 οι αφίξεις από τη Γαλλία ήταν 39.784, το 2020 ήταν 22.020, ενώ για το 2021 αναμένεται να ξεπεράσουν τους 30.000 (στατιστικά από το “Αεροδρόμιο Μακεδονία”).



Πολλές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με τουριστικά γραφεία όπως τα Voyage Prive, Thalasso No1 κ.ά., με σκοπό την από κοινού προώθηση της Χαλκιδικής, αλλά και με γραφεία που ασχολούνται κυρίως με οινικό, γαστρονομία και γενικότερα εναλλακτικό τουρισμό. Ο κ. Μπρουτζάς συναντήθηκε επίσης με εκπροσώπους τουριστικών εντύπων και ιστοσελίδων εξετάζοντας κυρίως την δυνατότητα διαδικτυακής προβολής στο γαλλικό κοινό.

Τέλος με την διευθύντρια του ΕΟΤ στο Παρίσι κα Δήμητρα Βοζίκη συμφωνήθηκε η οργάνωση και προετοιμασία για την πραγματοποίηση ταξιδιών εξοικείωσης με το πρώτο άνοιγμα των ξενοδοχείων της Χαλκιδικής.

Η τελευταία μέρα της έκθεσης ήταν αφιερωμένη στο κοινό, όπου οι Γάλλοι επισκέπτες του περιπτέρου της Χαλκιδικής έκαναν ανάρπαστο το ολοκαίνουργιο έντυπο για τους επισκέψιμους αρχαιολογικούς χώρους και το έντυπο με τα “activities”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top