Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Συνέδρια

Δ. Φραγκάκης: 'Η σημαντικότερη υφιστάμενη υποδομή για τον τουρισμό είναι το περιβάλλον'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 22 Οκτώβριος 2021, 14:36

Στην ομιλία του στο 'Olympia Forum ΙΙ' ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αναφέρθηκε στη νέα στρατηγική προβολής της χώρας στο εξωτερικό, που επενδύει στην αυθεντικότητα και την ξεχωριστή ταυτότητα της χώρας και των ανθρώπων της.


Την σημασία του φυσικού, αλλά και τον πολιτιστικού πλούτου της χώρας για την ανάπτυξη του τουρισμού τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας στο συνέδριο “Olympia Forum II”, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.

Στο  πάνελ με θέμα τις υποδομές στον τουρισμό, το οποίο συντόνισε η δημοσιογράφος κα Θώμη Παλιού, εκτός από τον κ. Φραγκάκη συμμετείχαν η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ κα Κατερίνα Νοτοπούλου και ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού κ. Γιώργος Διδασκάλου.

Όπως είπε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, “όλες οι υποδομές, τα έργα που γίνονται σε όλη τη χώρα στηρίζουν άμεσα ή έμμεσα τον τουρισμό μας. Η σημαντικότερη όμως υφιστάμενη υποδομή για τον τουρισμό δεν είναι άλλη από το περιβάλλον. Ο φυσικός και πολιτιστικός πλούτος της χώρας μας στήριξε διαχρονικά τον τουρισμό και αυτή είναι και η βασική πρώτη ύλη στην οποία θα βασιστεί το χτίσιμο του τουρισμού της επόμενης μέρας. Με τη βιωσιμότητά του να είναι πρώτη προτεραιότητα”.

Επίσης, ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε στις καλές επιδόσεις του τουρισμού φέτος, οι οποίες -όπως επεσήμανε- “αποτυπώθηκαν στα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, που δείχνουν ότι στο 8μηνο του 2021 (Ιανουάριος - Αύγουστος 2021) ο ελληνικός τουρισμός έφτασε στο 50% των εισπράξεων του 2019, πετυχαίνοντας έτσι τον ποσοτικό στόχο που είχε θέσει φέτος η κυβέρνηση. Αυτό αναδεικνύει τη συστηματική  δουλειά που έχει γίνει από όλους, προκειμένου να επανεκκινήσει η μηχανή του τουρισμού και να ανακάμψει σταδιακά ο κλάδος”.

Κλείνοντας την παρέμβασή του ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε στην νέα καμπάνια του ΕΟΤ για το 2022, στο Ταμείο Ανάκαμψης και τις δράσεις που περιλαμβάνει για τον τουρισμό, καθώς και στη νέα στρατηγική προβολής της χώρας στο εξωτερικό, που επενδύει στην αυθεντικότητα και την ξεχωριστή ταυτότητα της χώρας και των ανθρώπων της.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top