Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣΥΡΙΖΑ: "Διαφημιστικός ο μονόλογος του υπουργείου για επιμήκυνση της σεζόν, χωρίς ευρύτερο σχεδιασμό'
Τουριστική πολιτική

ΣΥΡΙΖΑ: "Διαφημιστικός ο μονόλογος του υπουργείου για επιμήκυνση της σεζόν, χωρίς ευρύτερο σχεδιασμό'

Η αναφορά του κ. Κικίλια για 65% πληρότητα το Σεπτέμβριο πανελλαδικά, δε συνεπάγεται την προώθηση του στόχου της επιμήκυνσης με τους όρους που έχουμε προτείνει και πρακτικά εννοεί ο κόσμος του τουρισμού, λέει ο βουλευτής Ν. Κέρκυρας και αναπλ. τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξανδρος Αυλωνίτης.

Ο βουλευτής Ν. Κέρκυρας και αναπλ. τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξανδρος Αυλωνίτης, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του υπουργού Τουρισμού στο συνέδριο “Olympia Forum ll”, δήλωσε: “Ο υπουργός Τουρισμού κ. Κικίλιας κατά τις εργασίες του Συνεδρίου ‘Olympia Forum ll’ ανέφερε πως στόχος του υπουργείου είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, έτσι ώστε η Ελλάδα να καταστεί ένας τουριστικός προορισμός με διάρκεια 12 μηνών.

Είναι θετικό που αναγνωρίζεται επίσημα, το ζήτημα της επιμήκυνσης, ωστόσο είναι ουσιαστικό να δούμε πως και με ποιους τρόπους θα εργαστεί το Υπουργείο Τουρισμού πάνω σε αυτήν τη βάση.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. έχει διατυπώσει σε όλους τους τόνους την κρισιμότητα της επεκτασιμότητας στο χρόνο υψηλής επισκεψιμότητας των τουριστών, δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εναλλακτικότητα των προορισμών, αλλά και τον περιφερειακό χαρακτήρα αυτού του είδους ανάπτυξης.

Η αναφορά του κ. Κικίλια για 65% πληρότητα το Σεπτέμβριο πανελλαδικά, δε συνεπάγεται την προώθηση του στόχου της επιμήκυνσης με τους όρους που έχουμε προτείνει και πρακτικά εννοεί ο κόσμος του τουρισμού.

Οι καμπάνιες ‘City-Break’ για τις μεγάλες πόλεις (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο) και ‘Sea-Sun-Sand’ για τα νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα αναφορικά με τη δωδεκάμηνη λειτουργία των καταλυμάτων δεν μπορούν να είναι αποτελεσματικές, χωρίς την ουσιαστική συμβολή των Δήμων, των Περιφερειών, αλλά και των τοπικών κοινωνιών.

Για εμάς, η επέκταση του χρόνου επισκεψιμότητας των επισκεπτών σημαίνει την ολοένα και μεγαλύτερη εμπλοκή όλων ανά την επικράτεια, κάνοντας πράξη τη συμμετοχή σε ένα διαρκώς αποκεντρωμένο και μεταβαλλόμενο πλαίσιο προορισμών, ανάλογα με τις εποχές του χρόνου.

Ο υψηλός αυτός στόχος που απαιτεί τη δημιουργία υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας και μοναδικότητας στην παροχή προϋποθέτει την ένωση των δυνάμεών μας και την πολύπλευρη δημιουργική αλληλεπίδραση. Ο διαφημιστικός μονόλογος του υπουργείου, χωρίς τον ευρύτερο σχεδιασμό και την εμπλοκή όλων θα συνεχίσει να είναι αντιπαραγωγικός για το σύνολο των δυνάμεών μας, αλλά και τον ενιαίο στόχο μας”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024