Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Ο ΕΟΤ ανακοινώνει καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub

Βίκυ Καραντζαβέλου - 15 Νοέμβριος 2021, 10:38

Στο υπερσύγχρονο ψηφιακό hub θα συγκεντρώνεται όλη η επικοινωνιακή πληροφορία, που αφορά στη χώρα. Στο project αυτό θα υπάρξει συνεργασία με δήμους, περιφέρειες, όλους τους συναρμόδιους φορείς και τον ιδιωτικό τομέα.


Στην τελετή εγκαινίων της 36ης Έκθεσης Philoxenia, που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο “Ι. Βελλίδης”, στη Θεσσαλονίκη, παραβρέθηκαν η πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου και ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, κ. Δημήτρης Φραγκάκης.


Η πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Ά. Γκερέκου, κατά τη διάρκεια της τελετής εγκαινίων της 36ης Έκθεσης Philoxenia.

Στο χαιρετισμό της, η πρόεδρος του ΕΟΤ έκανε έναν σύντομο απολογισμό για το 2021, σημειώνοντας πως “εν μέσω παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, η διεθνής κοινότητα ψήφισε Ελλάδα, κάτι που αποδεικνύουν τα νούμερα εσόδων και αφίξεων και οι πολλαπλές βραβεύσεις”. Η κα Γκερέκου αναφέρθηκε ακόμα στο νέο επικοινωνιακό πλάνο που κατάρτισε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού για το 2022 τονίζοντας ότι “το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού σέβεται το περιβάλλον, τον πολιτισμό, και την αυθεντικότητα των τοπικών προορισμών και ακολουθώντας τις παραπάνω στρατηγικές, καταρτίσαμε ένα επικοινωνιακό πλάνο που προωθεί νέους, λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς, στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν και την ανάδειξη της Ελλάδας σε προορισμό για όλο το χρόνο και προβάλλει μια Ελλάδα ως μαγικό καλειδοσκόπιο αυθεντικών, βιωματικών εμπειριών. Άλλωστε, η σύζευξη πολιτισμού και τουρισμού με την ευρύτερη έννοια του ευ ζην, αποτελεί το αυθεντικό τουριστικό προϊόν εμπειρίας  της Ελλάδας και εκεί βρίσκεται το κλειδί για την ενίσχυση της χώρας ως διεθνές brand”.

Ειδικές καμπάνιες για χειμερινό τουρισμό και city breaks
Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: “Με μεγάλη χαρά βρίσκομαι ξανά στη Διεθνή Έκθεση Philoxenia στην Θεσσαλονίκη. Μετά από δύο χρόνια απουσίας, το γεγονός ότι γίνεται και πάλι η έκθεση δια ζώσης είναι και ένα σήμα αισιοδοξίας για σταδιακή επιστροφή μας στην κανονικότητα”.

Ο κ. Φραγκάκης επισήμανε ότι “ο ελληνικός τουρισμός πέτυχε εξαιρετικές επιδόσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού και εδώ στην Μακεδονία. Όμως έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο χειμώνα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και οφείλουμε να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να τις ενισχύσουμε. Γι’αυτό ανακοινώσαμε με τον υπουργό κ. Κικίλια κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της ΠΟΞ την ειδική καμπάνια του ΕΟΤ για την ηπειρωτική Ελλάδα, τον χειμερινό τουρισμό. Αντίστοιχη πρωτοβουλία παίρνουμε και για τα city breaks ώστε να τονώσουμε τον τουρισμό των πόλεων μας ειδικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη”. Καταλήγοντας, παρατήρησε ότι “βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι για τον ελληνικό τουρισμό και με καλή συνεργασία και ενότητα μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα το 2022. Κυρίως, όμως, μπορούμε από τώρα να χτίσουμε το νέο τουριστικό μας προϊόν για την επόμενη πενταετία”.

Νωρίτερα χθες, ο κ. Φραγκάκης συναντήθηκε με την επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης, κα Μαρία Αντωνίου. Κατά τη συνάντηση, ο κ. Φραγκάκης παρουσίασε τα αποτελέσματα της φετινής σεζόν και ειδικά τις επιδόσεις του τουρισμού στη Μακεδονία, καθώς και τις πρωτοβουλίες του ΕΟΤ για την προβολή της ηπειρωτικής χώρας στο εξωτερικό, ενώ η κα Αντωνίου ανέλυσε την πορεία των έργων υποδομής που έχουν δρομολογηθεί και εκτελούνται στην Θεσσαλονίκη.



Υπερσύγχρονο ψηφιακό hub του ΕΟΤ
Επίσης χθες, η κα Γκερέκου, απευθύνοντας χαιρετισμό στο Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, ευχαρίστησε τα μέλη του ΠΟΞ για την εξαιρετική συνεργασία τους με τον ΕΟΤ και την τεράστια συμβολή τους στη δυναμική επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού την περίοδο της πανδημίας και τόνισε: “Έχετε δώσει έναν πολυμέτωπο και αιματηρό οικονομικά αγώνα, αυτά τα δύο χρόνια. Από πλευράς ΕΟΤ, εγώ, μαζί με τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, είμαστε εδώ για να σας στηρίξουμε με όλα τα μέσα που διαθέτει ο Οργανισμός”.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ προανήγγειλε ακόμα ότι ο Οργανισμός θα υπογράψει σύντομα μνημόνιο συνεργασίας με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΤΕΚΑ). “Το ΕΚΕΤΑ θα λειτουργήσει ως σύμβουλος μας”, διευκρίνισε η κα Γκερέκου, “προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης, ώστε ο ΕΟΤ να αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο ψηφιακό hub, όπου θα συγκεντρώνεται όλη η επικοινωνιακή πληροφορία, που αφορά στη χώρα. Στο project αυτό, θα συνεργαστούμε με Δήμους, Περιφέρειες, όλους τους συναρμόδιους φορείς και, φυσικά, τον ιδιωτικό τομέα”.

Τέλος, κα Γκερέκου επισκέφθηκε περίπτερο του Δήμου Επιδαύρου και συνομίλησε με τον δήμαρχο, κ. Τάσο Χρόνη, και με εκπροσώπους της Περιφέρειας Πελοποννήσου, καθώς η Επίδαυρος της ανάπτυξης, της φιλοξενίας, των οικογενειακών διακοπών, της διασκέδασης και της δυνατής εμπειρίας, αποτέλεσε φέτος τον τιμώμενο προορισμό της έκθεσης.



Στη φωτογραφία, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δ. Φραγκάκης, με την επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης, κα Μ. Αντωνίου.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top