Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΔιαμαρτυρία των πλοιοκτητών των επαγγελματικών σκαφών τουρισμού

Διαμαρτυρία των πλοιοκτητών των επαγγελματικών σκαφών τουρισμού

Τη διαμαρτυρία τους κατέθεσαν για άλλη μια φορά τα μέλη του ΣΙΤΕΣΑΠ (Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος) χθες το βράδυ, όταν 160 περίπου άτομα, όλοι πλοιοκτήτες τουριστικών σκαφών, […]

Τη διαμαρτυρία τους κατέθεσαν για άλλη μια φορά τα μέλη του ΣΙΤΕΣΑΠ<.> (Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος) χθες το βράδυ, όταν<...> 160 περίπου άτομα, όλοι πλοιοκτήτες τουριστικών σκαφών, συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της Μαρίνας Αλίμου αντιδρώντας για το θέμα των τελών ελλιμενισμού.

Συγκεκριμένα, τα μέλη του ΣΙΤΕΣΑΠ παρέδωσαν την ακόλουθη επιστολή διαμαρτυρίας:

“Συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ για να σας εκφράσουμε για άλλη μια φορά τις απόψεις μας για το θέμα των τελών ελλιμενισμού.

Είναι γνωστό ότι η Μαρίνα Αλίμου, έτσι όπως διοικείται από ΕΤΑ, ως διάδοχο σχήμα του ΕΟΤ είναι ένα μεγάλο εμπόδιο στην πορεία του θαλασσινού Τουρισμού, για πολλούς λόγους που για να τους αναφέρουμε θα έπρεπε να γράφαμε βιβλίο ολόκληρο. Επί αυτών έχουν αποσταλεί τόσο προς τον ΕΟΤ, όσο και προς το Υ.Ε.Ν., το οποίο είναι υπεύθυνο για την τήρηση της έννομης τάξης εντός του λιμενικού χώρου, δεκάδες διαμαρτυρίες επί των οποίων δεν πήραμε ποτέ απάντηση. Για το λόγο αυτό προσφύγαμε στο ΣτΕ, διαμαρτυρόμενοι για το ασυμβίβαστο των παρεχομένων υπηρεσιών και των υψηλών τελών ελλιμενισμού.

Τον Ιούλιο του 2000 οι Αποφάσεις 2477 και 2478 του ΣτΕ ακύρωσαν το Τιμολόγιο που όριζε τις Τιμές Ελλιμενισμού των Μαρινών Αλίμου, Ζέας και Φλοίσβου του 1998, για τους παραπάνω λόγους.

Με βάση τις ως άνω Αποφάσεις τα ΕΤΑ θα έπρεπε να επιστρέψουν τα ποσά που αχρεωστήτως κατέβαλαν οι ελλιμενιζόμενοι για τα έτη 1998, 1999, και 2000 και να ορίσουν νέο Τιμολόγιο, το οποίο θα λάβαινε υπόψη του τις Αποφάσεις του ΣτΕ.

Τα ΕΤΑ, αδιαφόρησαν για την εφαρμογή των Αποφάσεων μέχρι το Φεβρουάριο του 2001, οπότε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Χριστοδουλάκης αποδέχτηκε την πρόταση των ΕΤΑ για Αύξηση των τελών ελλιμενισμού από 2 έως 13 φορές, γεγονός που οδήγησε τους πλοιοκτήτες εκ νέου στο ΣτΕ.

Η Απόφαση του 2001 του κ. Υπουργού Ανάπτυξης δεν τέθηκε ποτέ σε εφαρμογή, αλλά έμεινε στα συρτάρια των ΕΤΑ, για να λειτουργεί ως φόβητρο σε όποιον τολμούσε να ζητήσει πίσω τα ποσά που τα ΕΤΑ χρωστούν στους πλοιοκτήτες.

Παράλληλα στις παράνομες αυτές τακτικές των ΕΤΑ, το Σωματείο ΕΠΕΣΤ, σωματείο που λόγω αντιδημοκρατικών εκλογικών διαδικασιών χειραγωγείται από την γνωστή μειοψηφία του κλάδου, υπογράφει με τα ΕΤΑ “Μνημόνιο”, το οποίο απαλλάσσει τα ΕΤΑ από τις υποχρεώσεις τους προς τους πλοιοκτήτες και προς τον κλάδο γενικότερα. Η ΕΠΕΣΤ επιδίδεται σε βαρύτερο ατόπημα και αποδέχεται την κατάργηση της διαφοροποίησης του ειδικού Τιμολογίου που πληρώνουν τα Επαγγελματικά Τουριστικά σκάφη, αντικαθιστώντας το με την ταυτότητα μέλους της ΕΠΕΣΤ, πράγμα που ανοίγει τελικά το δρόμο για την πλήρη κατάργησή του, ή δίνει την δυνατότητα στην γνωστή μειοψηφία του κλάδου να ορίζουν αυτοί, ποιος θα πληρώνει τα Τέλη ελλιμενισμού με μειωμένο Τιμολόγιο και ποιος όχι. Στην διαμαρτυρία μας για άλλη μία αντισυνταγματική διάκριση, τα ΕΤΑ συνέχισαν να αδιαφορούν.

Σήμερα συγκεντρωθήκαμε εδώ στα γραφεία της διοίκησης της Μαρίνας Αλίμου για να δηλώσουμε για άλλη μια φορά τις θέσεις μας. Ζητάμε να εφαρμοστεί ο Νόμος και το δίκιο, όσον αφορά τα έτη 1998 μέχρι σήμερα και να επιστραφούν σε όλους μας τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά..
Ζητάμε να εκδοθεί Απόφαση Υπουργού με Τέλη ελλιμενισμού σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίζουν οι αποφάσεις του ΣΤΕ.
Ζητάμε να κατοχυρωθούν οι θέσεις μας και να μην κινδυνεύουμε να τεθούμε εκτός Μαρίνας από τους Αναδόχους, επειδή, δεν έχουμε που να πάμε.
Ζητάμε να γίνει αποδεκτό, ότι οι Μαρίνες δεν είναι αντικείμενα κερδοσκοπίας αλλά έργα υποδομής και σαν τέτοια στηρίζουν την εθνική οικονομία και την ανάπτυξη και δεν μπορούν τα ΕΤΑ να κερδοσκοπούν επί αυτών, εφαρμόζοντας μάλιστα αντισυνταγματική λογική διακρίσεων μεταξύ των επαγγελματιών.
Μέχρι να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματά μας, εμείς θα συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε τα νόμιμα.
Θα συμψηφίζουμε τις απαιτήσεις μας, και όταν εξαντλήσουμε τα χρωστούμενα θα καταβάλουμε στο Ταμείο παρακαταθηκών και δανείων τέλη ελλιμενισμού σύμφωνα με το Τιμολόγιο του 1992″.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024