Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

TUI Group: 4,1 εκατ. κρατήσεις ήδη για το 2022

Τατιάνα Ρόκου - 08 Δεκέμβριος 2021, 11:15

Η TUI καταγράφει επί του παρόντος 4,1 εκατ. κρατήσεις για το χειμώνα 2021-22 και το καλοκαίρι του 2022 (5,4 εκατ. τουρίστες ήταν στο σύνολο του 2021). Ήδη είναι σχεδόν όλο 'κλεισμένο' το χειμερινό τρίμηνο του 2022. Οι μέσες τιμές είναι περίπου 15% υψηλότερες σε σχέση με το έτος πριν από την κρίση. Για το καλοκαίρι του 2022, είναι ακόμη και 23% υψηλότερες.


Η TUI έκανε ένα ακόμη βήμα εξόδου από την κρίση με ένα σχεδόν ισορροπημένο δ’ οικονομικό τρίμηνο του 2021. Λόγω της επιτυχούς επανέναρξης της τουριστικής δραστηριότητας, η TUI είναι κοντά στο να ισοσκελίσει το υποκείμενο EBIT της στα -97 εκατ. ευρώ το δ’ τρίμηνο του 2021. Η TUI Hotels & Resorts, ένα σημαντικό τμήμα με υψηλά κέρδη για τον Όμιλο, καθώς και οι τουριστικοί πράκτορες της TUI στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη, ανέφεραν θετικά υποκείμενα τριμηνιαία αποτελέσματα για πρώτη φορά από την αρχή της πανδημίας. Οι ταμειακές ροές πριν από τις δραστηριότητες χρηματοδότησης ήταν επίσης θετικές για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.

Ο Fritz Joussen, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου TUI, δήλωσε: “Η επιχειρησιακή δραστηριότητα επέστρεψε. Δημιουργούμε σημαντικές ταμειακές εισροές και επιτυγχάνουμε θετικά αποτελέσματα ξανά σε πολλές αγορές και με τα ξενοδοχεία μας και τα εμπορικά σήματα των ξενοδοχείων TUI. Το πρόγραμμα του α’ οικονομικού τριμήνου του 2022 έχει ήδη πωληθεί σχεδόν πλήρως. Αυτό σημαίνει ότι επί του παρόντος επιτυγχάνουμε το 69% του προ κρίσης επιπέδου. Αναμένουμε το καλοκαίρι του 2022 να φτάσει σε ένα, σε μεγάλο βαθμό, ομαλοποιημένο επίπεδο κρατήσεων. Δομικά, έχουμε προετοιμαστεί. Ο μετασχηματισμός του Ομίλου και το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Αποτελεσματικότητας προχωρούν πολύ καλά. Το 2021 έχουμε ήδη πετύχει περίπου το 60% της ετήσιας εξοικονόμησης κόστους ύψους 400 εκατ. ευρώ που ανακοινώθηκε για το 2023. Επιπλέον, μειώσαμε το χρέος μας με επιτυχημένα μέτρα αναχρηματοδότησης, ενισχύσαμε τον ισολογισμό και έχουμε πολύ σταθερή ρευστότητα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους, όλους τους συναδέλφους για τη δέσμευσή τους και τους συνεργάτες μας στις αγορές και τους προορισμούς για την αφοσιωμένη υποστήριξή τους με την επιτυχημένη επανεκκίνηση του τουρισμού το 2021”.

Σε υψηλό επίπεδο οι κρατήσεις για το 2022 – αύξηση μέσων τιμών 15% (χειμώνα) και 23% (καλοκαίρι)
Περισσότερες από 1,4 εκατ. πρόσθετες κρατήσεις έχουν πραγματοποιηθεί από την τελευταία ενημέρωση κρατήσεων στις αρχές Οκτωβρίου 2021. Η TUI καταγράφει επί του παρόντος 4,1 εκατ. κρατήσεις για το χειμώνα 2021-22 και το καλοκαίρι 2022. Ο Όμιλος σχεδιάζει επί του παρόντος τη χωρητικότητα το χειμώνα 2021-22 στο 60-80% του προ του κορωνοϊού έτους 2019. Το 69% έχει ήδη επιτευχθεί το α’ οικονομικό τρίμηνο του 2022, με το 93% του προγράμματος του α’ τριμήνου του 2022 να έχει ήδη πωληθεί. Θα υπάρχει ευελιξία στην απόφαση εάν θα προσφερθεί χωρητικότητα (για το χειμερινό πρόγραμμα) στο χαμηλότερο άκρο του εύρους, ανάλογα με το λεγόμενο τέταρτο κύμα του COVID-19 και πιθανές αποφάσεις πολιτικής, όσον αφορά τη μετάλλαξη Omicron. Τα σχέδια χωρητικότητας επανεξετάζονται και προσαρμόζονται τακτικά. Για τον χειμώνα και το επόμενο έτος είναι σαφές ότι οι παραθεριστές επιλέγουν προσφορές υψηλότερης αξίας, περισσότερα πακέτα περιηγήσεων και είναι έτοιμοι για μεγαλύτερο προϋπολογισμό για τις διακοπές τους. Οι μέσες τιμές είναι περίπου 15% υψηλότερες σε σχέση με το έτος πριν από την κρίση. Για το καλοκαίρι του 2022, οι μέσες τιμές είναι ακόμη και 23% υψηλότερες.

Σε ολόκληρο το οικονομικό έτος 2021, 5,4 εκατ. τουρίστες ταξίδεψαν με την TUI. Το επίπεδο κρατήσεων για το οικονομικό έτος 2022 είναι ήδη ενθαρρυντικό, στα 4,1 εκατομμύρια κρατήσεις. Ο τουρισμός παραμένει μια ισχυρή αναπτυσσόμενη αγορά μακροπρόθεσμα και πωφελείται από τις γενικές κοινωνικές τάσεις, που θα συνεχίσουν να εντείνονται τα επόμενα χρόνια: Οι άνθρωποι ζουν περισσότερο, είναι πιο υγιείς και περισσότερο συνειδητοποιημένοι. Πολλοί έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν συνειδητή απόφαση να ταξιδέψουν. Οι εμπειρίες και οι συναντήσεις γίνονται πιο σημαντικές για πολλούς ανθρώπους από την περιουσία και τα υλικά αγαθά. Κάθε φορά που αίρονται οι περιορισμοί, η ζήτηση αυξάνεται αμέσως. Επί του παρόντος, ωστόσο, οι πελάτες κάνουν κράτηση αργότερα και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

“Τα πλεονεκτήματα του ολοκληρωμένου και διαφοροποιημένου επιχειρηματικού μας μοντέλου είναι ιδιαίτερα εμφανή τώρα που μπορούμε να αντιδράσουμε γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς”, λέει ο κ. Joussen. “Απαιτήθηκε μεγάλη ευελιξία όταν ξεκινήσαμε ξανά. Η TUI μπορεί να το κάνει όσο κανένας άλλος στον κλάδο μας, καθώς διαθέτουμε όλα τα στάδια της αλυσίδας αξίας ενός ταξιδιωτικού πράκτορα. Αυτό μας επιτρέπει να λαμβάνουμε γρήγορες και συντονισμένες αποφάσεις: όταν ανοίγουμε ξανά τα ξενοδοχεία μας σε μια περιοχή, ορίζουμε το πρόγραμμα πτήσεων, έχουμε το αεροσκάφος να πετάξει στον προορισμό και οι ομάδες στο έδαφος να φροντίζουν τους επισκέπτες μας. Όλα συνταιριάζουν στην TUI. Αυτό είναι σημαντικό για την εμπειρία διακοπών των επισκεπτών μας – και οικονομικά αποδοτικό για τον Όμιλο”.

Annual Report 2021





|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top