Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Β. Κικίλιας: Ο μέσος όρος παραμονής στα αθηναϊκά ξενοδοχεία έχει φτάσει στις 2,6 μέρες (από 1,2)

Τατιάνα Ρόκου - 11 Ιανουάριος 2022, 12:27

Το Υπουργείο Τουρισμού και η Ελληνική Κυβέρνηση στοχεύουν στο city break, κάνοντας καμπάνια αποκλειστικά γι’αυτό καθ’όλη τη διάρκεια του έτους και δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερους ταξιδιώτες να έρθουν εδώ και off season, όχι μόνο τους μήνες αιχμής, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού.


Σε συνέντευξή του στο Action 24 ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας ανέφερε ότι η Αθήνα και η Αττική έχουν τεράστιες δυνατότητες βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. “Η διασύνδεση με τον πολιτισμό με τα μουσεία μας, αλλά κυρίως οι επενδύσεις που γίνονται σε ξενοδοχειακές μονάδες, που από 3άστερες ή 4άστερες γίνονται 5άστερες, 6άστερες και 7άστερες, η επένδυση του Ελληνικού, η επένδυση στα Αστέρια Γλυφάδας, όλες οι επενδύσεις που γίνονται και οι αναβαθμίσεις των μονάδων μας, δείχνουν ότι το ενδιαφέρον είναι τεράστιο” σημείωσε.

“Οι μεγάλοι Tour Operators παγκοσμίως και στην Ευρώπη στοχεύουν στην Αθήνα και στην Αττική, επεσήμανε ο κ. Κικίλιας. “Ο μέσος όρος παραμονής σε ένα ξενοδοχείο της Αθήνας από 1,2 μέρες έχει φτάσει στις 2,6 μέρες και γι’αυτό και ο ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού και η Ελληνική Κυβέρνηση στοχεύουν στο city break, κάνοντας καμπάνια αποκλειστικά γι’αυτό καθ’όλη τη διάρκεια του έτους και δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερους ταξιδιώτες να έρθουν εδώ και off season, όχι μόνο τους μήνες αιχμής.

Να έρθουν να ψωνίσουν από τα εξαιρετικά εμπορικά καταστήματα, να γευτούν εξαιρετικές γεύσεις, τα μοναδικά σε όλο τον κόσμο κρασιά μας. Έχουμε και θρησκευτικό τουρισμό, περιπατητικό τουρισμό, έχουμε τη δυνατότητα αθλοπαιδιών, ψυχαγωγίας και έχουμε πολύ καλύτερες τιμές από άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες που είναι πανάκριβες”.

Σχετικά με τον χειμερινό τουρισμό και τον τουρισμό πόλεων ο υπουργός είπε ότι το υπουργείο στηρίζει τον χειμερινό τουρισμό και τα ταξίδια στην Ελλάδα και τον εσωτερικό τουρισμό. “‘Τρέχει’ μέχρι το Μάρτιο στο εξωτερικό καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό. Θα τρέξει καμπάνια και για τον εσωτερικό τουρισμό, αλλά και για το city break. Καταλαβαίνω ότι οι πόλεις μας έχουν χτυπηθεί ως προς τα ξενοδοχεία τους, τα μεγάλα αστικά κέντρα σε σχέση με τον προγραμματισμό και τις κρατήσεις.

Από κει και πέρα, για παράδειγμα η Norwegian Cruise Line αντί για μέσα Απριλίου ξεκινά φέτος την κρουαζιέρα στις 2 Μαρτίου και θέλει να φτάσει μέχρι το τέλος του έτους. Ενισχύονται προορισμοί, όπως η Βόρεια Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη, η επανενεργοποίηση του λιμανιού του Πειραιά και άρα η δυνατότητα που έχει όλη η Αττική και η Αθηναϊκή Ριβιέρα να δεχθεί πιο πολύ κόσμο, η δυνατότητα που έχουμε να διευρύνουμε τη χρονική περίοδο της κρουαζιέρας και σε μήνες πέρα του Ιουλίου και του Αυγούστου.

Δεν είναι μόνο αυτό. Ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως, η γερμανική Der Touristik προγραμματίζει από τώρα για τον Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2022, επεκτείνοντας de facto τις πτήσεις και τα ταξίδια στους ελληνικούς προορισμούς. Το ίδιο έκαναν και οι Άγγλοι και οι Γάλλοι και οι Τούρκοι. Είναι λοιπόν προφανές ότι οι προσδοκίες μας για το 2022 είναι μεγάλες. Βεβαίως θα θέλαμε να βοηθήσει και η πανδημία σε αυτό”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top