Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Πολιτισμός

Τα κινεζικά παιχνίδια μαγεύουν τους διεθνείς παίκτες με τα πολιτιστικά τους στοιχεία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 Ιανουάριος 2022, 10:50

Εκτός από το στοιχείο της κινεζικής όπερας, οι παίκτες του Genshin Impact μπορούν να ακούσουν τη μουσική υπόκρουση που παίζεται σε παραδοσιακά κινέζικα όργανα και να περιπλανηθούν σε σκηνές που είναι παρόμοιες με τα παγκοσμίου φήμης τουριστικά αξιοθέατα της Κίνας, με τα οποία η miHoYo συνήψε συμφωνίες συνεργασίας.


Ντυμένος σαν γυναίκα πολεμίστρια στην Όπερα του Πεκίνου, ένας νέος χαρακτήρας στο κινεζικό παιχνίδι Genshin Impact έχει ξεσηκώσει τη ζέση των παικτών παγκοσμίως.

Όπως αναφέρει το silkroadgreek.gr, το παιχνίδι ρόλων ανοιχτού κόσμου Genshin Impact, που κυκλοφόρησε στις 28 Σεπτεμβρίου 2020, κέρδισε πολλές διακρίσεις στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου του iPhone Game of the Year μεταξύ των νικητών του App Store της Apple για το καλύτερο παιχνίδι του 2020 και το βραβείο καλύτερου παιχνιδιού για κινητά στα The Games Βραβεία (TGA) 2021.

Στις 5 Ιανουαρίου, το Genshin Impact αναβάθμισε τη νέα του έκδοση με δύο νέους χαρακτήρες που προστέθηκαν στον εικονικό κόσμο με θέμα τη φαντασία, συμπεριλαμβανομένου του “Yun Jin”, που σχεδιάστηκε ως Κινέζος τραγουδιστής όπερας.



Η ομάδα παραγωγής του παιχνιδιού ανακοίνωσε ότι προσκάλεσε έναν επαγγελματία της Όπερας του Πεκίνου να τραγουδήσει μια άρια για τον χαρακτήρα. Το κλιπ της άριας έχει λάβει πάνω από 1,7 εκατ. προβολές μέσα σε πέντε ημέρες στο επίσημο κανάλι του παιχνιδιού στο YouTube.

Ένα άλλο βίντεο που κυκλοφόρησε πριν από ένα χρόνο, που δείχνει τον χαρακτήρα “Zhongli” με τον τρόπο της παραδοσιακής αφήγησης της Κίνας έχει συγκεντρώσει σχεδόν 25 εκατομμύρια προβολές.

Ο Liu Wei, πρόεδρος της εταιρείας προγραμματισμού, miHoYo, του παιχνιδιού με έδρα τη Σαγκάη, θεωρεί ότι η επιτυχία του Genshin Impact οφείλεται στην ενσωμάτωση της παραδοσιακής κινεζικής κουλτούρας και σε μια νέα προσέγγιση για την προβολή της κουλτούρας αυτής.

Εκτός από το στοιχείο της κινεζικής όπερας, οι παίκτες μπορούν επίσης να ακούσουν τη μουσική υπόκρουση από παραδοσιακά κινέζικα όργανα και να περιπλανηθούν σε σκηνές που είναι παρόμοιες με τα παγκοσμίου φήμης τουριστικά αξιοθέατα της Κίνας, με τα οποία η miHoYo συνήψε συμφωνίες συνεργασίας.

“Είναι δύσκολο να δημιουργούμε προϊόντα που απευθύνονται σε ανθρώπους από διαφορετικές περιοχές και πολιτισμούς, αλλά πιστεύουμε ότι το ποιοτικό περιεχόμενο έχει τη δύναμη να ξεπεράσει τα εμπόδια και τις διαφορές”, είπε ο Liu.

Τα παιχνίδια που αναπτύχθηκαν από την Κίνα σημείωσαν πωλήσεις άνω των 18 δισ. δολ. πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση περίπου 16,6% σε ετήσια βάση, με αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ιαπωνία και η Δημοκρατία της Κορέας να συνεισφέρουν πάνω από το 58% των πωλήσεων, ανέφερε μια έκθεση που κυκλοφόρησε από το GameLook, ένα ινστιτούτο βιομηχανικής έρευνας για παιχνίδια.

Η ενσωμάτωση της κινεζικής κουλτούρας στα παιχνίδια έχει γίνει τάση. Το “Rise of Kingdoms”, ένα άλλο κινεζικό παιχνίδι που παίζεται σε κινητό, προβάλει στοιχεία του αρχαίου κινεζικού στρατού και παρουσιάζει διάσημους χαρακτήρες όπως ο Cao Cao και ο Guan Yu στον κόσμο.

Το “Arena of Valor” παρουσιάζει αρκετούς χαρακτήρες προσαρμόζοντας κινεζικά πολιτιστικά στοιχεία με δραστηριότητες εκτός σύνδεσης για να επιτρέψει στους παίκτες να βιώσουν εμπειρίς με την κινεζική καλλιγραφία κατά τη διάρκεια του Ανοιξιάτικου Φεστιβάλ. Το παιχνίδι αυτό είναι ένα από τα προϊόντα που ο “γίγαντας” του Διαδικτύου και των τυχερών παιχνιδιών της Κίνας Tencent κυκλοφόρησε στο εξωτερικό εδώ και πολλά χρόνια.

Για να επεκτείνουν την αγορά στο εξωτερικό, οι προγραμματιστές παιχνιδιών θα πρέπει να κατανοήσουν με ακρίβεια τις τάσεις της διεθνούς αγοράς και τις προτιμήσεις του κοινού σε διαφορετικές χώρες και περιοχές όσον αφορά στη γλώσσα, το περιεχόμενο, τις μεθόδους πληρωμής και στον εντοπισμό των τρόπων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τον Zhong Kunjie, αναπλ. γενικό διευθυντή του παιχνιδιού.

“Τα παιχνίδια ενσωματώνουν πολιτισμούς. Περισσότεροι από 2 δισ. άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θεωρούν τα παιχνίδια ως κύρια μορφή ψυχαγωγίας. Τα παιχνίδια θα παγκοσμιοποιηθούν επίσης, όπου η τέχνη και ο πολιτισμός κάθε χώρας θα λάμψουν με νέα ζωτικότητα”, δήλωσε ο Ao Ran, γενικός γραμματέας της China Audio-Video & Digital Publishing Association.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top