Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςAmerican Express Travel: Οι άνθρωποι θα ταξιδέψουν συχνότερα και θα ξοδέψουν περισσότερα
Τάσεις

American Express Travel: Οι άνθρωποι θα ταξιδέψουν συχνότερα και θα ξοδέψουν περισσότερα

Οι ταξιδιωτικές δαπάνες ξεπερνούν τα επίπεδα προ πανδημίας: το 86% των ερωτηθέντων αναμένει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα σε ταξίδια το 2022, σε σύγκριση με ένα τυπικό έτος πριν από την πανδημία.

Η American Express Travel δημοσίευσε την πολυαναμενόμενή της έκθεση, “American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report”, στην οποία αποκαλύπτει τις πιο πρόσφατες τάσεις που διαμορφώνουν τον τουριστικο κλάδο, βάσει δεδομένων από διεθνείς έρευνες, δεδομένα κρατήσεων της ίδια της American Express Travel και πληροφορίες από εμπειρογνώμονες του κλάδου

Σκιαγραφώντας μια πιο “φωτεινή” εικόνα για το μέλλον των ταξιδιών, η American Express Travel αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιωτικές δαπάνες ξεπερνούν τα επίπεδα προ πανδημίας: το 86% των ερωτηθέντων αναμένει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα σε ταξίδια το 2022, σε σύγκριση με ένα τυπικό έτος πριν από την πανδημία.

Οι τουρίστες θέλουν να ταξιδεύουν πιο συχνά – στην πραγματικότητα, το 62% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει 2-4 ταξίδια το 2022 και το 76% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο με την οικογένεια το 2022 από ό,τι το 2021. Καθώς τα ταξίδια συνεχίζουν να ανακάμπτουν, η έκθεση εξετάζει τα κίνητρα και τις προθέσεις των ταξιδιωτών σε Αυστραλία, Καναδά, Μεξικό, Ιαπωνία, Ινδία, Ην. Βασίλειο και ΗΠΑ, καθώς και τις αναδυόμενες τάσεις που διαμορφώνουν τα ταξίδια. Τα κορυφαία θέματα που ανακαλύφθηκαν στην αναφορά περιλαμβάνουν:

Άνοδος του ανταποδοτικού τουρισμού

  • Το 78% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτεται
  • Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να ταξιδέψει σε προορισμούς όπου μπορούν να εντρυφήσουν στην τοπική κουλτούρα
  • Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει τα χρήματα που ξοδεύουν, ενώ ταξιδεύουν, να επιστρέψουν στην τοπική κοινωνία
  • Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να έχει αυθεντικές εμπειρίες όταν ταξιδεύει, όπου μπορούν να συναντηθούν και να μάθουν από τους ντόπιους
  • Το 80% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι το 2022 θέλουν να είναι πιο προσεκτικοί σχετικά με τους τύπους ταξιδιών που κάνουν και ποιοι διοργανώνουν τα ταξίδια τους.

Με τα μάτια στραμμένα σε ονειρεμένους προορισμούς

  • Το 49% των Millennials θέλουν να ταξιδέψουν μόνοι τους τώρα για να επισκεφθούν τον προορισμό των ονείρων τους
  • Το 55% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να κάνει κράτηση για διακοπές μια φορά στη ζωή του το 2022, ειδικά οι Millennials (67%) και οι GenZers (65%)
  • Το 72% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι η πανδημία τους έχει κάνει να εκτιμούν πιο πολύ τους λιγότερο γνωστούς εγχώριους ταξιδιωτικούς προορισμούς από ό,τι συνήθιζαν
  • Το 74% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι είναι πρόθυμοι να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι για το 2022 ακόμα κι αν χρειαστεί να το ακυρώσουν ή να το τροποποιήσουν αργότερα
  • Το 84% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τους αρέσει να επισκέπτονται προορισμούς που έχουν πρόσβαση σε περισσότερες από μία επιλογές (π.χ. παραλία, πόλη, βουνό, έρημος κ.λπ.)
  • Το 65% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να κάνει τις διακοπές των ονείρων του παρά να αγοράσει ένα νέο αυτοκίνητο

Το μεταβαλλόμενο τοπίο των οικογενειακών ταξιδιών

  • Το 76% των γονέων συμφωνεί ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο με την οικογένειά του το 2022 από ό,τι το 2021
  • Το 70% των γονέων συμφωνεί ότι το 2022, σχεδιάζουν να κάνουν το πρώτο τους διεθνές ταξίδι με τα παιδιά τους πριν από την πανδημία
  • Το 79% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ανυπομονεί να ταξιδέψει με την οικογένειά του το 2022
  • Το 58% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για οικογενειακά ταξίδια με πολλές γενιές μαζί, από ποτέ

Τι έπεται για τα βιωματικά ταξίδια

  • Το 70% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τους ενδιαφέρει η πολιτιστική “εμβάπτιση” και η περιήγηση σε ένα επερχόμενο ταξίδι
  • Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι διέκοψε τα ταξίδια για μεγάλες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις πέρυσι (π.χ. συναυλίες, αθλητικές, πολιτιστικές εκδηλώσεις), αλλά σχεδιάζει να επιστρέψει σε αυτού του είδους τις εκδηλώσεις φέτος.)
  • Το 52% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για κοινωνικές συγκεντρώσεις, όπως γάμους, γενέθλια, αποφοίτηση ή διακοπές
  • Το 38% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για πολιτιστικές εκδηλώσεις
  • Το 43% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για ψυχαγωγικές εκδηλώσεις
Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024