Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστικά γραφεία

Ένα μικρό τουριστικό γραφείο από τη Νάξο μπαίνει δυναμικά στον 'χάρτη' του διαδικτυακού ταξιδιού

Βίκυ Καραντζαβέλου - 24 Μάρτιος 2022, 16:07

Το ZasFerries.com είναι ένα νέο site για την αναζήτηση δρομολογίων πλοίων και την online αγορά εισιτηρίων, ενώ από το ZasTours.com μπορεί κανείς να κλείσει εκδρομές και δραστηριότητες σε δημοφιλείς προορισμούς, μέσα σε ένα φιλικό στο χρήστη και ασφαλές περιβάλλον.


Το 1981 ο Νικόλας Ρεφενές από το χωριό Αγερσανί της Νάξου ξεκίνησε να ενοικιάζει μοτοποδήλατα στην παραλία της Αγίας Άννας και σύντομα άνοιξε τουριστικό γραφείο εκεί. Τρία χρόνια αργότερα, το 1984 ίδρυσε το ZAS Travel, που σήμερα δραστηριοποιείται με γραφεία στην παραλία και το λιμάνι της Χώρας Νάξου. Το ανήσυχο πνεύμα του, που “διάβασε” –περισσότερα από 40 χρόνια πριν– τη σημασία του τουρισμού για την ανάπτυξη του νησιού, οδήγησε τον ίδιο και τον γιο του Βασίλη που έχει αναλάβει πλέον το “πηδάλιο”, στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που δεν περιμένει κανείς από ένα μικρό νησιωτικό γραφείο.

Σε μια προσπάθεια πρωτόγνωρη για τα δεδομένα ενός κυκλαδίτικου νησιού, εγκαινιάζει φέτος το καλοκαίρι δύο νέες ιστοσελίδες, δίνοντας το παρόν στο ψηφιακό μέλλον των ταξιδιών αναψυχής. Πρόκειται για το ZasFerries.com, ένα νέο site για την αναζήτηση δρομολογίων πλοίων και την online αγορά εισιτηρίων, και το ZasTours.com, από όπου μπορεί κανείς να κλείσει εκδρομές και δραστηριότητες σε δημοφιλείς προορισμούς, μέσα σε ένα φιλικό στο χρήστη και ασφαλές περιβάλλον.

“Όπως γνωρίζετε, στη διαδικτυακή αγορά των διακοπών κυριαρχούν παγκόσμιοι ‘παίκτες’ με τη σιγουριά της χρηματοδότησης από διεθνή κεφάλαια, γεγονός που κάνει την ιδέα μας λίγο ρομαντική!”, λένε οι δημιουργοί των ZasFerries.com και ZasTours.com. “Πιστεύουμε ωστόσο ότι θα κάνουμε τη διαφορά, επειδή είμαστε –εκτός από νέοι και ενθουσιώδεις νησιώτες– μια ομάδα πολύ έμπειρη στις απαιτήσεις ενός πραγματικού ταξιδιωτικού γραφείου. Έτσι, το δυνατό μας ‘χαρτί’ είναι η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και κυρίως η εξυπηρέτηση μετά την πώληση, είτε πρόκειται για αλλαγές στα εισιτήρια π.χ. λόγω καιρού, είτε για την υποστήριξη στα tours & activities”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top