Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΕπιτυχής η (διά ζώσης πλέον) 43η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Βελιγραδίου
Εκθέσεις

Επιτυχής η (διά ζώσης πλέον) 43η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Βελιγραδίου

Την Έκθεση Τουρισμού -καθώς και τις παράλληλες εκδηλώσεις/εκθέσεις- επισκέφθηκαν φέτος 32.115 άτομα και συμμετείχαν πάνω από 400 συμμετέχοντες, από 25 και πλέον χώρες.

Συνεχίζοντας εκεί που σταμάτησε η πολύ επιτυχημένη Διεθνής Έκθεση Τουρισμού 2020, που πραγματοποιήθηκε λίγο πριν την έναρξη της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, η φετινή 43η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού του Βελιγραδίου ήταν η πρώτη μεγάλη τουριστική εκδήλωση στην ευρύτερη περιοχή. Την έκθεση και τις παράλληλες εκδηλώσεις/εκθέσεις επισκέφθηκαν φέτος 32.115 επισκέπτες.

Ήδη από την πρώτη μέρα η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Βελιγραδίου παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον για τους επισκέπτες της ως συνολική εμπειρία, με το παραδοσιακό ενδιαφέρον για τα τουριστικά ταξίδια, τις προσφορές “last minute” και τις ρυθμίσεις που έκαναν τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι τουριστικοί πράκτορες ειδικά για τους επισκέπτες της έκθεσης. Την πρώτη μέρα 7.833 επισκέπτες αναζήτησαν πληροφορίες σχετικά με αποκλειστικές τιμές προσφοράς, πακέτα παροχών και όλες τις τρέχουσες εκδηλώσεις καθώς και για τους ταξιδιωτικούς κανονισμούς.

Κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ημερών της έκθεσης, που πλέον προορίζονται παραδοσιακά για την οικονομία, τις επιχειρηματικές επαφές και τα ΜΜΕ, στους χώρους της βρέθηκαν πολλοί καλεσμένοι από το εξωτερικό, αλλά και το εσωτερικό της χώρας, καθώς και μεγάλος αριθμός ξένων Μέσων.

Μεγάλο ενδιαφέρον υπήρξε για προσφορές εσωτερικού τουρισμού, για τουριστικές δυνατότητες και προορισμούς στη Σερβία, με τη χώρα να αποτελεί τη μεγαλύτερη έμπνευση της φετινής έκθεσης. Η υπουργός Εμπορίου, Τουρισμού και Τηλεπικοινωνιών στην κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Σερβίας, Tatjana Matic επεσήμανε ότι η Σερβία “παρά τις παγκόσμιες προκλήσεις, με τον κόσμος να μην είναι ούτε σταθερός ούτε ειρηνικός, εξακολουθεί να βρίσκεται σε ανοδική τροχιά όχι μόνο ανάκαμψης, αλλά και περαιτέρω ανάπτυξης”.

Το σύνθημα της φετινής Έκθεσης Τουρισμού “Ανάμεσα σε Βουνά και Θάλασσες” ακολούθησε ιδανικά την τάση των οπαδών των ταξιδιών, εκτός από τους παραδοσιακά δημοφιλείς θαλάσσιους προορισμούς, ο τουρισμός τα τελευταία δύο χρόνια δείχνει την επιθυμία των ανθρώπων να απολαύσουν τον τουρισμό στο βουνό, τη φύση, τον καθαρό αέρα και πολλές πολιτιστικές, γαστρονομικές και δραστήριες εκδρομές. Με αποκλειστικές, οικονομικές τιμές, προσφορές της τελευταίας στιγμής και πακέτα με πολλά προνόμια, προωθήθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης διάφορες δυνατότητες επιλογής: οικογενειακά ταξίδια, μακρινοί εξωτικοί προορισμοί, ταξίδια για νέους, διακοπές στην πόλη, σπα, Σαββατοκύριακα στα βουνά, οικοτουρισμός, συνεδριακές εκδηλώσεις…

Στην Έκθεση Τουρισμού συμμετείχαν περισσότεροι από 400 συμμετέχοντες από περισσότερες από 25 χώρες: Ελλάδα, Τουρκία, Μαυροβούνιο, Τυνησία, Αίγυπτος, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Σλοβακία και μεμονωμένοι εκθέτες από την Αλβανία, την Κροατία και τη Σλοβενία. Για πρώτη φορά φέτος στους επισκέπτες παρουσιάστηκαν αποκλειστικά τέσσερις νέοι, και παγκοσμίως διάσημοι, κορυφαίοι προορισμοί: η Μαλαισία, οι Μαλδίβες, η Λαϊκή Δημοκρατία του Sao Tome & Principe (δύο νησιά στον Κόλπο της Γουινέας στην κεντρική Αφρική), καθώς και η Αγκόλα.

Περίπου 50 μεγάλοι buyers και εκπρόσωποι των Μέσων Ενημέρωσης από το εξωτερικό, βρέθηκαν στην έκθεση. Οι buyers προήλθαν από την Τουρκία, την Ουγγαρία, την Ελβετία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Βόρεια Μακεδονία, την Κροατία, τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, τη Σλοβενία, την Ιταλία, την Ελλάδα, το Μαυροβούνιο, την Αλβανία και άλλες χώρες. Ακόμη, περισσότεροι από 40 εγχώριοι τουριστικοί πράκτορες συμμετείχαν στην έκθεση.

Ο Τουριστικός Οργανισμός της Σερβίας παρουσίασε το νέο μήνυμα της χώρας ως τουριστικού προορισμού “Σερβία. Εμπειρία!” (“Serbia. Experience!”) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εθνική πλατφόρμα “Serbia creates” (“Η Σερβία δημιουργεί”) και οι τέσσερις ημέρες της έκθεσης ήταν οι πρώτες του λανσαρίσματος του νέου τουριστικού brand.

Στο περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού Βελιγραδίου παρουσιάστηκε η νέα διαφημιστική καμπάνια για το 2022 καθώς και η πρεμιέρα της νέας σειράς τουριστικών ταινιών για το Βελιγράδι, που αναδεικνύουν με μοναδικό τρόπο τα σημαντικότερα τουριστικά αξιοθέατα της πόλης, τον πολιτισμό, την ιστορία και τον τρόπο ζωής.

Και φέτος, στην Έκθεση Τουρισμού η Έκθεση Βελιγραδίου, σε συνεργασία με το Εμπορικό Επιμελητήριο της Σερβίας και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Επιχειρηματικότητας, υλοποίησε το επιχειρηματικό πρόγραμμα B2B και στην εξαιρετικά δραστήρια πλατφόρμα B2B καταγράφηκαν περίπου 4.500 προβολές και πάνω από 370 προγραμματισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Ένας μεγάλος αριθμός συναντήσεων πραγματοποιήθηκε και στα περίπτερα των εκθετών.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024