'Τα πρώτα στοιχεία από τις κύριες αγορές από τις οποίες προσελκύουμε ταξιδιώτες και τουρίστες, μιλούν για αύξηση ακόμη και 30% με 40% σε κάποιους προορισμούς, είπε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, έδωσε ξεχωριστή σημασία στις στοχευμένες πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί για την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού. Έφερε, δε, το παράδειγμα των εγκαινίων του νέου αθλητικού ξενοδοχείου μεγάλου επενδυτικού ομίλου, στη Λήμνο. Πρόκειται, όπως είπε, για τη δεύτερη σχετική επένδυση στη χώρα μας, μετά το αντίστοιχο ξενοδοχείο που εγκαινιάστηκε, το φθινόπωρο, στα Σύβοτα. “Θα είναι ένα ξενοδοχείο, το οποίο τους καλοκαιρινούς μήνες θα δουλεύει για τουρίστες και ταξιδιώτες. Και όλη την υπόλοιπη χρονιά για την προετοιμασία ομάδων και αθλητών, σε ολυμπιακό επίπεδο”, ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: “Η κρίση ήταν μία ευκαιρία για εμάς. Ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία -ειδικά στα πρώτα στάδια- είχε ως αποτέλεσμα το rebranding της χώρας μας ως έναν απολύτως ασφαλή προορισμό. Έτσι, αυτήν τη στιγμή, δεν μιλάμε μόνο για τους ‘μπρανταρισμένους’ προορισμούς, για εκείνους δηλαδή που ξέρει όλος ο κόσμος. Μέλημά μας είναι να ‘φωτίζουμε’ συνεχώς και άλλους. Και αυτό ακριβώς κάνουμε”.
Εξίσου ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία και από τις υπόλοιπες αγορές, σημείωσε ο κ. Κικίλιας, από προορισμούς όπως η Γαλλία, η Βρετανία και το Ισραήλ. “Δεν προτρέχουμε να ανακοινώσουμε μεγέθη και αριθμούς. Τα πρώτα στοιχεία ωστόσο από τις κύριες αγορές από τις οποίες προσελκύουμε ταξιδιώτες και τουρίστες, μιλούν για αύξηση ακόμη και 30% με 40% σε κάποιους προορισμούς”, τόνισε.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.