Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουρισμός πολυτελείας

GlobalData: Οι high-end ταξιδιώτες αναζητούν 'βιώσιμη' και διακριτική πολυτέλεια

Κωνσταντίνα Τζιούπη - 31 Μάιος 2022, 12:53

Εισροή νέων καταναλωτικών ταξιδιωτικών τάσεων στην αγορά του τουρισμού πολυτελείας, ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19, όπως 'έκρηξη' στις ιδιωτικές αεροπορικές υπηρεσίες στο high-end κομμάτι της αγοράς, εξ αποστάσεως εργασία από μέρη του εξωτερικού και ζήτηση για ιδιωτικές αγορές μεγάλων βιλών ή μπουτίκ ξενοδοχείων.


Παρά τη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια, υπάρχει ένα αυξανόμενο πληθυσμιακό ποσοστό κοινωνικά συνειδητοποιημένων καταναλωτών υψηλής οικονομικής στάθμης, που απορρίπτουν τις εμφανείς επιδείξεις πλούτου υπέρ μιας πιο διακριτικής και υπεύθυνης κατανάλωσης. Η προσέγγισή τους στην πολυτέλεια καθοδηγείται από τη ζωή βάσει ηθικών αξιών, τη δεξιοτεχνία, την αυθεντικότητα και τη βιωσιμότητα.

Υπήρξε μια εισροή νέων καταναλωτικών ταξιδιωτικών τάσεων στην αγορά του τουρισμού πολυτελείας, ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19. Αυτό περιλαμβάνει μια “έκρηξη” στις ιδιωτικές αεροπορικές υπηρεσίες στο high-end κομμάτι της αγοράς, την εξ αποστάσεως εργασία από μέρη του εξωτερικού και τη ζήτηση για ιδιωτικές αγορές μεγάλων βιλών ή μπουτίκ ξενοδοχείων, όπως διαπιστώνει η GlobalData.



Η τελευταία αναφορά της κορυφαίας εταιρείας ανάλυσης δεδομένων “Luxury Travel Market Trend and Analysis of Traveller Types, Key Destinations, Challenges and Opportunities, 2022 Update” αποκαλύπτει ότι καθώς οι ταξιδιώτες πολυτελείας συνεχίζουν να ταξιδεύουν τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό μετά την πανδημία του COVID-19, μπορεί να αρχίσουν να αναζητούν εμπειρίες που είναι πιο ουσιασιατικές και πιο εξαιρετικές από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.

Η Hannah Free, Travel and Tourism Analyst της GlobalData, σχολιάζει: “Με τους ταξιδιώτες αποφασισμένους να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο, το 2022 θα μπορούσε να σημειωθεί αύξηση των προϋπολογισμών διακοπών για ταξιδιώτες πολυτελείας, με αύξηση της ζήτησης για περιπέτειες που γίνονται ‘μία φορά στη ζωή’. Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση της GlobalData*, όταν οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν εάν οι προϋπολογισμοί των διακοπών τους είχαν αλλάξει λόγω του COVID-19, το 16% ανέφερε ότι οι προϋπολογισμοί τους ήταν ‘πολύ υψηλότεροι προ COVID-19’, ενώ το 12% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι προϋπολογισμοί ήταν “ελαφρώς υψηλότεροι από ό,τι πριν τον COVID-19”.

Παρά τη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια, υπάρχει ένα αυξανόμενο πληθυσμιακό ποσοστό κοινωνικά συνειδητοποιημένων καταναλωτών υψηλής οικονομικής στάθμης, που απορρίπτουν τις εμφανείς επιδείξεις πλούτου υπέρ μιας πιο διακριτικής και υπεύθυνης κατανάλωσης. Η προσέγγισή τους στην πολυτέλεια καθοδηγείται από τη ζωή βάσει ηθικών αξιών, τη δεξιοτεχνία, την αυθεντικότητα και τη βιωσιμότητα. Η εμπειρία είναι η νέα λέξη-κλειδί για αυτούς τους παραθεριστές, που αναζητούν να νιώσουν ολοκληρωμένοι μέσω πιο “πράσινων” ταξιδιών και οικολογικών διακοπών, ενώ θέλουν να “κάνουν καλό” για τους ανθρώπους και τον πλανήτη. Εάν οι μάρκες πολυτελών ταξιδιών αγνοήσουν αυτήν την τάση, αυτό θα μπορούσε να τις θέσει σε τεράστιο κίνδυνο πλήρους αποσύνδεσης με ένα κοινό που αναζητά βιώσιμες επιλογές.

Και η Free καταλήγει: “Ενώ ο COVID-19 έχει αλλάξει πολλές πτυχές των ταξιδιών πολυτελείας, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετά καθοριστικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν τον κλάδο από τον τουρισμό μαζικής αγοράς. Αυτό περιλαμβάνει την εστίαση στην προσωπική εξυπηρέτηση, την αποκλειστικότητα, τις μοναδικές εμπειρίες, τη διαισθητική εξυπηρέτηση (με τις επιθυμίες του πελάτη να ικανοποιούνται πριν αυτός τις ζητήσει) και το διαρκώς σημαντικό στοιχείο της ‘ανθρώπινης επαφής’”.



*Δημοσκόπηση της GlobalData που ολοκληρώθηκε στις 17 Ιανουαρίου 2022 (428 απαντήσεις).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top