Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουρισμός και οικονομία

Ά. Γκερέκου για νέο ΕΣΠΑ: 'Σημαντική ευκαιρία για τη μετάβαση του ελληνικού τουρισμού'

Τατιάνα Ρόκου - 17 Ιούνιος 2022, 15:11

H πρόεδρος του ΕΟΤ, στο Αναπτυξιακό Συνέδριο για το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027, αναφέρθηκε στην ψηφιακή αναβάθμιση του ΕΟΤ, που φιλοδοξεί να χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα εργαλεία για τη δημιουργία και ενός ψηφιακού χάρτη προβολής και υποστήριξης όλων επενδύσεων στον τουριστικό κλάδο.


Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο ελληνικός τουρισμός στη μετά την πανδημία εποχή, αλλά και τις σημαντικές δυνατότητες που προσφέρει το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για τη μετάβαση του τουριστικού κλάδου στην αειφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη, παρουσίασε η πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου, στο Αναπτυξιακό Συνέδριο για το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027, που πραγματοποιείται χθες 16 και σήμερα 17 Ιουνίου στην Καλαμάτα.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ σημείωσε πως το νέο ΕΣΠΑ, μαζί με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, ενισχύει τη βιώσιμη και αειφόρα εθνική ανάπτυξη με ηθικό πρόσημο. Όπως επισήμανε “ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία, η πράσινη και η γαλάζια ανάπτυξη, η ισόρροπη γεωγραφικά ανάπτυξη που λαμβάνει υπ’όψη της τη φέρουσα ικανότητα κάθε τόπου, η κοινωνική σύγκληση, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση του τουρισμού, η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, η συμπερίληψη χωρίς αποκλεισμούς και η δίκαιη μετάβαση είναι αδιαπραγμάτευτοι όροι και οι θεμελιώδεις αρχές που διέπουν και το παρόν πρόγραμμα. Αυτές οι αρχές πρέπει να γίνουν η ράγα που θα κινηθεί στο εξής ο ελληνικός τουρισμός”.

Το Ευ στο τουριστικό επιχειρείν
Η κα Γκερέκου τόνισε, επίσης, πως ο ελληνικός τουρισμός ανακάμπτει, δείχνοντας πόσο ανθεκτικός παραμένει και εξέφρασε τη βεβαιότητά της ότι η Ελλάδα θα εδραιώσει μια καινούργια περίοδο για τον τουρισμό της, με βασικό χαρακτηριστικό όχι μόνο την ποσότητα, αλλά κυρίως την ποιότητα.

“Ο νέος ταξιδιώτης μετά την πανδημία επαναπροσδιορίζεται και αναζητά πλέον σε έναν τόπο την ολιστική προσέγγιση μιας βιωματικής εμπειρίας και του ‘ευ ζην’, να γίνει για κάποιο διάστημα ‘ντόπιος’. Επιθυμεί να επισκεφθεί προορισμούς με αειφόρο πρόσημο, με πράσινη ανάπτυξη και με σεβασμό στις κοινωνικές συγκλίσεις και στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες. Είναι, λοιπόν, αναγκαίο, και ο ΕΟΤ το κάνει ήδη με ειδικές καμπάνιες για τον χειμερινό τουρισμό και τον τουρισμό πόλεων, να προβάλουμε τους λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς και ταυτόχρονα οι νέες επενδύσεις τον τομέα του τουρισμού να έχουν αυτόν τον ορίζοντα”, παρατήρησε.

Κλείνοντας, αναφέρθηκε στην ψηφιακή αναβάθμιση του ΕΟΤ, που φιλοδοξεί να χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα εργαλεία για τη δημιουργία και ενός ψηφιακού χάρτη προβολής και υποστήριξης όλων επενδύσεων στον τουριστικό κλάδο και υπογράμμισε: “Το νέο ΕΣΠΑ έρχεται αρωγός για να υποστηρίξει και να δώσει έμφαση στις βιώσιμες επενδύσεις. Στο πλαίσιο αυτό, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα πρέπει να προβάλουν τις δυνατότητες που παρέχει προς αυτή τη νέα μετάβαση γιατί μόνο με συλλογική προσπάθεια και αλλαγή νοοτροπίας θα μπορέσουμε να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η συνεργασία, ο συντονισμός και η συνέπεια είναι αυτά που θα καθορίσουν και το τελικό αποτέλεσμα”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top