Μέσω των εργαλείων που προσφέρει η Hotel Feedback, οι ξενοδόχοι επικοινωνούν με τους πελάτες τους προωθώντας τις υπηρεσίες τους (μενού εστιατορίων, θεραπείες spa, δραστηριότητες, υπηρεσίες μετακίνησης, εκδηλώσεις κ.λπ.) σε όλους τους πελάτες που θα συνδεθούν στο Wi-Fi ή θα σκανάρουν ένα κωδικό QR-code.
H νέα συνεργασία της RevitUp με την Hotel Feedback φέρει μία ολιστική προσέγγιση για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων, τόσο σε προωθητικές ενέργειες εσωτερικού μάρκετινγκ, όσο και στην βελτίωση των υπηρεσιών τους μέσα από εσωτερικά ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Μέσω των εργαλείων που προσφέρει η Hotel Feedback, οι ξενοδόχοι επικοινωνούν με τους πελάτες τους με τον πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο προωθώντας τις υπηρεσίες τους (μενού εστιατορίων, θεραπείες spa, δραστηριότητες, υπηρεσίες μετακίνησης, εκδηλώσεις κ.λπ.) σε όλους τους πελάτες που θα συνδεθούν στο Wi-Fi ή θα σκανάρουν ένα κωδικό QR-code. Δημιουργούν έτσι, ένα νέο κανάλι πώλησης μέσα στο ξενοδοχείο.
Παράλληλα, μέσα από διαδραστικά ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια εσωτερικής χρήσης, συλλέγουν χρήσιμες πληροφορίες για το επίπεδο των υπηρεσιών τους κατευθείαν από τους δικούς τους πελάτες τους. Με αυτόν τον τρόπο, αποκτούν σημαντικά στατιστικά δεδομένα, στα οποία μπορούν να βασιστούν και να τα χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.