Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

SK Hospitality: Οι πληρότητες των ξενοδοχείων τύπου Resort είναι και πάνω από τα επίπεδα του 2019

Τατιάνα Ρόκου - 30 Ιούνιος 2022, 10:28

Η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της και ανοίγει νέο γραφείο στην Αγγλία, με έδρα το West Sussex.


Θετικά συνεχίζουν να είναι τα μηνύματα για το καλοκαίρι του 2022, όπως σχετικά αναφέρει η Celine Spataro, Managing Director της SK Hospitality, εταιρείας πωλήσεων και μάρκετινγκ με έδρα τη Θεσσαλονίκη και μέλος του ΣΕΤΕ.

“Οι πληρότητες των ξενοδοχείων τύπου Resort βρίσκονται στα ίδια και σε πολλές περιπτώσεις πάνω από τα επίπεδα του 2019, χάρις στην αυξημένη ζήτηση από Αγγλία, Γαλλία και Βέλγιο-Λουξεμβούργο, ενώ σταθερά αυξητική παραμένει και η ζήτηση από τη Γερμανία”, αναφέρει.

Η αγγλική αγορά είναι η πιο δυναμική αυτή τη στιγμή, με πολύ αυξημένο πρόγραμμα πτήσεων για το 2022* (2019 vs. 2022):

  • HER + 19%
  • JMK + 40%
  • SKG + 35%
  • ELF +36%

*Data SETE April 2022

Για το λόγο αυτό η SK Hospitality αποφάσισε να ενισχύσει την παρουσία της στη συγκεκριμένη αγορά και να ανοίξει το νέο γραφείο της στην Αγγλία, με έδρα το West Sussex. “Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας νέες προοπτικές για ανάπτυξη των ξενοδοχειακών τους επιχειρήσεων αναφορικά με το Tour Operating, τους σπεσιαλίστες Travel Agents, τους γάμους και τα αθλητικά groups”, δηλώνει η κα Spataro.

Παράλληλα, η SK Hospitality συνεχίζει να επενδύει σε εργαλεία revenue & business intelligence, για να παρακολουθεί όλα τα νέα booking trends της αγοράς. “Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές που επέφερε στην τουριστική αγορά ο Κορονοϊός καθώς και τις νέες τάσεις κρατήσεων της μετά-covid περιόδου, μια επιτυχημένη ξενοδοχειακή επιχείρηση πρέπει να βρει την σωστή ισορροπία ανάμεσα στα online και offline συμβόλαιά της”, αναφέρει η κα Spataro.



Η SK Hospitality παρέχει υπηρεσίες πωλήσεων και μάρκετινγκ σε επιλεγμένα ξενοδοχεία τύπου Resort. Από το 2017 η SK Hospitality συνεργάζεται με μεγάλα resort ξενοδοχεία της Χαλκιδικής, της Κέρκυρας και της Κρήτης, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση της θέσης τους στις αγορές, στην είσοδό τους σε νέες αγορές, στην αύξηση της πληρότητας κατά την χαμηλή περίοδο και στην αναθεώρηση της τιμολογιακής πολιτικής, με στόχο την αύξηση του ADR (Average Daily Rate) και του τζίρου.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top