Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Πολιτισμός

'Αγαμέμνων' του Αισχύλου στην Επίδαυρο, σε σκηνοθεσία Ulrich Rasse, 22-23 Ιουλίου

Τζωρτζίνα Καλέργη - 04 Ιούλιος 2022, 12:49

Ο Γερμανός σκηνοθέτης, πριν παρουσιάσει την παράσταση στον ιερό αυτό χώρο της Επιδαύρου εκμυστηρεύτηκε ότι μελέτησε τους ελαιώνες της, το φως του ήλιου, την οπτική των θεατών από τις κερκίδες και γενικότερα όλες τις πτυχές, ώστε να σεβαστεί απολύτως την ενέργεια του αρχαίου θεάτρου και την έκσταση που θα δημιουργηθεί μεταξύ ηθοποιών και θεατών.


Ενδιαφέρουσα ήταν η συνέντευξη Τύπου του καταξιωμένου Γερμανού σκηνοθέτη Ulrich Rasse στο Ινστιτούτο Γκαίτε στις 20 Ιουνίου, που αφορούσε στη δεύτερη παγκόσμια πρεμιέρα του “Αγαμέμνονα” του Αισχύλου. Θα παρουσιαστεί στο κοινό της Επιδαύρου (Έλληνες και τουρίστες - λάτρεις της αρχαίας τραγωδίας) στις 22 και 23 Ιουλίου και είναι το πρώτο έργο της μοναδικής σωζόμενης αρχαίας τριλογίας “Ορέστεια” (458 π.Χ.).

Γεννημένος το 1969 στο Μπόχουμ της Γερμανίας και με σπουδές στην ιστορία της τέχνης και στη συγκριτική λογοτεχνία, ο Ulrich Rasse είναι από τους πιο πρωτοπόρους σκηνοθέτες της γενιάς του. Το θέατρό του χαρακτηρίζεται ως μηχανικό θέατρο με μια αέναη κίνηση των ηθοποιών, καθώς μετατρέπονται και σε χορευτές. Ο Rasse επανέρχεται συχνά στο αρχαίο δράμα, καθώς είναι γνωστή η μεγάλη αγάπη του για τον Χορό.

“Ο Αγαμέμνονας δεν είναι νικητής, αλλά ένας καταρρακωμένος ήρωας. Οι γυναίκες προβάλλουν τη δική τους αντίληψη για τον πόλεμο. Καθιστούν σαφές στους άνδρες ότι ο δρόμος που βαδίζουν δεν είναι σωστός. Η Κλυταιμνήστρα είναι καλή ή κακή; Αξίζει τον κόπο η θυσία της Ιφιγένειας;” Όλες αυτές οι σκέψεις θα απαντηθούν μέσα από την ατέρμονη ανησυχία του χορού, καθώς οι συνέπειες του πολέμου είναι στο επίκεντρο.

Ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε για την Επίδαυρο ειδικά, για το συγκεκριμένο έργο, να συνεργαστεί με ηθοποιούς που είχε ξαναδουλέψει και υπήρχε η κατάλληλη ώσμωση ώστε να απελευθερωθεί μια υπαρξιακή ερμηνεία υπό τον πρωταγωνιστικό ρόλο της μουσικής. Πριν παρουσιάσει την παράσταση στον ιερό αυτό χώρο της Επιδαύρου εκμυστηρεύτηκε ότι μελέτησε τους ελαιώνες της, το φως του ήλιου, την οπτική των θεατών από τις κερκίδες και γενικότερα όλες τις πτυχές, ώστε να σεβαστεί απολύτως την ενέργεια του Αρχαίου Θεάτρου και την έκσταση που θα δημιουργηθεί μεταξύ ηθοποιών και θεατών.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top