Με επιστολή του προς τον υπουργό ανάπτυξης κ. Άκη Τσοχατζόπουλο, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών,
τουριστικής αστυνομίας Χαλκιδικής προκειμένου να εξετασθούν τα παράπονα και οι και καταγγελίες καταναλωτών για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στους καταναλωτές στην Ελλάδα και κυρίως στο νομό Χαλκιδικής.
Στην επιστολή επισημαίνονται, μεταξύ άλλων, η μη ενδεδειγμένη καθαριότητα καταλυμάτων και χώρων εστίασης, η αποφυγή εκ μέρους των καταστηματαρχών παροχής αποδείξεων, οι υπερβολικές αυξήσεις στις τιμές διαφόρων προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με αυτές που ίσχυαν πέρσι και η λειτουργία παράνομων επιχειρήσεων. Όπως σημειώνει το ΚΕΠΚΑ, η τουριστική αστυνομία Χαλκιδικής επανδρώνεται μόνο από δύο αστυνομικούς και τρεις δόκιμους αποσπασμένους για τους 3 θερινούς μήνες με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η αστυνόμευση των εκατοντάδων χιλιομέτρων ακτών του νομού. Πάντως, τα ίδια συμπτώματα έχουν επισημανθεί και σε άλλες τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, και ιδίως σε μικρά νησιά.