Τα παράπονα που κατέγραψε φέτος η Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών του ΙΝΚΑ, μέχρι και τέλος Αυγούστου ανήλθαν σε 6.403, εκ των οποίων το 23% προέρχονται από ξένους τουρίστες ενώ, το υπόλοιπο […]
Τα παράπονα που κατέγραψε φέτος η Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών του
Το μεγαλύτερο μέρος των καταγγελιών περίπου 16,52% αφορούσαν τις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών και ένα 15,24% παραπονέθηκε για την ακρίβεια στα κέντρα, εστιατόρια και τις ταβέρνες. Ποσοστό 13,01% των καταγγελιών, αφορούσε την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, ενώ ένα 7,04% παραπονέθηκε για τις θαλάσσιες μεταφορές.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΝΚΑ, την Ελλάδα και τον τουρισμό της, εξέθεσαν φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, οι ευκαιριακές επιχειρήσεις, ενώ το γεγονός ότι το ενιαίο ευρωπαϊκό νόμισμα έδινε τη δυνατότητα συγκρίσεων, κυρίως στους ξένους, δυσχέρανε επιπλέον την κατάσταση. Μικρότερο μέρος των καταγγελιών, (0,3%), αφορούσε σε παραβιάσεις κοινοτικών οδηγιών και σε κλοπές-παρενοχλήσεις.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.