Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η Ελλάδα στοχεύει την αγορά των ταξιδιών πολυτελείας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 Οκτώβριος 2002, 00:00

Οι στόχοι και η πολιτική της παρουσίας της Ελλάδας στην πρώτη Διεθνή Έκθεση για τα Ταξίδια Πολυτελείας ILTM<.> (International Luxury Travel Μarket), που<...>

διοργανώνεται 10-12 Δεκεμβρίου στις Κάννες, ήταν το θέμα της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε σήμερα με την συμμετοχή του προέδρου του ΕΟΤ Γιάννη Πατέλλη, των Ελλήνων εκθετών και buyers από την εταιρία Travel Media Applications, αποκλειστικό αντιπρόσωπο της έκθεσης για Ελλάδα και Κύπρο, στο εστιατόριο “Αρχαίων Γεύσεις”.

Η ελληνική ανταπόκριση στην έκθεση είναι εντυπωσιακή, αφού, παρά το γεγονός ότι αυτή διοργανώνεται για πρώτη  φορά, μέχρι σήμερα έχουν δηλώσει συμμετοχή 17 εταιρίες.

Tο ελληνικό περίπτερο καταλαμβάνει χώρο 160 τ.μ., ξεπερνώντας την αντίστοιχη συμμετοχή άλλων μεσογειακών χωρών όπως η Ιταλία ( 90 τ.μ.) και η Τουρκία (110 τ.μ.).

Σε ενιαίο περίπτερο 90τ.μ συμμετέχουν ο ΕΟΤ με 27τ.μ. και οι εταιρίες Helios Hotels & Resorts, Aldemar Hotels, Elounda S.A., Mamidakis Hotels, Minos Imperial Beach Hotel, Poseidon Resort, με δικά τους stands από 9-14τ.μ. η κάθε μία, ενώ οι εταιρίες Grecotel (18τ.μ.), Hellenic Tours-Astir Hotels, Costacruising, St. George Lycabettus, Athinais, Luxury Tours-Blue Line Υachting έχουν τα stands τους ακριβώς απέναντι από τον ΕΟΤ.

Παράλληλα, η ελληνική συμμετοχή θα απαρτίζεται και από διοργανωτές ταξιδιών πολυτελείας στο εξωτερικό οι οποίοι έχουν προσκληθεί ως VIP buyers. Συγκεκριμένα, θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από τα γραφεία, Carlson Wagonlit Travel, ΤQ3-Tui Hellas, Horizon Travel, Hydra Travel, Signature Travel, Zita Congress & Tours, Aktina Worldwide Travel Bureau.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τα χρήματα που ξοδεύονται για τα ταξίδια πολυτελείας αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών εσόδων της τουριστικής βιομηχανίας και προέρχονται μόλις από το 3% των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γ. Πατέλλης τόνισε ότι η συμμετοχή της χώρας μας στην έκθεση εξυπηρετεί τόσο τον στόχο του ανοίγματος των νέων αγορών όσο και της ανάγκης να επικοινωνήσουμε ότι, πέρα από τα ευρύτερα γνωστά προϊόντα που αφορούν στο τουριστικό μοντέλο “3 s”, sea, sun, sand, έχουμε την δυνατότητα να καλύψουμε ζήτηση για πολυτελή ή άλλης μορφής ποιοτικά προϊόντα.
Για την ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας δεν αρκούν ο ήλιος και η θάλασσα. Πρέπει να υπάρξει συνδυασμός με άλλα προϊόντα όπως οι κατάλληλες υποδομές και υπηρεσίες μουσεία, κ.λπ. Ο πρόεδρος του ΕΟΤ υπογράμμισε ότι η Ελλάδα διαθέτει ξενοδοχεία πολυτελείας, τα οποία όχι μόνο μπορούν να συναγωνιστούν με αντίστοιχα του εξωτερικού, αλλά, πολλές φορές υπερτερούν σε επίπεδο υποδομών και ποιότητα υπηρεσιών.  Παράλληλα, ο κ. Πατέλλης επεσήμανε ότι με τις πρόσφατες επενδύσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείων σε όλη την Ελλάδα και -κυρίως- στην Αθήνα αναβαθμίζεται ένα μεγάλο μέρος της ξενοδοχειακής υποδομής της χώρας.

Ο κ. Πατέλλης σημείωσε, ακόμα, ότι φέτος  σε συνεννόηση με τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης ετέθη ως στόχος η προσέλκυση τουρισμού υψηλού επιπέδου κατά τη χειμερινή περίοδο και σε αυτό το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί σχετική διαφημιστική καμπάνια για τη γερμανική αγορά.

“Πιστεύουμε στο μέλλον του τουρισμού πολυτελείας για την Ελλάδα, εξάλλου διασημότητες από όλο τον κόσμο πάντα ερχόντουσαν στην χώρα μας και όσοι την γνώρισαν, έγιναν φίλοι της” κατέληξε ο πρόεδρος του ΕΟΤ.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κ. Πατέλλης αποδέχτηκε ότι υπάρχουν θέματα όπως το πρόβλημα ενοικίασης πολυτελών αυτοκινήτων με οδηγό, τα οποία θα πρέπει να επιλυθούν, αλλά, ωστόσο η χώρα μας, διαθέτοντας ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα σε ότι αφορά σε φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους, μπορεί να ανταγωνιστεί επάξια οποιονδήποτε άλλο προορισμό.

Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η εταιρία ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Α.Ε., η οποία αντιπροσωπεύει σειρά σημαντικών οίκων του εξωτερικού στον τομέα του εξοπλισμού εστίασης. Ο πρόεδρος της εταιρείας Γεώργιος Σαραφίδης ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, το άνοιγμα σειράς καταστημάτων σε ασιατικές χώρες, όπως η Κϊνα, η Σιγκαπούρη, η Μαλαισία κ.ά, τονίζοντας ότι σκοπεύει να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό μέσω ταξιδιών -δώρων, που θα προσφέρονται σε πολύ καλούς πελάτες ή με κλήρωση και θα διαφημίζονται αρκετά από τα κατά τόπους καταστήματα και μαζί με αυτά και η χώρα μας.

Να σημειώσουμε ότι η έκθεση λειτουργεί με το σύστημα των προκαθορισμένων ραντεβού και για το σκοπό αυτό έχει προσκαλέσει 400 διακεκριμένους αγοραστές από όλο τον κόσμο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top