Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΝέα διοικητικά στελέχη στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία

Νέα διοικητικά στελέχη στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία

Ο κ. John Lagos ανέλαβε τα καθήκοντα του γενικού διευθυντή και διευθύνοντος συμβούλου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, οδηγώντας το σε μια νέα εποχή μέσω της ευρείας, διεθνούς εμπειρίας του στην […]

Ο κ. John Lagos ανέλαβε τα καθήκοντα του γενικού διευθυντή και διευθύνοντος συμβούλου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, οδηγώντας το<...> σε μια νέα εποχή μέσω της ευρείας, διεθνούς εμπειρίας του στην ξενοδοχειακή διοίκηση και με την συμμετοχή της νέας διοικητικής ομάδας, δήλωσε η εταιρία με ανακοίνωση της.

Ο κ. Lagos υπογραμμίζοντας τις νέες υπηρεσίες, δεσμεύεται να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε όλα τα επίπεδα των υπηρεσιών του Ξενοδοχείου και υπόσχεται μια μοναδική εμπειρία διαμονής. Μαζί του χαράζει η νέα εποχή της ανακαινισμένης Μεγάλης Βρετανίας.

Γεννημένος στο εξωτερικό, ο κ. Lagos είναι Ελληνικής καταγωγής και έχει μια μακρόχρονη, διεθνή καριέρα στον ξενοδοχειακό χώρο. Με 34 χρόνια υπηρεσίας στον ξενοδοχειακό κλάδο, ο κ. Lagos διαθέτει μια διεθνή εμπειρία από χώρες όπως η Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Νέα Ορλεάνη, Kauai και Χονολούλου στη Χαβάη των ΗΠΑ, Σινγκαπούρη, Ρωσσία, Λετονία και Χόνγκ Κόνγκ.

Ο κ. Lagos ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία στην Sheraton Corporation, τώρα Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc., το 1984 και τα τελευταία πέντε χρόνια ήταν γενικός διευθυντής για τρία πολυτελή ξενοδοχεία στο Abu Dhabi και Dubai των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Την υπόλοιπη ομάδα απαρτίζουν οι εξής επαγγελματίες:

  • Ο κ. Χριστόφορος Μανώλης, υποδιευθυντής με 33 χρόνια διεθνούς ξενοδοχειακής εμπειρίας σε χώρες όπως η Νότια Αφρική, Μπαχρεϊν, Φιλιππίνες, Αυστραλία, Ιαπωνία και Ελλάδα. Ο κ. Μανόλης κατέχει εκτενή εμπειρία στο τμήμα Τροφίμων & Ποτών και δηλώνει έτοιμος να αναλάβει τις προκλήσεις της νέας του θέσης. Ο ίδιος δηλώνει “Περιμένουμε με ανυπομονησία να ανοίξουν ξανά οι πόρτες της Μεγάλης Βρεταννίας και να γραφτούν νέες συναρπαστικές σελίδες στη μακρά ιστορία της”.
  • Ο κ. Gerald Krischek, διευθυντής μάρκετιγκ, διαθέτει πλούσια διεθνή επαγγελματική εμπειρία από πολυτελή ξενοδοχεία στην Αυστρία και Ελβετία. Το 1997 ξεκίνησε τη συνεργασία του με το ξενοδοχείο Imperial της Βιέννης, ένα ιστορικό και πολυτελές ξενοδοχείο, από τις πωλήσεις και έφτασε να κατέχει την θέση του Διευθυντή Πωλήσεων για τα ξενοδοχεία Imperial και Bristol. Αισθάνεται έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της νέας του θέσης και δηλώνει “έχουμε δημιουργήσει μια δυνατή ομάδα και με την πλήρως ανακαινισμένη Μεγάλη Βρετανία θα προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία διαμονής”
  • Ο κ. Χριστόφορος Βόγκλης, αναπληρωτής διευθυντής πωλήσεων & μάρκετιγκ, έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στο χώρο των πωλήσεων. Ξεκίνησε την καριέρα του ως Υπεύθυνος Πωλήσεων σε τουριστικό πρακτορείο και το 1993 ξεκίνησε την ενασχόληση του με τον ξενοδοχειακό κλάδο. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας κατείχε θέσεις όπως Βοηθός Διευθυντή Διεθνών Πωλήσεων καθώς και Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετιγκ Περιφέρειας. Πριν την ανάθεση της θέσης του ο κ. Βόγκλης κατείχε τη θέση του Διευθυντή Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης σε γνωστή Ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων.
  • Ο κ. Douglas Ariza, διευθυντής εσόδων ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία με την Starwood Hotels & Resorts Worldwide το 1995 και διαθέτει μια πλούσια ξενοδοχειακή εμπειρία. Ο κ. Ariza διαθέτει πτυχίο ΜSc στον τομέα της Φιλοξενίας από το Πανεπιστήμιο του Χιούστον-Τέξας των ΗΠΑ. Πριν την ανάθεση της θέσης του ο κ. Ariza εργαζόταν για το πολυτελές ξενοδοχείο St. Regis Houston των ΗΠΑ.
  • Ο κ. Γιώργος Πάλλης, διευθυντής τροφίμων και ποτών, απαντά στις προκλήσεις της θέσης του με όπλο τη διεθνή του εμπειρία σε χώρες όπως η Ελβετία, Ντουμπάι και Λονδίνο. Διαθέτει μια εντυπωσιακή εμπειρία στο χώρο και κατείχε θέσεις όπως Διευθυντής Δεξιώσεων και Διευθυντής Εστιατορίου & Μπαρ και με την εμπειρία και τις γνώσεις του για τις τάσεις της αγοράς θα ξεπεράσει τις προσδοκίες των πελατών. Πριν την ανάθεση της θέσης του ο κ. Πάλλης κατείχε τη θέση του Διευθυντή Τροφίμων και Ποτών σε πολυτελές ξενοδοχείο του Λονδίνου.
  • Ο κ. Ernst Frank, Executive Chef διαθέτει διεθνή εμπειρία στο χώρο του. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1973 ως Commis De Cuisine στο Αμβούργο-Γερμανία, και έχει θέσει νέα δεδομένα στο χώρο του σε πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο όπως Βρετανία, Ελβετία, Σουηδία, Κίνα, Συρία, Φιλιππίνες, Αιθιοπία και Αίγυπτο. “Βετεράνος” της Sheraton, ο κ. Frank ανήκε στην ομάδα των στελεχών που άνοιξαν το ξενοδοχείο Sheraton Addis που ανήκει στην αλυσίδα Luxury Collection, στην Αντίς Αμπέμπα της Αιθιοπίας.
  • Ο κ. Κωνσταντίνος Κυριάκος είναι ο νέος οικονομικός διευθυντής του Ξενοδοχείου. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων. Ο κ. Κυριάκος κατέχει αξιόλογη εμπειρία για την σημαντική αυτή θέση του Οικονομικού Διευθυντή του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία.
  • Ο κ. Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, Διευθυντής Τεχνικού Τμήματος, έχει σπουδάσει στη Νέα Υόρκη και κατέχει MSc Μηχανολόγου Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο Νέας Υόρκης. Διαθέτει μια πολύπλευρη εμπειρία από τον κατασκευαστικό, βιομηχανικό και μηχανικό χώρο σε υψηλές διοικητικές θέσεις.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024