Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίWTM 2002: ΕΟΤ και Visa προωθούν την Ελλάδα

WTM 2002: ΕΟΤ και Visa προωθούν την Ελλάδα

Αποστολή – Στην παγκόσμια προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και της Visa ως χορηγού των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στοχεύει η συνεργασία, που ανακοίνωσαν στο πλαίσιο της World Travel […]

Αποστολή – Στην παγκόσμια προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και της Visa ως χορηγού των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004<...> στοχεύει η συνεργασία, που ανακοίνωσαν στο πλαίσιο της World Travel Market, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Visa, η οποία είναι ο διεθνής χορηγός και η αποκλειστική πιστωτική κάρτα των Ολυμπιακών Αγώνων και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γ. Πατέλλης η διεθνής τουριστική προβολή της Ελλάδας θα κερδίσει από την εμπειρία της Visa από προηγούμενες συνεργασίες όπως με το Σίδνεϊ και το Salt Lake. Στα επόμενα χρόνια οι δυο Οργανισμοί θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν πρωτότυπα προγράμματα που θα βοηθήσουν τον εμπορικό κόσμο στην Ελλάδα ενόψει των Ολυμπιακών, ενώ θα δημιουργηθούν ειδικά προγράμματα marketing για την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού και την προώθηση της Ελλάδας ως κύριο τουριστικό προορισμό.

Η Visa θα συμπεριλάβει την Ελλάδα στα Ολυμπιακά προγράμματα για τα μέλη της και τους εμπόρους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικά σποτ, direct marketing, επικοινωνία με τα μέλη της και προγράμματα προώθησης των Ολυμπιακών Αγώνων σε περισσότερες από 50 πόλεις. Μια από τις ενέργειες θα είναι και η δημιουργία κέντρου πληροφοριών στην Αθήνα για τους τουρίστες.

Η Ελλάδα θα συμπεριληφθεί ακόμη στον κόμβο της Visa και θα προωθήσει την Ελλάδα στους συνεργάτες της στα ταξιδιωτικά γραφεία και τις αεροπορικές εταιρίες. Ως μέρος της συμφωνίας η Visa και ο ΕΟΤ θα εκπαιδεύσουν εμπορικές επιχειρήσεις σε θέματα τουρισμού δίνοντας πληροφοριακό υλικό.

Σημειώνεται, ότι, όπως ανέφερε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος διεθνούς marketing, συνεργασιών και χορηγών της Visa International Tom Shepard, αποτέλεσμα παρόμοιων συνεργασιών στο παρελθόν ήταν να υπάρξει μεγάλη αύξηση στον τουρισμό και στον κύκλο εργασιών σε κάθε πόλη και χώρα που έχει διοργανώσει τους Αγώνες, τονίζοντας ότι τα διεθνή προγράμματα marketing της εταιρίας δημιουργούν ενδιαφέρον για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αυξημένο κύκλο εργασιών για τα μέλη της Visa και αυξημένα έσοδα για τις πόλεις που διοργανώνουν τους Αγώνες.

“Ξέρουμε ότι μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και για την Ελλάδα και την Αθήνα και είμαστε ευχαριστημένοι με την προοπτική να δουλέψουμε με τον ΕΟΤ και να καλέσουμε τον κόσμο να επισκεφθεί την Ελλάδα, την γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων” υπογράμμισε ο κ. Shepard.

Eπισημαίνεται, ότι η Visa ήταν ο πρώτος διεθνής χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων που δημιούργησε προγράμματα marketing για ταξιδιωτικούς προορισμούς και παγκόσμια διαφημιστικά προγράμματα σε σχέση με πόλεις που οργανώνουν του Αγώνες και εξακολουθεί να το κάνει, χρησιμοποιώντας το διεθνές της δίκτυο των πάνω από 21.000 συνεργατών και των εκατομμυρίων κατόχων της κάρτας Visa.

Κατά τη διάρκεια των πέντε τελευταίων χρόνων η Visa έχει πετύχει σημαντικές συμφωνίες και συνεργασίες marketing με γραφεία υποδοχής τουριστών και συνεδρίων πόλεων που έχουν φιλοξενήσει Ολυμπιακούς Αγώνες, εμπορικά επιμελητήρια, περιφερειακούς και εθνικούς Οργανισμούς Tουρισμού.

Στο Σίδνεϊ πάνω από 550 οικονομικά ινστιτούτα (τράπεζες κ.λ.π) πήραν μέρος σε προγράμματα για την προβολή της πόλης ενόψει των αγώνων του 2000 με σκοπό την αύξηση του κύκλου εργασιών τους και του τουρισμού. Ως αποτέλεσμα αυτών των προγραμμάτων η Visa προκάλεσε προγράμματα marketing ύψους 40 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ για την Αυστραλία μέσα σε 4 χρόνια με αποτέλεσμα μια αύξηση του τουρισμού κατά 7% και πάνω από 1,55 δισ. δολάρια σε τζίρο, μέσω της χρήσης της κάρτας Visa.

Στο Salt Lake πάνω από 400 οικονομικά ινστιτούτα (τράπεζες κ.λ.π) μέλη της Visa διεθνώς, που αντιστοιχούν σε ένα ποσοστό 80% του ετήσιου τζίρου 2 τρισ. δολαρίων ΗΠΑ της Visa, συμμετείχαν σε προγράμματα προβολής των Αγώνων. Κατά την διάρκεια των Αγώνων στο Salt Lake η πόλη και οι γύρω περιοχές είδαν μια αύξηση του κύκλου εργασιών και εμπορικών επιχειρήσεων της τάξης του 30%.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024